tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik zou gaan douchen maar tot mijn verbazing hoor ik de koffiepot pruttelen voor de tweede keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik werd er ook stil van Akelei. Wing schreef zoiets gisteren, dat de grens naar "zwervende, dakloze alcoholist" (vrij vertaald Wing, copyright berust bij jou) helemaal zo breed niet is.Ik merk wel, dat mijn gevoel voor decorum minder is geworden door het drinken in het verleden. of hoe zeg ik het.Vroeger zou ik de straat niet op zijn gegaan zonder een laag make-up en de leukste kleertjes, bijvoorbeeld. Nu zie ik er geen been meer in om boodschappen te gaan doen in een slobberig joggingpak en een pet op mijn kop omdat ik geen zin heb om mijn haar te doen.Of misschien is dat ook wel een gezond soort onverschilligheid, zo van, ik ben veel erger geweest, wat kan mij het nou schelen wie me niet op mijn mooist ziet. Dit is mijn eigen gezicht, had u wat? Ja, de keuken soppen, dat is best een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Juist, dat woord zocht ik Akelei.Ik ben gewoon een alfa pur sang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat komt omdat je er nu evengoed fris uitziet!!!je hebt geen laag make-up meer nodig om die drankwallen en vlekken te verbergen!als ik me nu aankleed is dat omdat ik mijzelf wil verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goede morgenfijne dag allemaaltot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Klopt, Tas. Leuk dat je dat zo schrijft.Ik ga even lekker douchen, een fris slobberig joggingpak uit de kast trekken en dan nog een bakje pleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Morge ARDaag ARFijne dag ARtot vanavond AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 hehehe,ik heb gepoedeld!! en de koffer met oorlogskleuren staat voor me!kan alleen geen beslissing maken welke kleur ga dan maar voor blanc!ik moet ook iets gaan doen in huis, de gordijnen zitten nog dicht want de zakken chips en bordje met patat staat nog op tafel!en ik wordt om 14.00 uur opgehaald, dan moet het toch een representatief zijn ok, ik begin met de gordijnenWelkom Wereld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Mijn huid heeft best te lijden gehad van de drankjaren, couperose. Nu zit dat ook wel in de familie, maar toch. Rapi, waar ben je met een schoonheidstip? Is dat alleen weg te laseren?Ik verberg dat niet zo vaak meer met een laagje vernis, alleen als ik me echt moet presenteren. En ja, voor mijn lief maak ik me natuurlijk ook wel mooi, maar niet de hele tijd meer. Het schijnt hem trouwens nauwelijks op te vallen, hihi.Akelei, in welk opzicht ben jij "vreemd" geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goedemorgen allemaal!Gisteren kort naar het feestje gegaan, met sjaal om mijn hoofd plus zonnebril erop en grote bellen in. t Leek net bedoeld..... Zag heel veel oude bekenden (met oud bedoel ik van minimaal twintig jaar terug). En uiteraard was ik de enige die dik is geworden. Voelde me dus niet op mijn gemak, terwijl ik doorgaans ook zoiets heb van: ik ben ik en daar doet u het maar mee. Maar sinds mijn man om die reden weg is en gisteren mijn blonde-strepen-poging resulteerde in een gevlekte-panter-uitkomst voelde ik me sowieso niet erg zelfverzekerd. Hoorde op het feestje ook de naam van de nieuwe vriendin van 'mijn man'. En uit pure frustratie een glas wijn gepakt. Al met al geen geslaagde avond dus, bah. Enige positieve: heb mezelf tot een halt geroepen en ben naar huis gegaan. Heb de hele nacht over de nieuwe liefde gedroomd. En nu streep eronder. Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen. Ben een weekplanning aan het maken, zodat ik deze week lekker bezig blijf. En nu eerst een lekker bakkie verkeerd!CC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Vie/Rapi, kun je ook een rode neus laten laseren? Lijkt mij wel pijnlijk.....ik heb ook mega last van couperose. Heb wel een creme van Eucerin (groenig). Dat werkt best goed, maakt dat je huid niet zo rood ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik wordt af en toe zo moe van mijzelffffffzit twee uur lang smoezen te bedenken om vooral maar niet op te ruimen en nu???ben ik gewoon in vijf minuten klaar!!!opruimen dan uiteraard, het sop gedeelte gaat nog even duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ja, stom he Dar? Maar ja, niet meer terug te draaien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Balen CC,maar is die vent het uberhaupt waard om een glas wijn te pakken???weer iets geleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb nog aan je gedacht gisteren Cryssie, hoe het gegaan zou zijn op het feest.(Baai ze wee, ik heb de hele nacht over een zwembad gedroomd. De entree was 1,80, weet ik nog goed, want dat vond ik zo goedkoop. Maar het bleek dan ook een zwembad van 2 bij 2 meter te zijn en bovendien lag ik er samen in met een zus die mijn bloed wel kan drinken, hihi.)Crys, als je man werkelijk om die reden bij je is weggegaan is hij een sufferd, sorry dat ik het zeg.Stel je voor dat mijn lief zou aankomen, en ik zou zeggen: nou sorry hoor, maar ik heb liever een slanke vent. Wat zou mijn liefde dan voorstellen?Zou jij om zo'n reden bij hem zijn weggegaan?Ik wens jou een nieuwe lief, zodra je er aan toe bent, die van jou houdt om wat je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee, die vent is het inderdaad niet waard. Vie, het is zo belachelijk maar dat is echt DE reden. Van de tien punten scoorde ik er 9 maar ja, net dat ene vond hij toch wel heel belangrijk.....Zo moeilijk om te zien dat ik me blijkbaar zo heb vergist. Idd weer wat geleerd. Leer me suf de laatste tijd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 En trouwens, Crys, dan hoop ik dat zijn nieuwe vriendin een aanval van obesitas krijgt waar je u tegen zegt en dat ze er uit gaat zien als een varkentje.Slecht van mij hè?Het schijnt inderdaad pijnlijk te zijn, laseren. Twijfel er zelf dus erg over. Want wat is nou een beetje pijn als je huid er mooi van op-blankt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee, hoor Vie, niets slecht. Ik heb inmiddels ook zo mijn verwensingen! Type dat hij nu heeft is dan wel slank, maar is ook de **** van het bedrijf en is bovendien een heel stevige drinker. Ha! En het blijkt dat ze nu al een knipperlichtrelatie hebben. Hij zoekt het maar uit.Ik zou de pijn er wel voor over hebben, maar ben stiekem wel bang voor littekens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Littekens? Van laseren? Huh?Ik heb alleen wel gehoord, dat als je aanleg hebt voor couperose, dat het dan gewoon weer terugkomt, dus dat je er dan eigenlijk maar een paar maanden plezier van hebt. En dan heb ik de pijn er eigenlijk weer niet voor over.Dan maar smeren met een kremmetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 O, als het dan zo snel terugkomt heb ik het er niet voor over. Dan maar Eucerin....Ex dronk ook, niet dagelijks maar als dan veel. Ben ook echt gaan drinken toen ik hem leerde kennen. En steeds als ik wilde stoppen, haalde hij toch weer onder het mom van 'het leven moet wel leuk blijven'. Misschien is het mijn redding wel dat hij nu weg is. Een nieuwe partner? Ik sta er nog niet bij stil, maar idd dat moet in elk geval een nuchtere zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Mijn lief is 1 keer in zijn leven dronken geweest Dar, toen hij nog een knul van 19 was. En dat was voor hem voldoende. Als hij eens in de maand een glas drinkt, is het al veel. En dat doet hij nooit thuis, maar op een feestje ofzo.Ik heb daar verder geen moeite mee, alleen vind ik zoenen dan niet zo lekker. Maar okee, die ene keer in de maand.....Mijn drie eerdere serieuze geliefdes waren twee stevige drinkers en 1 blower. Dat nooit meer!Je wil toch iemand van wie je op aan kan, en die niet steeds in andere sferen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hmm, even geheel off-topic: ik haalde zojuist de hoes van de bank om te wassen. De euro's rolden me zo tegemoet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Een beetje vreemd maar wel lekker Akelei?Ik heb zoiets als ik me niet op mijn gemak voel in gezelschap, dan ga ik vreselijk hakkelen en weet ineens niet meer op bepaalde woorden te komen.Dat komt vast ook warrig over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Crystalclear, jemig wat kan ik me het voorstellen dat je je rot voelde enneh, nieuwe dag nieuwe kansen hoor!Ps: halve bier ligt allang in de gootsteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Even over het laseren van couperose,helpt niet, je kan net zo goed een goedecreme aanschaffen die het rode wat maskeert.En dames, we kunnen niet helemaal perfect zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden