druppeltje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ja Kirky en dat zien ze aan je leverfunkties in je bloed en omdat ze vrezen voor een terugval krijg je dat na een jaar, 3 jaar en 5 jaar.Weet het met die egeltjes en de opvang zit om de hoek maar hartstikke vol. Doe mijn best want het is niet de eerste keer dat ik er eentje help. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Maar goed Kirky je bent door de keuring, toch?Nog ff doorbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ook weer waar, en ik heb gehoord (in mijn omgeving) dat er behoorlijk vraag is naar taxichauffeurs. maar ook naar rij instructeurs, tsja dat is hiero zo gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Kirky, Dan krijg je een slinger met een zgn. gerstekorrel-patroon met één recht, één ave-rechts.Mensen,De machine piept ik kan gaan hangen (de was dan) en slapen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Tsja, ook dit soort chauffeurs wordt gevraagd.Maaruh ik ga slapen.Greetzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Ik ga kijken of doggy en de poezen het nog leuk vinden op het dekbed en ik er omder hahaha.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 CDT Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 truste druppeltje en alle andere ook.Ik ga ook mn bed opzoeken.Fijne dag morgen allemaal(en blijven poetsen he Kirky:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 hee is iedereen opeens te kooi? nou dan ga ik ook maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2009 Mika,Tijd om je ziek te melden wegens burn-out. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden