tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 wat moet je nu met halve flesjes bier in de koelkast??wil; je behalve een kater ook nog een of andere bacterie oplopen????halve flesjes oud bier is net zo erg als halve peuken uit de asbak open peuteren:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tja, had er genoeg van gisteravond dus in koelkast gezet en weet het, het is slecht.Weggooien dus maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ach, Tas, wat jij nu schrijft, dat je misschien wel iemand herkent als je ergens loopt. Jeetje.Gisteren was ik even boodschappen doen en voor me aan de kassa stond een vrouw die meteen opviel. Niet slonzig ofzo, maar met een kledingcombinatie aan die nu niet precies gangbaar was (Ik bedoel, ze was denk ik 65 en ze droeg kleurig gestreepte kniekousen en plastic kindersandaaltjes, en een enorme, politie-achtige regenjas, terwijl de zon volop scheen.) Ze zette ook veel wijn en bier op de band.Ik had een erg grote zak kattenstenen die ik met moeite in een rugtas probeerde te proppen, daar hielp ze me bij. Ik keek in haar ogen en zag: JIJ bent een alcoholiste, en je bent eenzaam.Dat deed me wel iets, alsof je dan zo'n vrouw een knuffel wil geven, of iets troostends zeggen. Maar ja, dat doe je ook niet zomaar midden in een winkel.Ik heb mijn hand even op haar arm gelegd. Voelde me ontoereikend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 brrrrrrr, viezerik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tas jij bent jonger dan ik, dus jij hebt waarschijnlijk niet dat hele trauma van blinde kaarten meegemaakt.Als ik zelf ergens heen wil waar ik de omgeving niet ken, laat ik op routenet even bepalen hoe ik moet rijden. En verder weet ik ongeveer waar Rotterdam en Amsterdam liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik bemerk wel bij mijzelf dat ik meer aandacht heb voor dat soort mensen! (zei ik lachend)vertelde het laatst dat ik met de buurman naar een cruiseschip zat te kijken, later viste hij nog mijn kat uit het water.het blijkt dat deze man ook een flinke alcoholist is, nu ga ik vaker bij hem zitten, gewoon even een praatje, eventjes kletsen maar soms komen er ook serieuze gesprekken voorbij, voornamelijk dan over alcohol.misschien helpt het om een klein gaatje te maken in zijn cirkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ja, die blinde kaarten ken ik ook nog!!!!maar ik was er goed in, moest ook wel met een vrachtwagenchauffeur als vader!!ok, ik gluur ook even op routenet maar ga de deur uit zonder beschrijving of kaart!ben weleens verdwaald in Noorwegen maar tja, lang leve de mobiele telefoon en dan maar roepen;paaaappppp, ik ben verdwaald help me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja hoor alles is goed hier.EEn weekje wat minder forummen heeft mijwel goed gedaan.Van de week weer naar de AA geweest.Lekker gewerkt.Dus alles kits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja Tas, sommige mensen hebben een kompas in hun hoofd, ik ben er daar niet een van.Maar ik kom toch altijd wel waar ik zijn wil.Wat deden we eigenlijk vroeger toen er nog geen mobieltjes bestonden? Els, mozzarella tomatensoep? Klinkt goed, ik ga meteen een recept opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Morge Tina!!!!een weekje rust gehad, dus je kan er weer tegenaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hahahaha, Tas, hoe is het zo, zonder kind thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 hahaha Vie,ook hier ontbreekt de kompas hoor!ik kan het leuk vertellen maar ik houdt nu eenmaal van avontuur onderweg!als alles vlekkeloos verloopt is mijn reis niet leuk meer, dan wordt alles zo saaiiitis ook een drama hoor, ben zo snel afgeleid en gedesintresseerd, ik moet wel wat chaos creeren om mijzelf bij de les te houden vindt je het gek, dat ik nog alleen ben, niemand houdt het vol met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ha tinamoet ik hééél eerlijk zijn?????ik heb alleen nog liggen slapen ik had zoveel plannen, lekker naar de camping, een bluesavondje gisteren, wat vrienden opzoeken, lekker mijn huis opruimen en ga maar door!helaas, het eerste weekend heb ik verslapen, nog tien dagen te gaan om die plannen uit te voeren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb mijn mobiel op het werk latenliggen vrijdag.Lekker rustig, ik hoop alleen wel dat hij er nog ligt morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tas,dan zal je die slaap echt wel nodig hebben.Neem het gewoon zoals het komt, niets moet, alles mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als je een abbonnement hebt, dan kan je on-line kijken of er het afgelopen weekend mee gebeld is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee er is niet mee gebeld, hij staat uit,en ik heb een beveiligingscode.Dus het zal wel loslopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ach, dan scheelt dat weer!!evengoed balen! natuurlijk is weekendje rust niet erg maar het idee dat je dat ding zomaar kwijt kan zijn!ik ben een paar jaar geleden ook eens de telefoon kwitgeraakt! wat een drama, alle nummers en gegevens kwijt, dan voel je je echt onthand!maar dus maar weer terug geschakeld naar een telefoonboekje en om het geheugen te blijven trainen gebruik ik nooit de automatische keuzes maar toets dus echt alle cijfertjes in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik moet eerlijk zeggen dat ze het snel hebben gedaan!!vrijdagochtend gingen ze al met 1,5 uur vertraging weg en ze zijn gisterochtend om 8.30 uur aangekomen. de chauffeurs hebben in ieder geval flink doorgetrapt!gisteren konden ze pas om 12.00 uur de tent in en verder weet ik niets behalve dat ze het koud had vannacht!alles is goed gegaan en inderdaad ik heb nog genoeg tijd over voor leuke dingen.ben nu ook al blij hoor, gewoon lekker op mijzelf, lekker tutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat vind ik nou knap Tas, uit je hoofd telefoonnummers intoetsen. Ik weet amper mijn eigen nummer.Mijn vijf vorige mobieltjes zijn allen een roemloos einde overkomen. Eentje heb ik per ongeluk in een kookwas gedaan, eentje laten vallen toen ik op een brug stond te telefoneren (plons) , eentje ergens laten liggen en nooit meer teruggevonden, eentje is een tamelijk zwaarlijvige kennis op gaan staan en de eerste ging gewoon kapot.Op mijn laatste ben ik bewust heel zuinig, maar dat komt omdat er zo'n geweldige camera op zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 tja Vie,je kan een dure nintendo, braintrainer aanschaffen maar je kan ook gewoon je geheugen trainen met simpel en alleen de telefoonnummers onthouden!dat deed je vroeger toch ook?Zo ondertussen ben ik misselijk van jantje smit en frans bauer, vrolijkheid kan ook teveel zijn!ik moet iets doen maar ik heb geen zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 jij ook een fijne dag Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 fijne dag Dag Dar!!maak er iets leuks van!!ik ga even poedelen, misschien wordt het dan nog wat vandaag met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tas, ik kan bijna alles met letters, maar cijfers, daar ben ik dyslectisch voor.Nee, vroeger keek ik altijd in mijn telefoonboekje.En dat heb ik nou vandaag ook, er is van alles te doen en ik blijf maar teuten.Voel me er niet vervelend bij trouwens, wel lekker relext eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 dat vind ik nu zo een raar gegeven.........dyslectisch voor cijfers!vriendin van mijn dochter kan geen klok lezen, dat is echt raar want verder kan ze leren als een trein (uiteraard zonder exacte vakken )ach zo hebben we allemaal onze goede en slechte punten!ik snap trouwens ook de mobiel niet, maar dat is des-intresse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden