druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 He Har een ban en hij was zo vol goede moed weer. Sjonge ze kunnen wel streng zijn maar we zijn toch ook maar mens? Ja een ban kan lang zijn heb er ook eens een gehad van 3 maanden. Vind het erg sneu voor hem want je kan dan lezen en niet reageren en das heel frustrerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 aan de ene kant een compliment en aan de andere kant.....brrr, geef een raar, bezorgd en angstig gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik weet het weer, Har had onder invloed geschrevenen heeft daar inderdaad onder een andere naam zijnexcuses voor aangeboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee, kom nu pas erop dat ik zijnnummerbord aan de politie had moeten doorgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Wat moet je in hemelsnaam doen of zeggen om een ban van drie maanden te krijgen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tasseke, weet je dat daar stickers voor zijn of dat je zo'n lachende stofzuiger zo kunt kopen? Heb er ook zo een met een grote lach maar dat werkt niet omdat ik er toch weer tegenaan trap met z'n rot grijns.Ja Sandra er lopen veel meer gekken rond als dat er vast zitten. Beetje bekomen van de schrik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 is dat alles?????dan kunnen we op zijn tijd het forum wel uitdunnen, het gaat in ieder geval mijn pet voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Héél wat denk ik Tas, ik heb een keer een ban van twee wekengekregen.Vond ik niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ken hem niet, trouwens onderweg ging ik de videotheek binnen en hij bleef wachten totdat ik buiten kwam en toen bleef ie mij achtervolgen.Dus als ik hem kende was hij wel binnen in de videotheek gekomen.Ik denk dat het een dronken of stone persoon was. Die iemand probeerde te versieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ok,ik ga wat nuttigs met mijn leven doen!!!!de computer uitschakelen, nog even een muziekje van pink knetterhard laten schallen door de boxen en ben ik.............klaar voor de kinderverjaardag laters allemaalps drup;ik ben anti geweld dus ik volg een andere strategie! ik grijns gewoon terug, even blijven oefenen maar meestal win ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik was wel even hevig geschrokken toen hij maar bleef achtervolgen. Was bang dat ie tot mijn deur zou blijven achtervolgen gelukkig ging ik een eenrichtingsweg binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Wat een engerd Sandra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Houtje dat recept voor gazpacho heb ik zeker nog! En verder heb ik zo een leuke mail gekregen dat ik er helemaal van opknap.Het was ook wel een beetje dat mijn lief opbelde dat hij nog een paar dagen op vakantie blijft. Okee, geeft op zich niks, en ik heb mijn plannen voor de komende dagen nu ook gewijzigd, maar het was even een domper. En ik moest als de bliksem oppas voor de dieren regelen, maar ook dat is gelukt.Enfin, van boerenmeid word ik de komende dagen weer even een stadsmadam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dar , ja was alleen en lopend, en de volgende keer bel ik gewoon de politie, was vergeten dat ik mijn mobiel bij me had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee, Spud, ben per 1 april ontslagen dus dat kan niet.En hij wenkte mij dat ik naar hem moest toekomen vandaar dat ik denk dat hij mij probeerde te versieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Voor elk wat wils.Ik schrijf hier nou zo'n twee jaar regelmatig mee, en de ene zegt: wat wordt er veel over trivia gekletst. De volgende geeft aan, dat het allemaal van die zware gesprekken zijn. Weer een ander wil het niet zo vaak over alcohol hebben en een vierde juist weer wel.Maar het is toch eigenlijk heel simpel, als je het ergens over wil hebben dan kun je dat aangeven, er is altijd wel iemand die er op in gaat.Niet klagen dat de lijn van de gesprekken je niet aanstaat, maar er zelf lijn aan geven.Nou ja, ik heb dat bijvoorbeeld als het erg melig wordt laat op de avond, dan haak ik wel eens af. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat afkeur ofzo.Gewoon zelf je eigen inbreng hebben en je eigen behoeftes aangeven.Amen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kennen jullie de uitdrukking "zondaggevoel"?Daar heb ik altijd last van op zondag,ik heb een hekel aan deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Het is wel maf om zoiets mee te maken.Ik ga gewoon er van uit dat het een dronken idioot is, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tina,Lekker een paar films halen en weg met je gedachten.De meeste mensen hebben last van zondag gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja, gelukkig ben ik niet de enige.Ik blijf maar een beetje hier hangen.Ben een beetje rusteloos, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat zondaggevoel was de reden dat ik buiten ging wandelen, hahahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zo, ik ga me nu eindelijk eens douchen.Ik moet nog sigaretten halen en dat kan moeilijkin mijn badjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Har was in de tijd onder de naam: Pointless Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nou Tasseke als je het niet erg vind vertel ik dat hier niet want anders ben ik weer pleite voor 3 maanden hahaha.Nee je schrijft dan onder invloed wat niet mag, gaat ruzie maken, schuttingtaal gebruiken en schelden. Die combi kan je zo'n ban opleveren. De items apart levert je een tik op maar als ze grof zijn een korte ban. Heb er ook zien vertrekken met een eeuwige ban en vond dat heel erg voor ze maar ook hier komen gekken want ze hadden het wel heel bont gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 joeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden