Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Sweet dreams Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Truste Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 En het was m'n allerbeste vriend niet eens.. Wat ga ik dan voelen als die er niet meer is? Dan ga ik voor eeuwig mijn klankbord missen. Ik wil er niet aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Spud:heart: is het wat als je eens warm ging douchen en dan probeert te slapen en er morgen nog even tegen aan kijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ja Albert zou wel wijs zijn nu, maar ik heb nu lieve Trees aan de foon. Daarna ga ik een koude, warme, koude, warme douche nemen. Net zo lang totdat ik alles kan relativeren. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 ik hou ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Spud,Morgen zal ik proberen je te bellen. Dat zal wel de middag worden. Ik ga morgen eerst heel rustig aan doen om te resetten.Lieve mensen,Voor vandaag neem ik afscheid. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 blijf maar even met Trees:heart: aan de lijn, fijn dat ze je even belt, je staat niet alleen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 truste Corinne fijne nacht in je eigenste bedje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ik participeer de laatste tijd niet echt meer op dit forum.'k g'woon 't g'voel dat 'k niet zoveel te melden heb.'k ga slapen, mensen.duerme bien, dulce personas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Spud maak je al aanstalten om te gaan douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Zoals ik gister zei, ben dr ook niet veel meer.Merk te weinig waardering, voor mijn inbreng hier, zie post gister.Spud, hou je goed, heb je berichtjes gestuurd via msn, zal je later wel lezen denk ik.Lees dat er genoeg mensen zijn die je een warm hart toe dragen, en je bellen, zodat je je verhaal kwijt kan.Log weer uit, lees wel weer af en toe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Lara waardering voor jou is hier ook hoor en je inbreng is zeer welkomtruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 ik ga nu ook maar slapentruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 to your all, komt allemaal wel weer goed. Dat is waar vriendschap goed voor is. Denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Lieve mensen,Jullie hebben het recht om te weten waarom ik weinig schrijf.Daarom dit berichtje.Allereerst dat ik gestopt ben met alcohol is dankzij het forum.Er dook een ander probleem op waar ik helemaal geen rekeningmee had gehouden. Mijn lief begreep niet waarom ik hier 's avondszat te lezen. Eerst samen 3 weken verlof gehad en sinds vorigeweek terug aan het werk, ik nam het draadje dan door, hij voeltzich alleen, ik snapte er niets van.We hebben gesprekken gehad, een kwestie van elkaar te begrijpen.Niet makkelijk voor mij maar ook voor hem niet, we zoeken eengulden middenweg. Zal wel lukken want ik wil niet dat we naast elkaargaan leven.Toch blijf ik jullie nodig hebben, ik leer hier zeer veel.Vorige zaterdag was ik er, maar niet op het gepaste moment,dit soort uitspraken kunnen volgens mij niet. Geen woorden voor.Ik zie mensen komen en gaan, indien er enige uitleg wordt gegevenwaarom iemand vertrekt is dit fair ten opzichte van de anderen, een plotsvertrek is niet zo lief, er blijven onbeantwoorde vragen.Jullie horen nog van mij, ik blijf hoor.Aan iedereen, doe het goed, meer dan de moeite om niet te drinken.Knuffel aan allen.Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden