Otje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Theemuts en Wing, mijn hondje is zoooo te gek, als ik haar niet had had ik nu zekerweten in een zware depressie gezeten, echt waar. Met Zowie kan je niet boos of sjaggie of verdrietig blijven , ze wil altijd knuffelen en doet steeds zo lekker gek. Echt een kanjer !! Jij hebt haar live meegemaakt Wing, dus je weet er alles van. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Mensen ik weet niet meer hoe ik moet zitten, hangen of liggen. Laat de honden uit en dan met valiumpje naar bed.Iedereen een goede nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Slaap lekker Sara, hopelijk morgen een betere dag voor jou. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 hoi, Spud zit even in de knoop,moet daar even over nadenken..komt goed...ze laat zich niet zomaar onder sneeuween! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 en nu ga ik me alles nog even overdenken..tot later!Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Mag ik iedereen even goedenavond zeggen en vragen wat de highlights van vandaag zijn zonder alles terug te lezen?Verder de bedgangers een goede nacht wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 He. mede onverantwoordelijken, how's your life?Afgelopen donderdag teruggekomen van Bretagne/Normandie, geef mij de eerste maar.Hier en daar een wijntje, donderdag back to force.C'est la vie. De onoverrompelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 het leuke van hoogfrequent bipolair zijn,is het feit dat je zomaar om kan slaan!vanmorgen was ik nog "normaal" en nu lig ik nog steeds in een deuk van het eerste draadje!dit wordt hèèl laat ben ik bang,ga maar eens een filmpje kijken of zo.oant moan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Lief van jullie dat jullie reageerden. Zit nu zo'n beetje in een wervel storm. Ben blij dat ik er voor hem heb kunnen zijn. Ookal zal ik nog wel janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Goedenacht allen,ja het is al laat of vroeg zo u wilt, maar mij deert het in het geheel niet hoor,want zojuist ben ik tot de conclusie gekomen dat ik deze hele dag 7 maanden geen alcohol drink;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi en goede avond allemaal,Vanavond laat ben ik in mijn stad aangekomen. Mijn man heeft me van het station afgehaald. Die was blij me terug te hebben. Het waren maar eenzame dagen de twee lange weekeinden dat ik weg was, want onze kinderen die trekken er ook altijd onverwachts op uit en laten je 'zitten'. Ik denk dat hij nu wel anders denkt over hoe het voor mij is als hij met zoonlief elk jaar zomer mij achterlaat.Ik heb me wel goed vermaakt. Veel gekwebbeld natuurlijk, want het was weer lang geleden dat we life contact hadden.Nurenberg is een prachtige stad. Echt aanbevelenswaardig. Goede treinverbinding en ik kan eerste klas aanraden, want op het Deutsche Bahn gedeelte word je dan echt in de watten gelegd. Maar hoe dan ook kan het Nederlandse spoor nog heel veel leren van de serviceverlening door het Duitse personeel. Dat was me eerder ook al dikwijls opgevallen in de tweede klasse. Over elke minuut vertraging word je ingelicht. Voor elk station krijg je uitgebreid informatie w.b. de aansluitingen en op welk spoor die zijn.Vijf dagen was ik verstoken van internet en e-mail. Ik heb het niet gemist. Inmiddels wel al de belangrijkste mailtjes gelezen.Nu is het weer zaak om helemaal terug te schakelen naar de Nederlandse taal.Wie gaat slapen of al gaan slapen is, wens ik welterusten. Ik blijf nog even acclimatiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Corinne fijn dat de reis goed was en dat je weer heelhuids thuis bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hè Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi! Albert en Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ik lach er maar mee, heb een alibie nodig. Maar echt grappig vind ik dit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 What`s up Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 kun je er over praten?mag je er over praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 pbtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 nog niks Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Geen pb? Albert.. Jij bp rakkert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Oeps, remmo vergeten komt ie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Sorry Albert zonder remmo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 wat is bp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ik ga mn compu afsluiten, nog even douchen, een broodje in de oven want ik heb berehonger. En jullie gedag zeggen. DAG !Tot morgen, slaap lekker, toedeloe. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 bio nog iets met een p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden