Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Roken en sex tegelijkertijd....pffffffff........er zijn grenzen! Ik heb totaal nog geen slaap, geen wonder want ik ben er net uit dus ik ga nog even door hier en daar.Doe alles tegelijk maar zo ben ik nou eenmaal, 3 fora minstens tegelijk, tussendoor huiselijke zaken enz.Kortom: ik ben zo'n renmuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Juist Kirky!Gewoon doen joh!Ik naïeveling heb vast geen flauw benul...Sex en roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Het is allebei lekker alleen dat tegelijkertijd zit me een beetje dwars Jemig, wat is het rustig, allemaal omgerold? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hoi, Inmiddels is het Vrijdag 7 Augustus.En dat is niet zomaar een dag, dat is een zéér bijzondere dag!! Het raf team, Rufus-Anna-Ferry, drie jaar droog.Droog als de kalahari desert. Bonedry!!Rufus :present: Ferry :present: Anna :heart: Een megaprestatie.En jullie gaan lekker door, dat staat vast. P.S Wat een voorbeeldfunctie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ben er nog, kan niet slapen, zo benauwd hier... iedereen zit in de stad, donderdagnacht en het is nog warm buiten... mijn vrienden bellen steeds wat ik aan t doen ben. Ik zeg dat ik nog ziek ben. Is ook wel zo, maar het trekt alweer aan me... Waarom speelt zo'n groot deel van mijn leven zich s nachts in de stad af? Waarom is t zo moeilijk me daaraan te onttrekken? Ik ben nog wat aan t lezen, wil wel slapen, want liever morgen vroeg op, dat geeft altijd zo'n fijn gevoel... als de zon opkomt op een mooie dag.. wil erbij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hihi, ook van mij felicitaties aan het RAF team 3 jaar poeh! Was ik toen al geboren?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Noa, denk dat heel nederland belabberd slaapt nu en dan maar even een korte nacht toch, moet kunnen met dit weer en hopelijk hoef je niet vroeg op of zo dus niet druk maken daarover zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Krijg net een sms van vriendin dat ze morgenochtend thuiskomen....Nou zou ik de hele nacht door kunnen gaan om de zwijnenstal uit te mestenMaar dan komen de kinderen er wel heel makkelijk vanaf Nah, vanuit Spanje rol je meteen je bedje wel in, denk ikAlles gebeurd gewoon weerHet gaat zoals het gaatHoofd! (even de herhaling herhalen)Ja Els. Normale mensen slapen op dit tijdstipWat zijn we opeens al met veel normalen onder ons...Help! Waar zijn de abnormalen gebleven?Heeft iedereen dan toch de rust gevondenGevonden wat ze zochten?Mooi is datWeer de laatsten der Mohikanen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 RAF in rust! Commando AF!Neeh joh! Megaprestatie!Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Zoals jullie misschien merkenmaakt er zich van mij weer een bepaalde mate van onverschilligheid meesterDat heeft met van alles te makenVoornamelijk het verzet denk ikDus trek ik me maar even in het maanlicht terugEen genoegljke voortzetting, ik meld me wel weer eensWellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Slaap lekker Kirky!Ik zal proberen je grap te ontrafelenZullen wel mooie dromen worden...Misschien leer ik het wel nooitMisschien is dat de bedoelingJe weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hoi Soothe!Slaap lekker Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Kom net met Woef binnen.Even snel weer inloggen. Trusten Marjo!Niet maanziek worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 De tijd is voorbijdat ik hele nachten op een forumzat te raaskallenKijk haar!Zij! Die op eigen benen staat!Jongens, it soks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Jaja SootheLUNATICHeb de film later nog gezienMooi!Als ik iemand vraag wie hij eigenlijk isBedoel ik toch wie ben ik?Gek hé?Ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Als ik zeg, ik vind er niks meer aanbedoel ik dan dat ik mezelf zat ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hee! Ook wakker?Dit is godsgeklaagdIk haal een nachtje doorOpruimen, schoonmakenhet is niet andersSpelende vrouw, wat heb je nu geleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Dat ik hier ben om te spelen?Nee, dat zou te makkelijk zijn!Alhoewel...Dat te acceptereneen hele klusVoor deze dame dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Hang ik hier weer rond..Fijn je nog even te treffenZullen we zeiken ofgeiten?Nah. Je gaat vast slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja. met de kinderen.Dat was mooi.Is mooi.Dat zit wel goed. Blijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Neeuh! Dat zijn de bokken!Geiten ruiken fijn.Bokken, als je eraan durft te wennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Huh? was net ff roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Alles went Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 volgens de wet van kirkyis het onlosmakelijk met elkaar verbonden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden