Spring naar bijdragen

Maandag 17 augustus 2009


Mai

Aanbevolen berichten

Theemuts en Wing, mijn hondje is zoooo te gek, als ik haar niet had had ik nu zekerweten in een zware depressie gezeten, echt waar. Met Zowie kan je niet boos of sjaggie of verdrietig blijven , ze wil altijd knuffelen en doet steeds zo lekker gek. Echt een kanjer !! Jij hebt haar live meegemaakt Wing, dus je weet er alles van. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi en goede avond allemaal,

Vanavond laat ben ik in mijn stad aangekomen. Mijn man heeft me van het station afgehaald. Die was blij me terug te hebben. Het waren maar eenzame dagen de twee lange weekeinden dat ik weg was, want onze kinderen die trekken er ook altijd onverwachts op uit en laten je 'zitten'. Ik denk dat hij nu wel anders denkt over hoe het voor mij is als hij met zoonlief elk jaar zomer mij achterlaat.

Ik heb me wel goed vermaakt. Veel gekwebbeld natuurlijk, want het was weer lang geleden dat we life contact hadden.
Nurenberg is een prachtige stad. Echt aanbevelenswaardig. Goede treinverbinding en ik kan eerste klas aanraden, want op het Deutsche Bahn gedeelte word je dan echt in de watten gelegd. Maar hoe dan ook kan het Nederlandse spoor nog heel veel leren van de serviceverlening door het Duitse personeel. Dat was me eerder ook al dikwijls opgevallen in de tweede klasse. Over elke minuut vertraging word je ingelicht. Voor elk station krijg je uitgebreid informatie w.b. de aansluitingen en op welk spoor die zijn.

Vijf dagen was ik verstoken van internet en e-mail. Ik heb het niet gemist. Inmiddels wel al de belangrijkste mailtjes gelezen.
Nu is het weer zaak om helemaal terug te schakelen naar de Nederlandse taal.

Wie gaat slapen of al gaan slapen is, wens ik welterusten. Ik blijf nog even acclimatiseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...