Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Vie, ik vind het ook heel erg moeilijk. Het begint denk ik bij jezelf , en dan proberen jezelf niet te oordelen maar te accepteren als mens met goede en minder goed ontwikkelde kanten.En vervolgens ook zo naar anderen te kijken misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 kijkt even gemodereerd rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 doe mij ook maar een broodje konijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Dank je Dar, met jouw reactie kan ik wat mee. Zal even goed tot me laten doordringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Trouwens ik besef dat het een zwaar onderwerp is en laat. Dus niet je hersenen pijnigen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Fietst een oude man over de wallen, roept een dame van plezier: hee Opa, even trekken?Nee zegt die man, ik ga zo al hard genoeg.Verder ken ik nog een ontzettend smerige mop over condooms met een smaakje, maar die vind ik zelf te vies om te vertellen.Maar okee, even lol maken is niet verkeerd.Soms snap ik mijn leven ook niet helemaal meer hoor, dan lijkt het of ik maar wat doe. Andere mensen lijken het dan veel meer voor elkaar te hebben.Maar toch denk ik dan maar, ik ben er niet voor niets, het zal wel ergens een doel toe hebben.Wil er iemand een Tarot? Ik doe er twee, want het is best intensief. Ik wil een tarot leggen als je een vraag stelt. Ik bedoel, op een gerichte vraag volgt een gericht antwoord. Al denk ik eigenlijk, dat het antwoord al in jezelf zit, maar okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hoi Vie, ik heb best wel een prangende vraag, maar die zou ik dan liever in een pb doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hallo,Hier ben ik nog eens even.Mijn laptop doet nu maar dienst als desktop. ´k Heb mijn toetsenbord, muis en monitor erop aangesloten, dus kan nu goed typen en lezen.´k Was daarstraks uit eten met dochterlief en we hebben genoten en daarna zijn we nog een lekker ijsje gaan halen. Nu weer thuis en aan de compu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik ga even lekker op de bank uitbuiken . Er is een leuke film op RTL 8 met Robin Williams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Wing,Je slaat de spijker op zijn kop.Ik ben het helemaal met je eens en het is voor mij de manier die werkt.Oke ik ga voetbal kijken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik heb trouwens gisteren bewust niet gekeken naar Sommersby. Die film heb ik al wel 5 keer gezien en elke keer had ik weer een hele doos tissues nodig.En ik heb er nog steeds een hekel aan als films me aan het janken maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Kirky, de kaarten zeggen voor jou het volgende:Je hebt in het verleden veel gedroomd. Maar je liefde voor de waarheid is bovenop gekomen.Je ben heel erg aan de materialistische kant, dat kan je nog opbreken.Maar je zoeken naar het ware leven helpt je.Je toekomstkaart ziet veel kracht voor jou, als je maar niet teveel piekert.Zo, nou, dat zeggen de kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Kirky, ik denk dat Vie op de achtergrond even mijn vraag aan het antwoorden is, sorry.En Fruitvlieg, heerlijk he, zo 's morgens. Maar 's vonds ook heb ik dat hoor, dan ben ik gewoon over "het punt " heen. Tsja, tussen 16.00 en 19.00, daar heb ik de meeste trek. Gek eigenlijk, maar eenmaal dat punt voorbij, wil ik geen eens meer bier.Ik ben er blij mee, want veel moeite heb ik in in die andere uurtjes anders ook niet. Alleen gedachten eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goeienavond saam!Kom ook maar eens om de hoek loeren.Heb héééél lang bijgelezen en iedere keer als ik een pagina uit had was er alweer een nieuwe bij.Pfffffffff wat een tempo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Dar ik heb ook naar "Kijken in de Ziel"gekekn. Frank van Ree heb ik nog meegemaakt toen ik opgenomen was, er was toen een boel te doen over zijn relatie met een patiente. Aiaiai wat een eeuwigheid geleden; bijna 30 !!!! jaar.Wat een ouwe sok ben ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Wing !!!Maar ik heb hetzelfde hoor; mijn eerste glas kwam meestal als ik het koken begon voor te bereiden. Heb er nog steeds geen alternatief voor, kan helaas niet punniken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ja Fruitvlieg dat was 'm. Heel erg veel ouder en lelijker dan ik me hem in gedachten had hihi!Nu durf ik helemáál niet meer in de spiegel te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hoi Akelei. Eerlijk van je. Weet je ook waarom je hebt gedronken? En wat ga je met de rest van de drank doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Vie: als je er nog bent, zou je voor mij dan ook kaarten willen leggen?Mijn vraag: komt het ooit weer goed met mijn stiefkinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ja Van Ree was er typisch één uit de flower-power-tijd, nu zouden ze denk ik "softy"zeggen. Maar wel een fijn mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Wing het rare is dat mijn zelfbeeld niet met me mee veranderd is.Door het drankgebruik is er een dusdanig negatief beeld over mezelf ontstaan dat ik van vele mogelijke alternatieven bij voorbaat denk: "Dat kan ik toch niet".Tijd zal wel mijn grote vriend zijn.En vertrouwen.Stap voor stap.Wachten op de uitglijder, zal die komen of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sara, ik doe het graag voor je, morgen, eerlijk waar, maar ik heb me ineens een koppijn, ik ga er van tussen. De spiegel kijkt scheel terug.Welterusten al, hou het droog, be nice and behave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Welterusten Vie en beterschap!Hoop dat je morgen met een lekker fris hoofd wakker wordt en de spiegel je tegemoet zal lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Soep, ja. Heb vanavond weer eens minestrone gemaakt. Mijn favoriet waar de lepel zo ongeveer recht in blijft staan.Maar nu ga ik er weer van tussen. Moet nog even de spelletjes bekijken die bedacht zijn voor het zomerfeest volgend weekend op de hondenclub. Zal me een spektakel worden hihi.Dan nog ff "abspannen".Morgenmiddag en zondagmorgen weer trainen met de hond.Mensen, alvast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik ben moe en ineens ook heel slaperig. Ik denk dat ik maar naar bed ga.slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden