AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Truste Hermie:lips: veel plezier morgenTruste Woman:lips:Truste allemaal:lips: want deze meneer gaat ook zo slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 en toen was t stil........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Heb even bijgelezen.Het is al tijd voor mij, dus ik wil iedereen welterusten wensen en tot morgen!Het was zonder problemen weer een alco-vrije dag, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Komt goed AR, lekker scheppen in die sloot. Neem mijn camera mee maar weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Nighty night and don't let the bedbugs bite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Je gaat ons dan toch ook niet direct verlaten he spud:ojaa doe maar Kirky heb je wel recht op hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Bye Spud en leuk om het hier te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ga ook sluitenTtuste die nog online zijnbye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2009 Even piepen en weer slapen."piep". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2009 En toen was ik wakker, hartstikke wakker en om 10 uur opnametijd bij de brijder....What to do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden