druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat zeg ik Vie: Gamma.Zo nu paprika's vullen voor vanavond en op ziekenbezoek. Zie er zieker uit als de patient maar dat maakt me niet uit, hij ligt in dat bed en ik niet hahaha. Oeps tikje gemeen van me....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Oh ja, dat was het pointless. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Oh mag ik ook meedoen Kirky? Namelijk het deurtje van de vriezer plettert er elke keer uit als ik de koelkast opendoe. De pootjes ervan zijn afgebroken.Albertientje, ik had vroeger ook zo'n naar zondag-gevoel. Nu is het over, geen idee waarom. Eigenlijk sinds ik freelance werk, want nu zit ik ondertussen ook wat werk te doen, het maakt mij eigenlijk niet zoveel meer uit wat voor dag het is. Waarschijnlijk daarom, dus.Mijn eerdere zondagdip heeft een wortel in vroeger, toen men met de gordijnen dicht, fietsen of schaatsen op tv zat te kijken. En als je dan wat wilde zeggen, ging het kwaad van: SSSSST! Dan ging ik maar de straat op, maar in het gehucht waar ik woonde was bijna iedereen kerks, dus daar was ook niks aan.Heb jij enig idee waar jouw zondagdip vandaan komt?Verder snap ik niet dat meters (ik bedoel als je de meterstanden op moet nemen) altijd op van die duistere plekken zijn aangebracht. Dat je met een zaklantaarn (waarvan je natuurlijk wel ergens batterijen had, maar oh waar had je die ook al weer gelaten) in een bocht moet gaan liggen om die standen op te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Veel sterkte met het ziekenbezoek Drupke.En je weet, ik ben altijd in voor een recept, dus als je tijd hebt, mail me dan even jouw gevulde paprika's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 30 juni geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Toen ik alleen ging wonen ben ik op zondag gaan werken,juist omdat ik het zo'n vervelende dag vind.Nu werk ik alleen nog door de week voorlopig.Verder zou ik echt niet weten waar het vandaan komt,ik heb dat gevoel al zolang ik mij kan herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky,ik heb al gekeken naar het berichtje.Het is verwijderd door de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Lara ik kan niet tegen je op. Zal zelf een nieuwe koelkast moeten kopen.Tientje morgen is het weer maandag immers, alles weer gewoon, vol drukte en levendigheid. Hoe gaat het met je pootje trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Redelijk wel Vie.De prednisolon werkt.Geen infecties meer.Dus ik ben allang blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Vie, ik schenk je hem.Heb net 2 week een nwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tientje, blijf je daar dan de hele tijd zo opgezwollen van, van die prednison? Of gaat dat na verloop van tijd weer over? Wel fijn dat je nu geen ontstekingen meer hebt. nu op naar de iets uitgestelde kijk-operatie, toch?Lara dank je. Bevalt die nieuwe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky, grijze massa begint weer te werken.Vie zeker, is een fijne koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja Vie, helaas wel.Een heel dik gezicht en de nodige kilo's komen er ook bij.Ik had mijn haar altijd superkort, nu heb ik extensions laten zettenDan is het wat langer en valt mijn dikke koppie wat minder op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dar ik snap het niet hoor, het lijkt met de weerberichten van de laatste tijd van jullie allemaal, wel of Nederland in zones is verdeeld. Hier een enkel spatje regen en een tamelijk drukkende benauwdheid.Zelfs de dieren liggen voor pampus van de warmte.Maar goed, ik zit even wat te verzinnen. Komend weekend (waar je je al niet druk over kan maken) ga ik op baby-bezoek. De oma van deze nieuwe wereldburgeres, gaat Kandeel maken. Hier zit veel witte wijn in. Ik heb dat ooit eens geproefd en ik vond het echt lekker. Dus niet voor de roes, maar ècht lekker.Mijn maag zegt, nou, voor deze ene keer mag je dat wel weer proeven.Mijn verstand zegt: bejje gek, voor deze ene keer, deze ene verleiding, je vastberadenheid wegdoen?Gevoel zegt ook, nee joh, er zijn nog veel meer lekkere dingen, je overleeft het heus wel als je geen kandeel neemt.Hihi, eigenlijk ben ik er dus al uit, alleen maar door het op te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Oh ja Tientje, extensies. Tasseke had het daar laatst ook over en ik denk er ook wel eens aan. Vertel eens, moet je daar lang voor zitten, kost het veel, kun je dat gewoon wassen en doorborstelen?Mag ook per mail want misschien niet zo interessant voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 En Kirky, waar zou jij het liefst naar op vakantie gaan als je het nu voor het kiezen had? En hoe zou die vakantie er uit zien?Dat vind ik een van de fijne dingen van het forum, dat je iets schrijft en eigenlijk ben je dan al aan het processen. Je zet het neer en dan weet je het vaak al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeNee Suffie, merendeel zijn dat eendags vliegers. Vaak stellen ze zich voor en komen niet eens posten. Tevens een reden dat ik de moed heb opgegeven om op de voorstel pagina te reageren. Mss willen/durven of kunnen ze nog niet. Degene die hier komen zijn natuurlijk de vaste kern samen met de mensen die wel willen stoppen. We zijn geen receptenforum hoor maar schrijven wat ons bezig houd om van de drank af te blijven. Maar als je trek krijgt of het moeilijk hebt met drank moet je dat aangeven en dan is er altijd wel iemand maar vaak meerderen die daar onmiddelijk op in gaan. Denk je dat je alleen bent hier dan zeg het maar en moet je eens kijken hoe snel er reactie komt. Zo is tenminste mijn ervaring hier. Hai druppeltje, hier spuit elf even, zit op bijleesmodus en ben nog wel even bezig zo te zien haha.Maar het lijkt me best leuk een topic met gezonde, eenvoudige recepten.Zelf kook ik best graag (liefst gezond, eenvoudig, vegetarisch, lekker) maar de laatste tijd kook ik steeds minder dus misschien kan zo'n topic motiveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Okee Dar, ik zie het. Die buien gingen gisteren westelijk aan me voorbij en nu weer oostelijk.Ik heb ook wel eens extensies laten doen, dat ging met een soort hete tang, daar werden ze mee vastgeschroeid in het haar. Maar het waren maar zes plukken, een soort omlijsting van het gezicht, dus erg lang hoefde ik er niet voor te blijven zitten.Ik vond zelf die harde aanhechtings-stukjes niet fijn en heb ze er na verloop van een paar weken ook weer uitgeknipt.Bovendien hou ik niet van wapperhaar. Ja wel als iemand van dat dikke, volle reclamehaar heeft, maar dat heb ik niet.Dus voorlopig maar gewoon superblond en heel kort. Een bling-bling zonnebril erbij, hihi, lekker dom.Doen jullie trouwens wel eens dommer dan je bent? Om iets gedaan te krijgen?Ik wel. Ben er niet trots op, maar soms werkt het. Ik doe het trouwens ook alleen maar bij officiële instanties, niet om vrienden en geliefden te manipuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik was even peuken halen en tanken.De extensions?Ja je moet er best lang voor zitten, ik heb het aan de voorkantzodat ik een lange lok heb.Het is wel aan de prijzige kant, per stuk betaal je €5.50.Ik heb dan korte extensions als je hele lange neemt is het nog duurder.Je ziet er niets van, je kan het gewoon wassen en kammen en hoelang jeer plezier van hebt is een beetje afhankelijk van hoe hard je haar groeit.Gemiddeld zo'n 2 maanden, bij mij dan. Maar dat komt ook omdat het zo kort was.IK ben er blij mee, als mijn gezicht weer normaal is dan houd ik ermee op,het is echt even voor tijdelijk.Maar het model wat ik nu in mijn haar heb vind ik leuk, dus niet meer superkort voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Wat sneu voor je zoontje, kinderen verheugenzich altijd zo op hun verjaardag.Kinderachtig om niet te komen, tenzij je echt ziek bent natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Op een Harley over route 66 klinkt avontuurlijk Kirk, Monaco klinkt wat tuttig (sorry) Zuidfrankrijk zalig, ik ga in september weer naar G., vlak bij Avignon.Ben je nooit in de geboortestreek van je vrouw geweest, en mist zij haar land niet? Heeft ze hier ook familie (behalve haar kinderen natuurlijk)? Ik begrijp dat haar ouders nu ook hier wonen.Zo'n infuus met leukemie is meestal om weer wat zuurstofrijk bloed aan te voeren. hij kan daar enorm van opknappen. Zolang ze dat nog geven, is er hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb een paar jaar geleden een rondreis door Turkije gemaakt.Ik vond het een prachtig land, lekker eten, veel cultuur en erg gastvrijemensen.Ik zou zo weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Joepie, ik heb kaartje voor het concert van Diana Krall in november danpas wel hoor.Maar binnen is binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Effe googelen Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zo, ik heb niks nuttigs gedaan. De kat van vriendin E. te eten gegeven. Met de auto, schandalig. Maar het giet hiero.Ach, who cares, het is mijn auto. Verder is dochter Grietje al de hele dag in tranen, een puberaal probleem gemengd met een echt probleem, zo zielig. Kan er erg slecht tegen. Zo zachtjes snikken, het gáát maar door. Ik moet me niet laten meenemen, anders leg ik ook te brullen. Volgende week vrijdag gaan Hans en Grietje met hun vader 10 dagen weg, hiephoi!!!! Ik ben allemaal leuke afspraakjes aan het maken. Leuk Tina, Diana Krall!En nu heb ik nog één uur om iets te doen (om 5 uur wordt de post gelicht) wat ik iemand beloofd heb. En ik ben een plichtsgetrouw kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden