Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Slaap lekker Albert.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ik kom nog even langs om jullie welterusten te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Cpas, welterusten.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Nee ben dr nog Hannah, was even met de honden uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Gelukkig maar.Pijn kan zo vreselijk zijn.Stel je voor dat je net even aan de wandel was met een hond, arme kind helemaal in paniek dan.Ligt hij/zij nu weer lekker in bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Waarom heel lang wakker blijven dan Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ik gebruik ook een soort van slaapmiddelen. Mn nieuwe huisarts is daar niet blij mee, want het moet een raar middel zijn.Ik probeer ook de helft ervan te nemen, maar dan lig je idd de hyele nacht wakker.Dus gebruik nu eerst weer een hele nu ik nuchter ben.Afgelopen nacht was ik ondanks een hele pil, ook de hele nacht wakker.Vreselijk, wakker liggen.Geluid en licht houden of maken me ook wakker.Alleen gesnurk van de honden daar slaap ik doorheen.Gebruik je ze al lang Hannah?Ik nu wel 4 jaar denk ik, en blijken nu dus geen slaapmiddelen te zijn maar soort narcosemiddel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Het zijn gewoon rotmiddelen , voor een langere periode. Alleen wordt je dat er niet bij verteld.Op het moment dat je er door bent, wil je gewoon slapen.En dan krijg je wat om te slapen.... heerlijk, je slaapt.Maar net als met alcohol , ook van slaapmiddelen heb je steeds meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Nou ik ben er echt achter hoor, ik heb een nieuwe verslaving, buikdansen.We zitten nu in een zomerstop, dus niet meer elke week les, dus ik moet echt moeite doen (en het kost veel geld) voor een workshop elke week.Deze week geen buikdans, en ik val meteen weer meer terug in mn oude gedrag. (drank, bij het eten een glaasje, en ach die fles is toch open....)Dus ik heb me meteen weer opgegeven voor een flinke workshop as maandag, dat kost wel even wat maar drinken kost ook veel geld. Verder heel goed bezig hoor, lekker naar het strand en veel genieten, en vandaag weer waanzinnig mooie dingen gemaakt voor buikdans kostuum waar echt een veelbelovende toekomst inzit.En.... een site gevonden waar ze Fair Trade buikdanskleding verkoopt, wauw !!Degene die mij wat langer kennen hier snappen hoe belangrijk dat voor mij is !!Totaal niet gelezen en ik hoop dat het goed gaat met de mensen hier....Grote X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden