Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 An, vergeleken met de beginperiode heb ik inderdaad nu al veel winst geboekt. Maar nu is het tijd voor mij om niet meer te treuzelen. Gewoon verbod afspreken tegenover mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik ga nu lekker genieten van mijn soep. Jullie doen mee toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sandra: wat ik vooral hier bij internettherapie heb geleerd isom te kijken wat allemaal wel goed ging en niet blijvenhangen in de slechte dagen.Mij helpt het om nu makkelijker niet te drinken.FF soep eten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 tina heb jij dat gedichtje van toon onder jouw postings staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Daag. Ik heb 10 spitskolen en 30 bakken bonen ge-oogst. En daarbij niet gedronken. Goed hè?Vervolgens heb ik een tekening gemaakt, een telefoongesprek gevoerd, met mijn zus een paar belangrijke zaken afgesproken en het eten voor vanavond alvast voorbereid.En dat alles omdat ik niet meer drink.Ik heb geen zin meer in ruzie, ik heb geen zin meer om me aangevallen te voelen, ik heb zin om mezelf te zijn. En ik geloof oprecht dat jullie dat ook zijn, al komen sommige berichtjes soms wat l#llig over.Okee, alle namen op de kaars staan er op, met nog een paar erbij, en die gaat nu aan, voor 7 dagen lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Het zal je WAT maken, Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 doet ff een rielekst (relaxed) muziekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 10 spitskolen, heb je wel zoveel schapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Zalig nummer is dat Henk. Moet ik meteen denken aan: Under the boardwalk... heb daar geen link van, maar net zo lekker lui en relext. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 lacht de orginele verschie, die wil je ook wel even zien under the boardwalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 lacht, dank je Vie, ik zit hier te schateren van dat dansje (zo goed kan ik NIET dansen hurrrrrrrrrrrr) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Haaa, die is leuk Henk, ik weet nu meteen, als ik jou ooit op een meeting tegenkom, wat voor dansje ik ga doen.En wat denk je, nu we het toch over Motown hebben, over: Stand by me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Kirky ik snapte 'm ook wel, zat je maar te plagen. Ik heb ook van die uitdruksels met mijn geliefden waar geen hond iets van begrijpt. Leuk is dat hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 t lijkt oftopic maar t is voor jullie innerlijke rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ik schuif wel een stukkie voor je op Dar (op het glas dan hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ja lieve Dar, op de valreep sta jij ook op de kaars, natuurlijk zeg! Hihi, het kon bijna niet meer want dat glas wordt heet!Hoe gaat het met jou? Is er iets waarvan jij denkt: nou zou ik wel hier- of daarom wat meer kracht willen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Haha ik heb zo mijn momenten Dar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 mwah ik luister net stevie ray vaughan met little wing dat is toch anders kan ie wel hurrrrr Jimi na apen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 En nu is het tijd voor een broodje met zelfgemaakte tonijnsalade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ja natuurlijk mag dat Dart is alcoholvrije muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 slingert tussendoor de magnetron even aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ja die soep is al klaar dus ff warmen kan wel in de ping dan Dardat is beter dan voor ieder bakkie de hele pan weer te warmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ach, ik zit nu maar achter mijn laptoppie en luister ondertussen naar mooie muziek.mijn desktop laat ik nu maar staan. man mag me er zondag bij helpen.straks schakel ik dit notobookje aan op monitor en toetsenbord, dan kan ik tenminste weer alles gebruiken zonder nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Zeg, ik ben helemaal dement waarschijnlijk hoor, maar van welke ierse redhead is nou dat nummer: If you don't know be by now.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden