Twisty Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Heb zo een rare avond meegemaakt. Ga nu maar weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ik ga liever niet saai doen. Mja werd niet gereageerd op mn laatste bericht.En kan de slaap nu nog echt niet vatten.Dacht kijk hier nog maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Eén nacht en een dag maar hoorWeer wennen, waar hoor ik thuis?Everywhere/nowhereHet maakt niet utHierBij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 All okay, Lara ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Woman, ja gaat wel, heb denk ik wat last van spoken ofzo in mn hoofd.Weet het even niet, zijn wat rare dingen gebeurd via forum, PB dan, en heb mn twijfels even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dat ga ik dus doen,Toedeloe, ik ben mijn tas aan het pakken en we zien wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hannah,Ik ga gewoon weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Meen je dat nou ? Getver, ik hoor dat toch wel eens vaker dat mensen via pb lopen te mopperen tegen elkaar. Ik ben hier ook een poosje weggeweest omdat ik het zat was. Maar oi, lekker bovenstaan toch, dit forum is voor iedereen en dus ook hartstikke voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Twisty, vertel eens wat er gebeurd is, heb je ruzie gehad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik heb zo een vervelende ervaring gehad, ojeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Tis natuurlijk ook wel een punt, als je iets maar een beetje anders neertypt dan je bedoeld komt het heel anders over. Daarom ben ik altijd beetje huiverig en voorzichtig met msn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wat dan, Twisty ???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Woman,Ik weet het, was niet echt mopperen, maar meer , voor mij een gevoel van onbehagen na een vraag van mijn kant.Na die vraag plots weg...Ehmmm mischien (on)belangrijk, maar er zijn mensen van het Gak die meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik zocht hulp... en toen ging die persoon met mij naar het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Lara, als je deze link aanklikt en naar beneden scrollt zie je een voorbeeld voor een factuur. (Dit is geen reclame voor het bedrijf van de link, maar hulp voor Lara)http://www.reeleezee.nl/nether...j4expJwCFYuB3godTm1rkQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 En nu is alles fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Waarom ? quote: Originally posted by: TwistyIk zocht hulp... en toen ging die persoon met mij naar het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dank je Woman., Nee geen reclame hoor dit. Is even helpen!!!Wat is helemaal fout Twisty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hij vindt dat ik opgenomen moet worden, maar dat gaat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 En nu ?Vind je dat zelf ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Maar nu weet ik het, ik ben er weg van, ga lekker m'n tas inpakken, en weg wezen, doeidoei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Sorry als ik rare vragen stel, maar wie bedoel je met Hij???Waarom wil Hij je laten opnemen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dat lijkt me best een goed idee, maar kan je ergens heen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 @LaraHij is niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja, Woman, ik pak mijn auto en rijd weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden