Spring naar bijdragen

Zondag 2 augustus

An

Aanbevolen berichten

Drup:heart:. Let je ook een beetje op jezelf!

Naaien? Brrr. Mijn moeder was naaister en daar heb ik les van gehad, op de ouderwetse manier. Eerst alles stikken en als het maar enigszins scheef was alles uithalen en opnieuw beginnen.. pfff wat heb ik een schurft aan naaien gekregen zeg. Heb gelukkig wat handige Marietjes wat dat betreft in mijn omgeving haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, wat een raar humeur heb ik vandaag. Hormonen zeker. Eigenlijk zou vanmiddag mijn huis-IT'er langskomen wat ik altijd gezellig vind, zo vaak zie ik hem niet. Maar ik heb hem afgebeld, eigenlijk geen zin in gezelschap vandaag.
Verder geen rothumeur ofzo, maar gewoon, een beetje raar.

Dar, plots allergisch voor mierikswortel? Gelukkig dat het nu weer wegtrekt.
Ik vind trouwens die japanse mierikswortelpasta, kan even niet op de naam komen, zo lekker. Vreselijk scherp, de tranen schieten in je neus, maar zalig.
Wasabi bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Houtje, das een goeie. Dacht dat ik alle smoezen al verzonnen had voor uitstelgedrag.

Ben zo gewend om te typen dat ik soms mijn eigen handschrift niet meer kan lezen. Wilde weer wat schrijven in mijn boek maar kon niet goed volgen wat ik daarvoor geschreven had. Naja morgen maar.....hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Suffie, merendeel zijn dat eendags vliegers. Vaak stellen ze zich voor en komen niet eens posten. Tevens een reden dat ik de moed heb opgegeven om op de voorstel pagina te reageren. Mss willen/durven of kunnen ze nog niet. Degene die hier komen zijn natuurlijk de vaste kern samen met de mensen die wel willen stoppen.

We zijn geen receptenforum hoor maar schrijven wat ons bezig houd om van de drank af te blijven. Maar als je trek krijgt of het moeilijk hebt met drank moet je dat aangeven en dan is er altijd wel iemand maar vaak meerderen die daar onmiddelijk op in gaan. Denk je dat je alleen bent hier dan zeg het maar en moet je eens kijken hoe snel er reactie komt. Zo is tenminste mijn ervaring hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...