Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Tuurlijk Dar, en in die tijd dronk ik stevig mee, al ben ik nooit zo'n gezelschapsdrinker geweest.Door scha en schande wijzer geworden.Alleen blowen heb ik nooit aantrekkelijk gevonden. Die vriend zijn conversatie ging dan ook op een niveau verder waar ik geen touw meer aan vast kon knopen, en daar kan ik toch al slecht tegen.Ik had het trouwens ook niet over hogere sferen, maar andere sferen, al denkt de gebruiker op dat moment dat er allemaal briljante gedachten uit rollen. Dat dacht ik vaak ook als ik gedronken had. En achteraf blijkt het gebakken lucht te zijn.Maar wel, als je zelf nuchter bent, is er bijna niet te praten met iemand onder invloed. En dan die dranktranen, aaarrggghhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Herkenbaar Vie, ik dacht dat ik de meest briljante teksten schreef als ik had gedronken. Als ik die dan nuchter teruglas, stond ik in mijn eentje te blozen van schaamte:DGoed zo Els, weg met dat bier! Ik heb net de aalbessen uit de tuin van mijn moeder in de blender gegooid met wat siroop en water. Erg lekker en mega gezond!Heb gisterenavond ook nog een trek van een sigaret geprobeerd (?!) gatver.....en dat terwijl ik vroeger (tot tien jaar geleden) minimaal twee pakjes per dag wegstoomde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hoi allemaal, ben weer terug van weggeweest.Samen met mijn moeder van 83 naar Bergen.Op zich was het een leuke week, wel bijzonder met een mensje van 83 dat nog met gemak een fietstocht in de duinen maakt. We hebben ook heel wat afgewandeld.Zij dronk vroeger nooit iets, maar in de jaren 60 zijn zij en mijn vader alcohol gaan drinken.Ze zijn dan wel geen echte alci's geworden,maar wel dagelijkse drinkers.Ik heb het dus van geen vreemde.Ik heb wel iets gedronken deze week maar niet veel en nu weer thuis is het weer gewoon nul.Mijn man drinkt wel. meestal 2 pijpjes bier voor het eten. Soms nog een gals wijn bij het eten, maar s'avonds drinkt hij hij eigenlijk nooit, dat hadden we sowieso al afgeschaft.Hij zegt niets over mijn minderen/stoppen. Hij denkt "ik zie het wel."het is wel zo dat ik last heb van alcohol (hoofdpijn, slaapproblemen) en hij niet.Hij slaapt goed en kan gewoon goed functioneren.Eigenlijk hebben we het er niet over.Gisteren nam hij een (goed) glas wijn voor het eten en ik een tonpomme (tonic met pompelmoes) en dat was helemaal een heerlijk drankje, in die warmte.Groetjes van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ga proberen een jurk in elkaar te zetten, tot later!!!Fijne dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goedemorgen allemaal.Morgen ga ik een paar dagen naar een vriendin net onder Den Helder. Heb er ontzettend veel zin in. Zij weet van de hoed en de rand en haar reactie destijds vond ik mooi. Ze heeft een tijdje een cocaine probleem gehad en ze zei oh dus wat ik in mijn neus heb gestopt heb jij doorgeslikt.. geen veroordeling slechts een constatering. Gaat heel gezellig worden, lekker bijkletsen.Maar ondertussen moet er hier nog wel het een en ander gebeuren, lijkt wel alsof er een bom is afgegaan. Maar daar komen mijn praktische vaardigheden weer van pas, ben een echte organisator let op details die anderen vaak niet zien. Dus nu hop met een bak koffie eerst een lijstje maken en dan aan de slag. Morgenochtend voor vertrek eerst nog even bij Ikea ontbijten, wil mijn dochter graag en het is ook haar vakantie dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 CC doe je best,Jij liever dan ik. naaien...... vroeger deed ik het wel,maar tegenwoordig niet meer, ga liever schilderen.Heb op de kunstacademie ook mode gedaan, hadden we een naaidocente.Ze heette juffrouw Jansen en ze zei "stikken en aanslaan, hup twee"Nu denk ik geen "hup twee" meer voor mij en nu breng ik het naaiwerk naar een winkeltje in het centrum en daar maken ze de broek perpect korter voor een paar euri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Weet je wat mij wel is opgevallen Akelei? Heel veel "oordeel van anderen" speelt zich voornamelijk in je eigen hoofd af. Mensen letten helemaal niet zo erg op je als je soms wel zou denken.De meeste mensen zijn er veel meer mee bezig hoe ze zelf over komen.En bovendien, het is toch hartstikke leuk om iemand tegen te komen die een beetje gek is? Dan denk ik vaak, hè hè, gelukkig, ik ben niet de enige.... Crys succes met de jurk.Hermie fijne dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Vie, ben je nog bij Alexandra geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nee, nog niet Pepita, dat zouden we afgelopen week doen maar er kwam van alles tussen. Ik hoop aanstaande week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ben dan wel laat, eerst lekker uitgeslapen en voel me nog steeds goed deze derde dag. Dus ik ga zo maar weer lekker klussen en dan straks weer meeschrijven. Ik ben de boel hier een beetje aan het schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goedemorgen allenSucces Servicje, je gaat lekker.Voor mij begint dag 6 nu.Kids waren vroeg wakker en het is weer een bak herrie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hoi Servicje, goed van je joh al drie dagen. En lekker aan het werk is er ook goed voor, je huis opknappen, daar knap jezelf ook van op.Vie leuk dat je een keer naar Alexandra gaat.Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.Alexandra is echt zo'n stevig zakelijk mens met een heel klein hartje.Ze heeft dus een galerie met het thema katMijn man zegt altijd "Alexandra is niet voor de poes" ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dank je Vie gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik was vanmorgenvroeg ingelogd, maar kon geen berichten versturen, ook privé niet.Bij deze dus nog een goedemorgen allemaal.Het zal een dagje vertier zoeken worden binnenshuis.Buiten is het koud en nat.Tapas heb je mijn antwoord gelezen?Een fijne zondag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hoi Akelei,Hier zit er nog zo een, heb nog niets gedaan vandaag.Ga nu ook maar eens wat doen en kom af en toe wel eens even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Fijne dagen Hermie, het wordt warm komende week.lekker strandweer.Bij aeki ontbijten dat wist ik niet.warm eten wel.Bij jou is er een om de hoek.Lekker makkelijk.Maak er wat moois van.Rust goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Pepita, naaiwerk is ook niet mijn grootste hobby, maar ik heb een bruiloft. Ik heb een hoed, maar nu de jurk er nog bij en die vind ik in mijn maat (en dan ook nog eens in de goede kleur) niet, dus ´noodzaak´. Ik had vroeger een naaidocente die heel erg stonk. Iedere keer als ze mijn werk aanraakte, brrrr. Stom he dat je je dat soort dingen zo goed kunt herinneren?Vie: zo waar: ik heb een tijd lang angststoornis gehad en dacht dat iedereen op straat met mij bezig was. had toen een psychiater die zei: geloof me, het kan de mensen niets schelen, die zijn alleen maar met zichzelf bezig. Een heel geruststellende gedachte die me nu nog vaak helpt. En idd zo heel soms kom je een ´gek´ mens tegen: heerlijk!En nu moet ik echt aan de jurk gaan beginnen. Loop hier maar een beetje te lanterfanteren, maar daar hebben meer mensen last van lees ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ben zooooo verschrikkelijk goed heb een telefoongesprek van een uur achter de rug en ik heb de keuken gedaan!!!!glimt tegen me aan!!!tassie, komt goed met hoor skattie één nadeel, ik heb weer honger maar ik durf de keuken niet te bevuilen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nou Tas,dan mag je hier ook even langs komen.Ik heb werk mee naar huis genomen wegens tijdgebrekop het werk.Dus ik zit al de hele morgen te vertalen op mijn laptoppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dank je wel Rudy, ja daar ontbijten is ideaal van 9 tot 10 voor maar 1 euro.Dat is trouwens ook weer een voordeel van nuchter zijn, zelfs bij slecht weer vermaak ik me nu haha.Wens jou ook fijne dagen toe en succes met je volgende kuur:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Mogge allemaal,Beter laat dan veel te laat.Moest erg lachen toen Henk tegen Els zei dag buurvrouw. Hier heeft een tijdje iemand op het forum gezeten waarvan ik uit zijn verhalen begreep dat hij wel heel erg dicht bij me moest wonen. Dus telkens als ik op straat een man tegen kwam dacht ik: zou hij het zijn? Hermie heel fijne vakantie en ik hoop dat je veel plezier hebt want je hebt heel wat achter je kiezen gehad.Tina fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ha,ik wilde net vragen of iedereen nog smoezen weet om vooral niet te stofzuigen!dan hoef ik ze zelf niet te bedenken en kan ik ook stofgedeelte afronden!alhoewel, ik heb tien dagen de tijd maar wat zeg je nu? werken op zondagochtend?tina, je moet toch op jezelf blijven letten werk is werk en dat doe je in de uren die je wordt betaald!laat je je niet te veel meeslepen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik heb straks ook een verjaardagsfeestje!!!mijn nichtje is drie geworden, dus dat is leuk.of tenminste.............. nu maar hopen dat de meesten op vakantie zijn want de meeste kinderverjaardagen vindt ik behoorlijk slopend!tien van schreeuwers in de categorie 0 maanden tot 14 jaar!ik neem alvast een paracetamolletje en extra vitamine tegen het "uitwoon" effect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 naaien???mmmm, wil ik ook wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 wuhaahaaa,ik zat eigenlijk naar mijn gordijnen te kijken, die gaven ook al niet hoog op van mijn kwaliteiten misschien wordt het inderdaad tijd voor een nieuw naaiproject Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden