Hermie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Drup:heart:. Let je ook een beetje op jezelf! Naaien? Brrr. Mijn moeder was naaister en daar heb ik les van gehad, op de ouderwetse manier. Eerst alles stikken en als het maar enigszins scheef was alles uithalen en opnieuw beginnen.. pfff wat heb ik een schurft aan naaien gekregen zeg. Heb gelukkig wat handige Marietjes wat dat betreft in mijn omgeving haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 kirk,met mijn kwaliteiten lijkt me dat het verstandigste om te doen!maar ok, ik even verder met zuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Geen zorgen Tas,ik vind het wel een leuk klusje.Kijk als het nu mooi weer was geweest had ik het niet gedaan.En ik heb toch geen verdere plannen, dus het is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Naaien?tot mijn grote schande had ik tot voor kort geen naaidoos.Mijn vader heeft er één met inhoud voor mij gekocht.Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goh, wat een raar humeur heb ik vandaag. Hormonen zeker. Eigenlijk zou vanmiddag mijn huis-IT'er langskomen wat ik altijd gezellig vind, zo vaak zie ik hem niet. Maar ik heb hem afgebeld, eigenlijk geen zin in gezelschap vandaag.Verder geen rothumeur ofzo, maar gewoon, een beetje raar.Dar, plots allergisch voor mierikswortel? Gelukkig dat het nu weer wegtrekt.Ik vind trouwens die japanse mierikswortelpasta, kan even niet op de naam komen, zo lekker. Vreselijk scherp, de tranen schieten in je neus, maar zalig.Wasabi bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zou zomaar kunnen Dar want mierikswortel is een natuurlijke vorm van antibiotica.Heb boven nog een roestende naaimachine staan, wie bied? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ken de wasabi van een japanse kookcursus ooit gedaan om sushi te maken. Maar toen had ik het zó vaak gemaakt, met van die zeewiervellen enz. nu staat het me tegen.Wil je nog een lekker gazpacho-recept of heb je het nog!En ik heb je een opfleurdertje gestuurd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tas: de beste smoes die ik ken = zuig vandaag niet als het morgen kan. Dan ligt het stof van morgen er en morgen kun je dat stof dan ook nog meenemen. Dat is pas schoon, nu al het stof van morgen plannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 zo, ik ben klaar met zuigen en vriendje de stofhapper is erg blij!!!!allergische reactie op mierikswortel? ik heb het wel vaker gehoord maar het is toch ook raar als je zomaar uit het niets ergens op reageert?zakt het inderdaad af Dar? of blijf je zo gezwollen eruit zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 arg houtje,die had ik eerder moeten weten, tot nu toe waren de smoezen te slecht en heb ik dus maar gekozen om het alsnog vandaag te doen!Ga wel die spreuk even opvrolijken, uitprinten en op de kast hangen stel je voor.....dat ik die gekke dingen blijf doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Lees nu een dag of 5 alles mee,Het lijkt hier wel een receptenforum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hahaha Houtje, das een goeie. Dacht dat ik alle smoezen al verzonnen had voor uitstelgedrag.Ben zo gewend om te typen dat ik soms mijn eigen handschrift niet meer kan lezen. Wilde weer wat schrijven in mijn boek maar kon niet goed volgen wat ik daarvoor geschreven had. Naja morgen maar.....hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zie trouwens op de homepagina dat er 1048 gebruikers zijn, maar ik zie er steeds maar een stuk of 20. Waar zijn die andere duizend, allemaal gestopt en / of op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 zit even te googlen over de allergische reactie!daar wordt een mens echt niet blij van!! je kan wel overal allergisch voor zijn:huh:zelfs voor alcohol maar laten we daar nu net géén last van hebben, we hebben ook altijd pech hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 wel even blijven opletten Dar, hopelijk is het eenmalig.je bent er even mooi mee aangejurkt!uhhh rare zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Spud,ben al op pagina 9 aangekomen???we zitten te wachten op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 KIRKY, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 maar tja, zelfs op het forum zeggen ze af en toe tegen je dat je iets moet doen!meestal heel subtiel, zoiets als een beetje afstand nemen, aan jezelf denken etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb onze Har trouwens ook al heel lang niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik heb een gezichtje op mijn stofzuiger getekend!!meestal laat ik hem zolang grijnzen, totdat ik gek word!soms stuur ik hem resuluut terug de kast in en soms aai ik hem over zijn bolletje en geef hem zijn zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 tina,nu je het zegt! hij had het de laatste tijd wel druk met zijn harem maar die energievoorraad moet toch ook een keer uitgeput zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Heeft Har een Ban??Nu zie ik hem voor vele dingen aan maar zo stout dat hij zo een lange ban heeft????of heeft hij die zichzelf gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee Suffie, merendeel zijn dat eendags vliegers. Vaak stellen ze zich voor en komen niet eens posten. Tevens een reden dat ik de moed heb opgegeven om op de voorstel pagina te reageren. Mss willen/durven of kunnen ze nog niet. Degene die hier komen zijn natuurlijk de vaste kern samen met de mensen die wel willen stoppen.We zijn geen receptenforum hoor maar schrijven wat ons bezig houd om van de drank af te blijven. Maar als je trek krijgt of het moeilijk hebt met drank moet je dat aangeven en dan is er altijd wel iemand maar vaak meerderen die daar onmiddelijk op in gaan. Denk je dat je alleen bent hier dan zeg het maar en moet je eens kijken hoe snel er reactie komt. Zo is tenminste mijn ervaring hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ohhh,ik loop al terug te zoeken, maar kan het ook niet vinden!nou dan horen we het wel weer, maar ik snap het nog steeds niet!!ik vind het ook niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Even midden maar invallen.Er lopen gekken rond .Ik ging net boodschappen doen. En een man achtervolgde mij vanaf de winkelstraat tot 2 straten voor mij huis met zijn auto.Wat een idiote gewaarwording en ik ken die man niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden