Mika Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Vandaag niet zo blij, heb griep..snottersnotter.Is toch sjiek, je kunt met mensen babbelen en toch niemand aansteken....Nog sjieker, je kunt niet naar de winkel toe (voor het geval dat er trek ontstaat)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ik ga slapen, misschien tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hoi allemaal,net naar de HA geweest, heb ik ook nog ischias, aaaauuuww.Morgen meteen een foto laten maken.Het komt doordat mijn rug overbelast is dor het slechte lopen.Kan er ook nog wel bij.Maar ik drink niet.Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Tina dat is baaaaaaaaaaaaalen voor je.Heb je nog gehoord van je vader of het etentje gezellig was dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annewiep Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hallo,Bedankt voor de fijne welkomstboodschappen! Ik heb inderdaad een doel en dat isw niet meer drinken. Heb het nu een paar maanden weer geprood om het met mate te doen, maar blijkbaar kan ik dat dus niet. Fijn om te lezen dat er nog zo veel meer als mij zijn, die die vreselijke momenten met me delen, ben ik toch niet de enige. Want voor de mensen die het niet kennen, lijkt het zo makkelijk maar dat is het niet! Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ja Houtje,hij heeft het erg leuk gehad.Ze kennen elkaar natuurlijk al zo lang.Ja, balen he? ik zit eigenlijk even stiekum te huilen.Maarja, je hebt niets te kiezen, het komt zoals het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hallo en goede middag allemaal,Hier is het mooi weer, beetje sluierbewolking af en toe.Aan het eind van de dag ga ik weer naar huis.Daar ben ik ook wel weer blij om.Het was wel heerlijk om van al de rust te genieten.Ik ga zo maar eens lunchen en dan verder met muziek op mijn mp3's zetten.Straks op die lange reis naar Duitsland kan ik wel wat muziek hebben.Een boek gaat natuurlijk ook mee.An, Ik ben mobiel bereikbaar.Houtje, Al gewend in het spannende Nederland?Vie, Als de stofzuiger het niet doet, heb je toch wel bezem en blik?Albertina, Sterkte.Tapas, Nog steeds in het tentje.Alle nieuwe forummers: welkom.Iedereen: Sterkte, Gefeliciteerd, Geniet, Hou het Droog.Ik ga weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hai Vie, allerlaatste is dat ik het zie als een grapje, nee, vind er geen bal aan om het zomaar te zeggen.Onwijs moeite mee maar ik kijk en concentreer mij op de andere kant: hernieuwen van mijn leven, weer vol in het leven staan en ook gezond.Vandaag neem ik afscheid en morgen de nieuwe start.Ik doe er lacherig over? Tja, ik weet niet wat er gaat gebeuren, leuk zal het niet zijn, waarschijnlijk zwaar de eerste dagen. Deze dagen zijn voor de lichamelijke afkick en daarna komt de moeilijkste denk ik althans: de geestelijke.Kan er niets anders van maken dan zeggen: ik ga ervoor en laat het over mij heen komen, ik geef mij over dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Els succes morgen, laat het inderdaad maar over je heen komen.Dan sta je open voor alles.Ik wens je veel kalmte , moed en wijsheid om te zien wat je kunt veranderen en te accepteren wat je niet kunt veranderen in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Tina Ischias heb ik ook een tijd gehad, erg pijnlijk, chiropraticer kan er wel veel aan doen.Balen voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Albertina, even uit huilen en de schouders eronder.Ischias is te genezen met gerichte oefeningen die je weliswaar iedere dag moet doen.Veel rekken strekken.daarnaast slik ik nog dagelijks vitamine D.Te gebruiken bij Nervenerkrankungen staat op het doosje.Of het helpt?Ik weet het niet.Ik denk een combinatie van.Ik ben wel van de ischias af.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Dag RudyAan de beterende kant?Ik moet achter de computer wegAKTIE!en de eerste laten staan, maar dat doe ik al uit gewoonte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Albertientje, ook dat nog, zou je bijna zeggen.(Pfff, ik viel even in slaap in de tuin, meteen een verbrande rug. Ja eigen schuld dikke bult, ik ben alleen aan de voorkant nog maar poepiebruin. Werd wakker en dacht:Ik lag in mijn tuintje en sliepToen kwam er een engel die riep:Vie je moet ontwakenOm een berichtje voor 't forum te makenHeel oud poëzieboekjesversje.)Maar om even op het onderwerp terug te komen, ik heb een hernia. Jajaaaa, het kan altijd nog een stapje erger!Ik zeg het om je te troosten. Er is met rugklachten heel goed te leven, zeker als ze komen door een tijdelijke verkeerde belasting.Ik hou mijn hernia in toom met elke morgen stretch-oefeningen.Gaat best.Elles ik wil je niet naar de dagdraad trekken, maar ik heb wel een tip voor je. Ik weet niet of dit mag. Anders krijg ik wel een tik op de vingers van de moderator.Tien dames van dit forum hebben hun verhaal opgeschreven. Dit is in een boekje uitgegeven. Dit boekje is te bestellen via Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ze houden je wel in spanning hè Kirky? Het lijkt wel een complot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ja hoor Safi.Deze week staat in het teken van werken aan de conditie.Ieder dag fietsen of zwemmen, wandelen en de dagelijkserek en strek oefeningen.Daarrnaast hou ik een zee van tijd over om terrassen te bezoeken.sMorgens om negen uur de krant en koffie en een praatje in de kroeg.En niet te vergeten de dagelijkse rituelen, die ,moet ik eerlijkheidshalve toegeven, de laatste tijd met een korreltje zand neem.Met het koken doe ik er expres een schepje boven op want volgende week is de volgende kuur en daarna is het afgelopen met de feestelijkheden.Volgende week de 4de kuur en dan begint het aftellen.Van die gedachte maakt mijn hart een klein sprongetje.Een sprongetje omdat ik mij op mijn leeftijd niet kan permiteren dat het overslaat.Je weet maar nooit.(lol)Mensen ga goed , ga nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 In sms vorm is de Mexicaanse griep best grappig.Klinkt niet echt als dodelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ik zou het best warm krijgen van zo'n sms Hannah. Maar was het eigenlijk van iemand die je kende?O ik zag pas achteraf dat het de mexicaanse griep was. Hè, zit ik helemaal mee te leven, jij een spannende lover....Rudy elke dag een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Pfffffffff ik heb het warm.Vanmorgen mijn hele administratie opgeruimd (alles was al dit weekend betaald en geregeld) nu nog opruimen. 4 cm. brieven weggewerkt.En vanmiddag (bij Zomergasten, had ik opgenomen, aardig maar niet spectaculair) de strijk van 2 weken gedaan. Dan heb je het wel warm!Vie,heb je ook ZG nog gezien? Mét ondertiteling?Tina,Je mag gerust een potje janken. Het is ook verd*md l*llig allemaal. Ik kreeg gisteravond opeens koorts en niet-lekker en hoesten en benauwd en toen wou de weekend arts me ook meteen zien. Viel allemaal mee gelukkig maar je schrikt toch. En ik heb uiteindelijk niets en jij een hele pijnlijke aandoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Hahaha Hannah: ik dacht WAT SCHRIJFT HANNAH NU, ik kom niet meer bij.Nog niet bijgelezen, maar het was een geslaagde middag en heb me getrakteerd opeen rondje bibliotheek!!!Ik kom de avond wel door hier.Nu nog even kijken hoe het hier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Albertina: jemig joh, dat zal wel heel erg veel pijn doen.Huil maar even op mijn schouders hoor.Kunnen ze daar wat aan doen? tegen die pijn dan bedoel ik.Nog een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Els ik wens je sterkte toe.Ik hoop dat je na een week van inventariseren aan de slag kunt met je problemen.En na deze week professionele hulp krijgt.Je doet nogal lacherig over de opname.Vergelijkt het met vakantie.Ik denk meer een houding omdat je niet weet waar je aan toe bent.Drink vandaag niet teveel.Het vergemakkelijkt de stap morgen naar de Brijder.Ja kan dan meteen aan de slag.Neem waardig afscheid van je "vriend" alcohol.Pas als je zelf serieus bent wordt je serieus genomen.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ik ben weer onderuit gegaanVind mezelf een nietsIk slaap niet of nauwelijks meerLoop over al mijn grenzen heendie nog maar heel ieletjes zijnIk heb het gevoel het niet aan te kunnenSchreeuw, huil en val om,DrinkIk weet het gewoon even niet meerLange gesprekken met Klaas gehadDat was achteraf geen goede keusvond ik. Hij wou me wel helpen metplannen enzo. Leek hem niet zo´n goed ideedat drinken, hij gebruikte eerst het woordjemoet, maar herstelde gelukkig.Kreeg als laatste mee, 22 jaar is een kwart vanje leven, dat poets je niet zomaar uitWat wil ik danIk ben buiten op het kleedin slaap gevallen, de kinderen naast me, tekenend.Soms kibbelen ze wat, dan denk ik dat ik gek raak.Had het vorige week heel erg met het tv-geluidUitermate snel geprikkeldMijn ouders stellen eisen, zetten me onder druk en jagenme op. Ze stralen afstand uit, ontwijken me. Dus liet ik de boel ploffen.Dan zullen we vanavond om tafel. Ik voel me niet sterk genoeg.Ik moet hier weg, zoveel is duidelijkMaar waar zou ik naartoe moeten?Iedereen begint weer over psychiaters en logen en planners te l*llenKan me natuurlijk ook weer vol laten stoppen met medicatieWel zo rustig voor de rest van de wereldIk heb er geen zin meer in!Ik heb er doodgewoon geen zin meer inHet lukt me gewoon niet in het tempo dat anderen voor ogen hebbenKlaas zegt, maak je eigen plan, schrijf het op. Laat het evt zien als datze wat houvast geeft. Trek je niets van de mening van anderen aan.Ik wist dat het zo zou gaan. Ik had hier nooit naar toe moeten komen.Nou ja, morgen zal het wel beter gaan.Ik ga dat plan makenVertellen wat ik ga doenAls alles gedaan is dan ga ik lopen, lopen, lopenHet hele Pad van Noord naar ZuidIk en mijn tentNiet meer tellenGeen gebagger meerHet lukt me niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Ik meld me nog even.HalloEen cake gebakken voor buurman de bloemetjesuitdedakgootplukkerExtra lekker met cokos en vruchtjes en vanillesuiker en liefdeBeetje huishouden gedaanIk ben best blij maar dat is een dun laagje ijs, daaronder zit veel verdrietMorgenochtend naar de kerk. Misschien kan ik daar een stukje verdriet achter latenVoor Marjo, Rudy en anderen die het nodig hebben een hartjeWant het valt allemaal niet mee, oh nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Marjo: lieve meid, je trekt het niet meer.Nu denk ik dat Klaas je toch echt wel steunt.Vind ik zo lief klinken 'trek je niet van de mening van anderen aan'.Makkelijker gezegd dan gedaan, maar oh wat een grote waarheid is dat.Ouders kunnen ook zo teleurstellen.Vluchten kan niet meer Marjo.Waar naar toe?Als ik het kon kwam ik even naar je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2009 Dag lieve marjoMisschien zou je om te beginnen de eerste weer kunnen laten staan?Om meer zuivere emoties binnen te laten komen?En een duidelijke weekplan met dingen die ik wilde bereiken heeft mij erg geholpenom de structuur weer terug te vindenkleine stapjesen veel rustenniet haastenmaar toch een duidelijke structuurAls ik je lees dan ga je erg veel op in je eigen bezielingMisschien die eens een tijdje laten voor wat het is en meer praktisch te werk gaan. Huis zoeken en vindensubsiedies + uitkering aanvrageninrichten en verven (mag ook omgekeerd)rust vinden en de winter doorkomende lente begroeten en kijken of werk in aanmerking komtJe lijkt in mijn ogen teveel bezig te zijn met bevrijding, vrijheid, het ik en het zijnSoms kan het praktische meer rust geven in je leven en dan komt de bevrijding, vrijheid en het ik en zijn vanzelf ookd e hoek om kijken.Je weet dat je me altijd kunt bellen of mailen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden