Spring naar bijdragen

Woensdag 5 augustus


Suffertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lekker Dar, een volkorenbiscuitje! Heb na al die activiteiten best trek. Jurk is waarschijnlijk nog wel te redden hoor, maar heb wel even deskundige handen nodig. En uithalen wat je met moeite hebt gedaan is niet zo leuk....

Gelukkig dat je masjien het weer doet! En je vakantie klinkt top! Ik moet nog een maandje wachten, dan naar Sardegna, super veel zin in.....

CC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wèèèèh ik ben al op vakantie geweest....... nou ik vind het niks erg.

Weet je wat wél lastig is? Die gasten hier in huis hebben bijna ACHT weken vakantie hou ze dan maar eens bezig.

Jaaaaaaaaaaaa Zoonlief weet het wel, die zit 10 uur per dag achter zijn pc of X-box, dochter verveelt zich wel.

Daarom vandaag ook een uitje naar Vriendin in het Westen (lijkt wel de titel van een geheimzinnige Roman).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben al die sporten die je dochter doet, ook een zomerstop Houtje?
Ik zou trouwens krankjorum worden van een kind dat de hele dag zit te gamen, hihi.
Ga toch wat doen, ga naar buiten, een eind fietsen! Waarbij ik vergeet dat ik vroeger dagenlang, zelfs met het mooiste weer van de wereld, op mijn kamer zat te lezen. Ik was dus geen haar beter.

Verder moet ik vandaag een verjaarskado kopen voor iemand die echt alles al heeft. Lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

Er wordt niet gevoetbald nu. Maar ze beginnen wel weer akelig vroeg, in de vakantie al wordt er weer getraind.

Dochter gaat naar een hoger team (ook qua leeftijd hoger) en gaat nu op een héél veld spelen, dus zal een stuk meer van haar conditie vergen. Daarom beginnen ze alweer vroeg met trainen, voor de kedizie.

Ik word af en toe ook zooooooooo irri van dat gecomputer (sprak zij van achter haar computer :D).

Verjaardagskado: ik kreeg laatst van iemand (hun zoon logeerde hier) een blad, Hollands Diep heette dag, over literatuur, cultuur en van alles en nog wat. Lekker veel leesvoer was het. Bijna een boek. Idee misschien?

Is het een vrouw of een man?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een man, dat maakt het eigenlijk nog lastiger. Hij leest alleen kranten, heeft al ongeveer 100.000 cd'ees en DVD'ees, enzovoort. Het enige waar ik hem mee zou kunnen verblijden is een "mooie" fles wijn, maar dat staat mij dan weer tegen.
Schiet me te binnen dat hij iets zelfgemaakts altijd wel leuk vindt, dus ik kan in ieder geval een heel mooie grote kaart voor hem gaan freubelen.

Oh dat is wel leuk, dat Grietje naar een hoger team gaat, is ze niet trots?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: weet niet hoe goed je diegene kent, maar een pot met allemaal spreuken op blaadjes (voor elke dag een)? Of een bonsaiboompje met geld erin ('geldboom'). Of een museumkaart. Of een tegoedbon voor een voetmassage of Reikibehandeling of zo.... Of een leuke cd of boek, dat doet het altijd wel goed toch....

Zit ik nog steeds achter die pc. Ik ga NU naar buiten.....

CC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanhouder wint, Kirky, maar het is wel een belachelijk gedoe!!!

Dar: groot gelijk!

Tis warm buiten. Ik had één onkruidplant die eigenlijk best heel mooi was. En die groeien wel heel snel:huh:?

even wat gedronken en nu met de rest aan de slag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, dank voor de berichtjes bij de wie-is-wie!

voor het eerst een dagdraadje meegelezen, grappig hoor! Ik hoop dat Vie slaagt voor haar verjaardags presentje voor die vriend/kennis! Ken je "Color me mine" VIE? in amsterdam is er in ieder geval één. Daar kan je keramiek in alerlei vormen en types schilderen (in de tuin). www.colomemine.nl Bijvoorbeeld een pastaschaal, kan je ook chips in doen voor de verjaardagsvisitie: pasta / chips zijn toch niet zo chicque, dus met gewoon een paar lollige circels in kleuren die bij de jarige passen, en een 'gefeliciteerd' desnoods op de onderkant ben je klaar. Alvast veel sterkte op de verjaardag zelf trouwens: zoiets zou voor mij best een tricky moment zijn!

Het is een goede tip van Suffertje voor mij (in de wie-is wie) om af en toe een sociale gelegenheid te mijden.
Ik heb al bij de discussie "omgaan met sociale angsten" of zo iets mijn plan gemeld: ik ga veel twee-aan-twee afspreken met zwangere vrindinnetjes, of vriendinnetjes die zwanger willen worden. Dan doe ik solidair mee! Ze zijn er genoeg in mijn leeftijdsgroep, haha! zo ook vanavond, ik ga wat eten met een vriendinnetje dat zwanger wil worden. Vroeger dronk dit meisje ook rosé als limo, maar nu niet meer natuurlijk en ik doe met haar mee net zoals ik "vroeger" de drankjes met haar meedeed!
Over rosé als limo drinken geproken: Bij het forum "wat drink je dan wèl?" bij de tips en adviesen schreven sommige mensen ook dat ze zo SNEL drinken! Ja dat heb ik dus ook, ongelofelijk! Alleen gloeiend hete thee drink ik niet in drie seconden op! De rest wel, hoeveel koolzuur er ook in zit! En voorheen inderdaad: vooral dat allereerste drankje van de avond. Hopelijk leer ik ooit van mineraalwater/tomatensap te nippen. (is in de horeca ook goedkoper, haha!)

Van de andere voorstelrondjes had ik trouwens al de indruk gekregen dat voor velen helemaal stoppen de betere, enige of makkelijkere optie is, vergeleken bij minderen. Ik ben me daar van bewust, maar wil toch eerst een poging doen om te minderen.

Vorige week heb ik mijn week-maximum gehaald; ik ben er niet overheen gegaan, hoezee!
Deze week ga ik het ook halen, zo is het plan. Maandag alcoholvrij. Dinsdag (gisteren) op de tennisclub gegeten, normaal hoorden daar drie of minstens twee wijntje bij, nu maar één, maar ik merk wel dat ik nu bewust bezig ben. Ik merkte bijvoorbeeld dat het wel lekker was, maar was het nou zoveel beter dan mineraalwater? Nou? Nu ik een maximum heb kan ik me maar beter tot alleen goede kwaliteit beperken: "áls ik snoep, snoep ik iets lekkers" weet je wel.

nu ga ik weer wat anders doen, groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk Dar in geval van nood is er een verzorgingscentrale hier (moet je wel voor betalen) en je kan ze ook hier parkeren (gratis).

Owwe ja, kreeg en telefoontje van de egelopvang dar ik mijn egeltje morgen kan brengen dus wie loopt er weer te janken? In geval van nood worden ze daar altijd wel opgevangen maar ze zaten vol en heb het al vaker gedaan dus had geen haast. Als hij beter is laten ze hem weer los dus net als met het mereltje gaat hij de vrijheid weer in en je zal nooit meer weten hoe het ze vergaat. Kan ons watje dus niet zo goed tegen. Ben met recht een echte druppeltje dus.

Zei vanmorgen nog tegen mijn broer dat als onze vader sterft ik geen traan zal laten. Big brother lachte toen alleen maar en zei dat ik kampioen was in emoties dus wel de eerste zou zijn die gaat janken. Fijn hoor zo'n reputatie.

Ook na de fijne vakantie met Caro moest ik snuffen want kon geen afscheid nemen. Wordt nog wat zeg als ik van dit grote huis naar een klein flatje ga....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Raak je dan je rijbewijs kwijt? Dat heb ik nog niet gehoord, bij deze dan. Toch fijn dat je niet stomdronken in de auto hebt gezeten. Huiselijk geweld is ook niet ok maar zo te lezen pak je de zaken aardig op. Niet drinken is sowieso een goede stap in de richting. Goed van je.

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je verkeerd Kirky want had na een rij-ontzegging van een jaar door het CBR van justitie ook een rijontzegging van 15 maanden. Wat ik niet wist is dat het pas in gaat na het CBR dus dat betekend in totaal 27 maanden niet rijden. En zoals BB zegt mag je nog in je handen klappen dat je niets of niemand geraakt hebt. Vond trouwens de rechter ook want die was erg verbaasd dat zo'n klein tenger ding als ik met dat promillage nog in staat was om te rijden maja die wist niet dat ik een alcie was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...