An Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemorgen:Beetje te vroeg wakker door de hond, op een of andere manier zat ie buiten.Wat een rust zo s'morgens vroeg.Nieuwe dag met nieuwe kansen en ik bedacht me dat we het uiteindelijk tochallemaal zelf moeten doen.We kunnen niet verwachten dat de een ander onze problemen oplossen.Vandaar 'help uzelf broeder...', zat zo in mijn hoofd, volgens mij van een liedje of zo.Geen moeder, geen tante, geen vriendin of partner kan ons van de drank afhouden.p.s.Volgens mij hadden we hier gisteravond de moeder van G of was het G zelf.Naja een paar vakantiegasten erbij deze maand is ook weer eens wat anders.
tapas Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemorgen An, jij bent zeker vroeg!Ik ben ook al wakker in mijn tentje maar wie weet dommel ik zo nog even verder.De internetverbinding op de foon is te traag om alles bij te lezen.Het gaat hier wel goed, erg druk programma en het lukt me redelijk om mijn eigen weg erin te vindenmijn gezelschap, geen zuiplap, vind het toch wel lastig om 'alleen' te moeten drinken, want dat hoort bij gezellig op vakantie gaan.Ik ga nog even proberen mijn ogen te sluiten
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hannah: inderdaad niks meer van Anjo gehoord. Ik hoop geen nieuws goed nieuws.Heb je vandaag Het gesprek?Ik ben aan het googelen voor een occassion, wat een gedoe.Tapas: klinkt goed daar. Wat sneu voor je 'geen zuiplap' dat die alleen moet drinken.Hou het maar lekker droog hoor.
Suffertje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Een hele goede morgen gewenst allen !Vandaag de tweede week afronden.
sailor Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 ook goedemorgen allemaal,en alweer een mooie droge dag,centimetertje of vijf regen kan ik wel gebuiken,maar ja,halve boer hè! altijd klagen!heb nou zo iets leuks,volgens de bijsluiter,kan deze antidepressiva in eerst instantie de depressie versterken!zoiets als een paracetamolletje waar je hoofdpijn van krijgt?lekker is dat!
An Geplaatst 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Sailor: inderdaad ben je lekker mee.Is dat zo Hannah, wat afschuwelijk.
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hoi en goedemorgen allemaal,Caro, de schoonverklaring van je vriend neem ik aan? Het leest een beetje in eerste instantie alsof het over jou gaat, nou ja, even erg daar niet van, ook voor jou.An, ik kan het niet vinden heb al gezocht maar je zoon heeft jullie auto total loss gereden? Ik moet er niet aan denken.....Hannah, goed dat je niet bent gaan rijden met je slaappil op.
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemorgen!Hier de afwas al lekker buiten in het teiltjegedaan. Van bed al tafel, ontbijtboel erop, hond uitgelaten.Zoon ligt al te tekenen. Dochter nog te pitten.Simpel leven. Mijn manier.Helder.Weer licht. Bij mij.Zo eerst eens naar een pomp fietsen voor shag.Fijne dag allemaal!
Sandra Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemorgen allemaal.Carolien, klinkt goed , de vastberadenheid.
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ik heb "maar" Senseo maar wie wil?
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 die zal je dan wel bedoelengoeiemorgen alleemaaleerst even koffie
Sandra Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Houtje, heb best trek in een senseo.
tapas Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Zo, bijgeslapen!!Ja het gaat hier redelijkik doe mijn best om het relaxed te houden en bij mezelf te blijven.Dag 1 zit er op, nog 5 te gaan.Maar het gaat wel lukken hier!
Sandra Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Dank je Houtje, smaakt best goed.
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Je krijgt Senseo pads Espresso pads Caro en dan een dubbele portie. Helpt dat?Ik vind het knap van je dat je zo kalm blijft onder toestand met Vriend. Maar wijs van je, het maakt inderdaad geen bal uit wat je doet, hoog of laag springen, met hem gaat het er niet anders door.Even wat Senseo's zetten voor iedereen.
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Henk,Dank je wel voor je videootje. Ik zit te genieten van het Simplistisch Verbond. Ze zingen helemaal niet onaardig! Ik kende dit helemaal niet.
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 ja mooi he, nog maar 1 speciaal voor jou dan, t nummer ken je wel hoor ook gingen wij naar t bosdaar zijn we toen verdwaaldvan de weg geraaktcarriere gemaaktheel die pannenkoekensmaak vergeten
Karin1 Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedenmorgen, ik heb zowaar een hele nacht geslapen, ben er een kwartiertje uit incl. hoofdpijn maar dat mag de pret niet drukken. Laatste dagje thuis voor mijn brijder 'vakantie', gek idee hoor.Het is goed, ik zie wel wat er op mij afkomt.Suffertje al de tweede week in! Super zeg, hoe gaat het?Carolien, sterk mens! Jij gaat ervoor he.Henk (buurman haha) ik ga zo even je filmpje kijken, ff wakker worden eerst Voor iedereen een heel fijne dag!
HenkT Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 net zo mooi als het dorp van Wim Sonneveld
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Oh ja Henk da's ook zo mooi. Vorige week in Zomergasten liet Prem ook het e.e.a. van van Kooten en de Bie zien. Altijd weer leuk en zó waar.
Houtje Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Els, hartstikke goed dat je gáát en doorzet.
albertina Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemorgen,ik ben al te laat voor de koffie zie ik.Snel zelf een bakje zetten.Ik moet naar de dokter, als ik ergens gen zin in hebis het daarin.Fijne dag allen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden