Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 juli

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fietst een oude man over de wallen, roept een dame van plezier: hee Opa, even trekken?
Nee zegt die man, ik ga zo al hard genoeg.
Verder ken ik nog een ontzettend smerige mop over condooms met een smaakje, maar die vind ik zelf te vies om te vertellen.

Maar okee, even lol maken is niet verkeerd.
Soms snap ik mijn leven ook niet helemaal meer hoor, dan lijkt het of ik maar wat doe. Andere mensen lijken het dan veel meer voor elkaar te hebben.
Maar toch denk ik dan maar, ik ben er niet voor niets, het zal wel ergens een doel toe hebben.

Wil er iemand een Tarot? Ik doe er twee, want het is best intensief. Ik wil een tarot leggen als je een vraag stelt. Ik bedoel, op een gerichte vraag volgt een gericht antwoord. Al denk ik eigenlijk, dat het antwoord al in jezelf zit, maar okee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Hier ben ik nog eens even.
Mijn laptop doet nu maar dienst als desktop. ´k Heb mijn toetsenbord, muis en monitor erop aangesloten, dus kan nu goed typen en lezen.

´k Was daarstraks uit eten met dochterlief en we hebben genoten en daarna zijn we nog een lekker ijsje gaan halen.

Nu weer thuis en aan de compu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens gisteren bewust niet gekeken naar Sommersby. Die film heb ik al wel 5 keer gezien en elke keer had ik weer een hele doos tissues nodig.
En ik heb er nog steeds een hekel aan als films me aan het janken maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, de kaarten zeggen voor jou het volgende:
Je hebt in het verleden veel gedroomd. Maar je liefde voor de waarheid is bovenop gekomen.
Je ben heel erg aan de materialistische kant, dat kan je nog opbreken.Maar je zoeken naar het ware leven helpt je.
Je toekomstkaart ziet veel kracht voor jou, als je maar niet teveel piekert.
Zo, nou, dat zeggen de kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ik denk dat Vie op de achtergrond even mijn vraag aan het antwoorden is, sorry.

En Fruitvlieg, heerlijk he, zo 's morgens. Maar 's vonds ook heb ik dat hoor, dan ben ik gewoon over "het punt " heen. Tsja, tussen 16.00 en 19.00, daar heb ik de meeste trek. Gek eigenlijk, maar eenmaal dat punt voorbij, wil ik geen eens meer bier.
Ik ben er blij mee, want veel moeite heb ik in in die andere uurtjes anders ook niet. Alleen gedachten eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik heb ook naar "Kijken in de Ziel"gekekn. Frank van Ree heb ik nog meegemaakt toen ik opgenomen was, er was toen een boel te doen over zijn relatie met een patiente. Aiaiai wat een eeuwigheid geleden; bijna 30 !!!! jaar.
Wat een ouwe sok ben ik dus :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing het rare is dat mijn zelfbeeld niet met me mee veranderd is.
Door het drankgebruik is er een dusdanig negatief beeld over mezelf ontstaan dat ik van vele mogelijke alternatieven bij voorbaat denk: "Dat kan ik toch niet".
Tijd zal wel mijn grote vriend zijn.
En vertrouwen.
Stap voor stap.
Wachten op de uitglijder, zal die komen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soep, ja. Heb vanavond weer eens minestrone gemaakt. Mijn favoriet waar de lepel zo ongeveer recht in blijft staan.

Maar nu ga ik er weer van tussen. Moet nog even de spelletjes bekijken die bedacht zijn voor het zomerfeest volgend weekend op de hondenclub. Zal me een spektakel worden hihi.

Dan nog ff "abspannen".
Morgenmiddag en zondagmorgen weer trainen met de hond.

Mensen, alvast welterusten
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...