HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 ik wist helemaaal niet dat dat woord met een J begon
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hè getsie. De batterijen van mijn toetsenbord zijn leeg, dus als ik dalijk uitval....... weten jullie hoe het komt.En de kids hebben alle nieuwe batterijen gepikt de krengen .Ik heb altijd een voorraadje maar kinderen pikken batterijen en laten het doosje liggen.....dan weet ik weer hoe laat het is!
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 quote: Originally posted by: HenkTgoeiemorgen buuf Mogge buur, inderdaad een mooi begin van de dag! Dank je voor de filmpjes Alles goed bij jou? Vroeg me af hoelang jij niet meer drinkt eigenlijk en of je nog weleens uitgaat.Van de week was er een discussie wel of niet café in zonder te drinken.Houtje, komt bekend voor! Maak ik hier ook mee met pakken koeken etc...pfff!
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Haha gelukkig is Zoon op vakantie dus ik heb de batterijen uit zijn X-box gehaald. Dus ik kan weer even typen. Els,En wat dacht je van zakken sjips die verdwijnen, pakken ijsthee, flessen cola, nou ja hou op, schei uit.
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Yep, soms verstop ik weleens wat, koop je wat lekkers voor jezelf en vind dochter(nietzo)lief het!Zit ik te balen Pfff...laatste restjes wassen voor morgen, lijstje naast mij liggen wat ik nog moet doen enz maar verder ben ik niet zenuwachtig hoor.....wel dus.
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 ik drink nu ruim drie maanden niet meer Ëlsik kom nooit in een kroeg maar dat kwam ik ook nooit hoorik heb er geen moeite mee op een terrasje te zitten tussen drinkende mensenop een feestje is t al wat anderst wordt vervelend als ze aangeschoten wordenlaatst zei ik op een verjaardagsfeessie en daar zei ikik snap nu wel dat ik een kratje bier nodig had om jullie aardig te vinden dat was tussen goeie vrienden dus die uitspraak kon wel maar een kernvan waarheid zit er wel inom half tien vertelde iemand al drie keer t zelfde verhaal en dat achter elkaar ooken gelogen ook nog haahaahahah
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Oké, ja ik ben benieuwd hoe ik straks tegen mijn stamcafévriendjes aan zal kijken.Ik ga het niet uit de weg want ik wil die gezelligheid niet kwijt en verder is het ook een tent waar meer mensen niet drinken en veel aktiviteiten (kanoën, tannis, kaarten enz) en dat wil ik niet missen.Ga allang niet zo vaak meer, denk 2 keer per maand voor een bakkie koffie (!) en een enkele keer als er een bandje is. Misschien ken je het wel: de pilaren.Laatste keer dat ik gestopt was zat ik na een weekje op het waagplein, brullend om ijsthee haha, had er toch even moeite mee al die drinkende mensen maar oké, ook dat zal wel wennen en ik weet waarvoor ik het doe!
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 ja de pilaren ken ik wel, ik ben in deze buurt geboren dus t meeste ken ik hier wel al kom ik al jaren niet meer in de kroegen weet je Els, als je je maar af blijft vragen waarom je erheen gaat en als t antwoord maar blijft voor de gezelligheid, en niet als achterdeurtje naar de drank, want dat is een kroeg welt is natuurlijk een beste trigger, daar moet je scherp in blijven als je niet wilt drinkenik ontloop het vrijdagsbiertje op t werk om geen trek te krijgen, t is niet te zeggen dat ik trek zou krijgen maar zolang t zo voelt blijf ik er niet hangen, t is de kunst jezelf veilig te houdendus Els, als je persé naar de kroeg wil blijf scherp, want daar rollen veel koppen weet ik uit ervaring inmiddels
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Heel waar Henk en nee, ik ga zeer zeker niet naar de echte zuipavonden maar een zatermiddagbakkie moet kunnen, de aktiviteiten ook maar vrijdag en zaterdagavonden zullen het niet meer worden.Ook niet eens meer zo'n behoefte aan hoor, precies wat je zegt: voor de gezelligheid en zo'n stamvol café vind ik niks meer aan.
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goeiemorgen.Wat een feest van herkenning, die lege verpakkingen. Jij hebt het dan met je kinderen Houtje, ik had het met mijn ex-man. Zelfs verpakkingen van diepvriesdingen gingen weer - leeg - terug in de vriezer.De ramen werden wijd opengezet als de verwarming stond te branden - ook zoiets - en vuile kleding ging zo weer de kast in. Ik geloof niet eens dat hij het kon helpen, een soort blinde vlek ofzo, maar wat heb ik af en toe tegen die arme man staan krijsen van frustratie.Ik ga ook nooit meer naar een kroeg, vind ik niks meer aan.Grappige opmerking Henk, van dat kratje.
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goede morgen allemaalmaak er een fijne dag vanik ga weer werken en ben vanavond weer onlinetot later
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 HenkT: geweldig bedankt voor het lied: simplistisch verbond ja!!Haha... dit heb ik best vaak in m'n hoofd.vindt jezelf zuster: zoek je zelf broeder, vindt jezelf, wees en blijf alleen jezelf!!Als je nou ns geen masker droeg, zou dat niet beter staan?T is een kwestie van een knop, die moet enkel even om......Steengoed lied hoor.Zoek jezelf broeders !!!!!!!!!!!!
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ben benieuwd hoe het mij verder zal vergaanSommigen hebben er vertrouwen inAnderen soms nietMaar wat heb ik?Weinig keus denk ikMet dank aan de Dijk die ikmet dank aan de kinderen veel hoor"Mooier dan nu zal het nooit gaan"Werd vannacht uit een nare droomwakker geschenen door de maanToen moest ik huilenDat voelde alleenMaar ook weer nietIk zag het allemaal verkeerdEn denk dan dat ik niet weet hoe het moetHoe je dingen op je eentje doetKleine stapjeszei Klaas gister tegen mijEen verwilderd wijfDat schuw de wereld in trektHoley mozes kriebel!Vrijdagmiddag breng ik ze weer terugDe clubjes en de eerste schooldag komener weer aanMijn werk voorlopig van de baanGeen huis, geen niksAlleen dit
bako Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 goede morgen allemaalhier is het vandaag weer de eerste gewone dag,na alle festiviteiteneen bruiloft is een zeer enerverende gebeurtenisdochter zag er evenals haar gom beeldschoon uitde weergoden waren ons welgezindtot laat in de avond heeft alles zich buiten afgespeeldnu 5 dagen rust en dan is het hele kinderspul hier het weekendivm kermis en de daaropvolgende lappendagdit is voor ons forum bezoekers een evenement wat niet goed ishet zou ons teveel prikkelenlappendag is de grootste markt boven de rivieren qua lappen en zuipenmoeder de vrouw haalt hier de koopjes en het jonge en oude volk de nodige katershet alcoholgehalte ligt zeer hooghierin west-friesland is dit een nationale feestdag waarbij het nuttig is de volgende dag vrij te nemen om bij te komenhier doe ik verstandig genoeg niet aan mee
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Maar nu is nuWe gaan zo op de fietsNaar het biologische winkeltjewat ik kreeg als tip van een vriendinDan met zoon bij vriendje langsWe zien wel waar we uitkomenIk zie wel waar ik komAch wat eng en onwennig voelt dat soms
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hoi Bako!Mooi dat je een fijne bruiloft had!Blijf maar van de lappen dan!
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 niet drinken en wel naar de kroeg gaan is (zeker in t begin) een slechte combinatie denk ik Elsmisschien moet je er wat anders tegenaankijkenik ga wel als ik voel dat t veilig isof ik ga weg als ik denk dat t moeilijk isof in t begin ga ik niett idee dat t hoe dan ook moet kunnen is nogal foutwellicht kan jij dat helemaal nietwel naar de kroeg gaan en niet drinkenik wens je veel wijsheid toe
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Bako,Lijkt me een gevaarlijke bedoening die lappendag en kermis.Persoonlijk heb ik een hekel aan kermis.Al die herrie, al die kleuren, al dat licht zijn voor mij niet fijn.Bovendien vind ik het geld-weggooien.En hoe grappig, Zoon vindt er ook niets meer aan.Vie,Toen ik mijn ex leerde kennen, had hijtwéé bergen in zijn kast. Schoon en vies. Dat wel.Iets opvouwen zit er bij hem niet in.Ik had in 1983 al moeten zien dat dater niet in zat.Het is me niet gelukt hem te veranderen.Heel wat frustratie heb ik ook op hem botgevierd.brrrrrrrr.
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hai Bako, ja dat zijn 'gevaarlijke' feestjes, maar ff niet doen denk ik.Maar wat leuk, je dochter getrouwd! Ze had zeer zeker prachtig weer Jij hebt dus genoten.Marjo, je brengt mij op een idee, vlak bij zit hier een reformzaak of liever: een zaak waar je wekelijks echt groene biogroenten kan halen, van odin is dat.Denk dat ik daar even zo heen ga fietsen
Sara Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goeiemorgen lieve mensen!Heb net anderhalf uur de achterstand van 2 dagen zitten lezen.Kom alleen ff melden dat ik het weekend heb overleefd, de hond heeft het goed gedaan, 2e prijs spelletjes en gisteren 2e plaats appèl, netjes dus. Was heel gezellig en het bier dat om me heen werd gedronken deed me niks want ik had al nooit iets met bier.Op hun vraag waarom ik niet drink eerlijk gezegd dat ik dat voorlopig even niet doe en dat dat ook beter is i.v.m. de pillen tegen de artrose. Vond niemand raar.Ben nu alleen hardstikke moe en stijf.Vandaag rustig aan.Hoop vanavond weer mee te kunnen schrijven en op jullie reageren.Iedereen een goede dag gewenst!(Begin op AR te lijken: Hello......Goodbye! hihihi)
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Sara: goed gedaan en ... tot ziens.
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Kirky ik duim voor je, reken op een feestelijk bericht vanmiddag.Spannend!
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hai Sara, mooie prestatie van de hond maar ook van jou! Hoop ook snel zover te zijn.Ach, als ze mij ernaar vragen zeg ik ivm operatie gebit en verder gaat het ze fijn niet aan.Mijn vriendenkring en familie weet het en dat is mooi zat.
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ja Sara ik wilde jou ook even feliciteren, en zeker omdat je dat weekend zo goed doorgekomen bent. Je zag er zo tegenop. Dat vind ik dan altijd fijn om te lezen, dat het juist gezellig was.Els heb jij nou de bevers momenteel, over morgen? Of valt het mee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden