Spring naar bijdragen

maandag 3 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen forumgenoten,

Rapilos, 1 jaar alweer ? Gefeliciteerd !

Ikke vandaag 1 week, haha. Oh nee, dit is dag 7, maar dat worden er veel meer hoor !

Weer heerlijk geslapen en heeeerlijk opgestaan, en dat voor de maandag. Tsja, daar doe je het OOK voor he, naast alle andere voordelen als gezondhheid e.d.

Fijne dag gewenst allen.
Vier je het Rapilos, of......sta je er niet zo bij stil?

btw, hoe doen jullie dat forumgenoten die al wat langer bezig zijn....zijn jullie nog bezig met de tijd tellen en vieren jullie jullie droogte in jaren?

Suffertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, van ganser hart gefeliciteerd met een heel jaar ADB!!!! :rose::moon::present:

Albertientje, voor jou speciaal een fijne maandag. Voel je je nu minder dipperig? ;)

Ik las nog een leuke uitspraak: Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd dat je kreeg, wel voor het gezicht dat je trekt.

En verder iedereen een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook maar weer eens op het forum loeren. Fijn om zo vroeg wakker te zijn, ben al vanaf vier uur aan het werk. Het voelt altijd goed om al zo vroeg bezig te gaan, wil mijn ritme een beetje gaan omgooien. Vroeg op, en vroeg slapen. Het liefst zonder alcohol, maar ik vertrouw mezelf niet meer zodanig dat ik het met zekerheid durf te stellen...

Rapilos: Klasse!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Noa, jij ook weer eens hier.
Ja, maar wat is nou iets met zekerheid stellen, dat kan toch geen mens?
Zolang je je er goed bij voelt....

Ja, lekker is dat, vroeg op, op de 1 of andere manier verzet je in die vroege uren bergen werk. Ik wel tenminste.

En hoi GEM, alles goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn we stilletjes? Meestal vliegt de koffie je om deze tijd om je oren.

Ik heb vandaag veel te doen.
Mijn lief komt terug van zijn weekend, maar we verblijven de komende dagen in Rotterdam. Er moeten wat musea worden bezocht. Nou ja, moeten, gewoon leuk dus.

Verder heb ik zin om ergens mijn tanden in te zetten, geestelijk dan.
Dus als er iemand een spirituele gedachte heeft, spill!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Caro. En dat is ook echt zo. Zelfs mensen die je liever niet in je leven zou hebben (gehad) zijn nog leerzaam (geweest).

Nee hoor, ik vind het helemaal niet vervelend om nu elke dag wat uurtjes in een museum door te brengen. Lekker rustig, als iedereen op het strand zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Log even in, voordat ik naar mijn werk ga.
Albertina, Henk, Fibo, Vie, Noa, Gem en Carolien,;

DANK VOOR JULLIE FELICITATIES!!

Ben heel erg blij dat ik het gehaald heb, en geeft me echt een feestelijk gevoel.
Wil het wel vieren, maar weet niet of mijn omgeving er aan gedacht heeft.
Veel dank aan dit forum, waar ik nog steeds veel steun uit haal, onder alle omstandigheden.

Suf; Jij gefeliciteerd met je week.
Vooral het begin kan erg moeilijk zijn.
Goed hoor.

Carolien;
Wat schreef jij een mooi stukje, kreeg er kippevel van.

Lieve mensen, moet nu echt vliegen,
Allemaal nog een hele fijne dag, en ik kom vanavond laat nog wel even koekeloeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap er geen bal van!

heb hier vier katten en ze eten niet :huh:

V. geeft de katten altijd eten maar die is nu op vakantie, 1 kat mis ik al twee dagen ( is er wel maar komt niet binnen) en ik zet eten klaar maar ze komen het niet opeten!
ach ze worden wel dikker, ze zullen wel bij de buren eten.

Hoe moet dat nou als V. de deur uitgaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is de verklaring dat mensen in je leven komen om je wat te leren omdat jij zelf de behoefte heb kenbaar gemaakt , wat te simpel.

Mensen vragen geen ziekte zodat anderen ze kunnen helpen om geholpen te worden.

De wereld vraagt niet om terrorisme zodat er een onveilige gevoel ontstaat.

Ik heb nooit gevraagd verslaafd te zijn zodat ik anderen leert kennen en in mijn leven komen.

De dingen die ik leer, die ken ik vaak wel, maar de vaardigheid om ze in praktijk te brengen dat moet ik leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen forumgenoten
vandaag weer eens werken, na een maandje vrij, okee, vorige week al een paar uurtjes gewerkt maar nu weer terug in het ritme,
en goed op mezelf passen vandaag! niet als een dolle stier er weer in duiken. ;)

stukje van Carolien vind ik zeer herkenbaar, zo ervaar ik het ook, soms ga je heel intensief met mensen om voor een korte tijd, sommige blijven een leven bij je hangen, anderen een paar jaar, een dag, een uur
en vooral de mensen waar ik het meeste moeite mee heb gehad hebben me vaak het meeste geleerd, en soms is het gewoon moeilijk, zoals nu, dat een vriendin die ik al 25 jaar ken, onze vriendschap niet meer voldoende vind.
Dat voelt als een relatie die uit gaat en doet pijn. Helaas is pijn vaak weer nodig om los te kunnen laten en verder te kunnen.

Ik heb uiteindelijk een weekje buitenkunst geboekt en ga aankomende zaterdag weg. Vind het nu al spannend. Ik ga kamperen aan de randmeren en een week een fotografie-werkplaats volgen. Ik heb er zin in en zie er tegenop, maar dat is normaal.
In ieder geval zit er weer beweging in mijn leven, en dat was nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lekker koffie! Heb al flink wat bakken op vanochtend, maar het blijft lekker :)

En over die vrienden. Voor mij werkte dit in het begin wel zo, en denk nu nog steeds wel, maar in mindere mate. Op een bepaald moment kun je ook zelf bewust keuzes maken, met wie je wel en niet om wenst te gaan. Dus niet alleen verlaten worden door vrienden, maar ook zelf mensen verlaten. Voor mij was een belangrijk omslagpunt het overleiden van een goede vriend, waar ik achter af gezien meer aandacht had moeten besteden. Toen ben ik gaan nadenken: wie is er nu echt belangrijk voor mij, wat voor mensen wil ik om me heen hebben? Waarom ga ik eigenlijk om met mensen die alleen maar energie vreten. Hier ben ik toen naar gaan leven. En het heeft me enorm veel opgeleverd. Ik vind vriendschappen misschien wel het belangrijkste in mijn leven, en mijn relatie ook natuurlijk, maar eigenlijk is dat ook een soort van vriendschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest vanmorgen gelijk aan de noodkreet van Twisty denken,
maar had het idee gisteravond dat de aangeboden helpende gedachten nog niet echt binnenkwamen
en werd er vanmorgen mee wakker.
Hup, gelijk de pc aan of iemand nog iets zinnigs heeft kunnen zeggen wat wél hielp.

Corinne, je schreef prachtig.

Zelf merk ik het ook. Er zijn veel dingen in mijn leven gebeurd,
waar ik nu met niemand meer over kan praten.

Maar dat hoort zo. Een vriendin van me zei eens "het oude goed moet eerst op".
We schuiven allemaal door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...