Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 Augustus


Rudy

Aanbevolen berichten

Ja dat dat te duur is snap ik.
Je week- of maandgeld laat dat niet toe.
Maar wel fijn dat je hem niet hoefde te verkopen.

En fijn dat je gewoon weer kan rijden een keertje!
Je mag wel een keer mijn chauffeur zijn
(ik weet niet eens waar je woont)
maar ik in Utrecht vlak bij Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi mooi mooi Corinne,
alleen kunnen zijn is een groot goed.
Kun je het al een beetje vinden met de katten?

Hier hadden onze buren vanavond ook "wat gedronken"
ze gingen steeds harder praten,
maar ja, dat deed ik vroeger ook.

Wanneer ga je weer naar huis?

(en je man en kids missen jou vast nog veel meer,
nu ze hun eigen, lieve moeder en vrouw weer terug hebben gekregen)

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky gefeliciteerd mooi man!
Eindelijk het eind in zicht!

Verder niet gelezen, zit voor mijn tent op mijn iPhone te forummen.
Tot nu toe alles goed!

Ik ben vreselijk blij met mijn nog snel even gekochte tent via marktplaats
heerlijk ruim en open en toch klein en gezellig

zo lekker slapen en morgen de eerste workshop
spelen met de camera

groeten vanaf een voor mij alcoholvrij buitenkunst en ik meld me snel weer
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Kirky:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D:musicnote::heart::present::D het was je inzet alles waard gefeliciteerd man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ik kan het heel goed vinden met die katten en zij met mij (ook wel zo aangenaam).

En ja, het lukt mij om alleen te zijn. Misschien wel omdat ik degene ben die zelf van huis is. Als ik zelf weg ga, kan ik me moeilijk in de steek gelaten voelen. :P

Mooi is ook: ik kan en mag wat ik wil en ik hoef maar 1 ding daarvoor in de plaats: de katten verzorgen, al zorgen die er wel voor dat ik ze niet zal vergeten.

Ik heb hier de rust om te evalueren voor mijn volgende gesprek met mijn therapeute en om dingen voor mezelf op een rijtje te zetten. Af en toe roept dat best forse emoties op en kan ik huilen.

En ik ben gisteren voor mijn doen erg vroeg gaan slapen (0.30), ben snel in slaap gevallen en heb aan een stuk door geslapen tot mijn wekker om 9.30 afging. Vandaag wacht ik wel tot het iets rustiger wordt (als dat binnen afzienbare tijd is).

Ik wens jullie allemaal welterusten en dank voor het luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
Is je adrenaline al wat gezakt? Dan wens ik je goedenacht.
Wat zul je heerlijk wakker worden morgen ochtend,
"wat was er ook al weer" O JA MIJN RIJBEWIJS :) :) :) :).

Ik beloof jullie dat ik nóg zuiniger zal zijn op mijn eigen kaartje,
een papiertje is het niet meer.

Ik heb het gekregen (gehaald) 3 maanden na mijn 18e verjaardag,
dat was december 1981 dus inmiddels 28 jaar geleden.
Ga er nu nóg blijer mee zijn. En dat ik op tijd gestopt ben met drinken,
vooral dat ja, is een reden om extra blij te zijn.

En nou ga ik écht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist gedouched, na een hele avond onzin kijken op tevee en zowat bij elke scheet die voorbij kwam moest ik vreselijk huilen.....
Dus dat is er ook weer uit.
Dinsdag ochtend ga ik naar de kerk, hopelijk kan ik daar een kaarsje aansteken, of in ieder geval zitten en gedenken.
Straks nog even met hondje uit.
Hier ook allemaal gedreun van feestjes.
Poempoempoempoempoempoemtakkatakkapoempoem
Ik heb een heel goed boek dus die ga ik verslinden in bed straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...