Kate Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Joepie! Een reactie Tina, mooi nieuw onderschrift heb je.En ik lees jou ook graag!Nu ga ik weer verder.Toedeloe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hannah,ik heb mijn posting inmiddels aangepast,bij nader inzien was het niet gepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Bako: van harteTas: niet te hard rennen, kalm aan Suffertje: van die stoplijst klopt veel niet.Sailor: krijg jij gewoon op de homepage niet te zien wie er ingelogd is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik had voorheen een maatjeslijst, links op het scherm.Daar kon ik dan zelf in vullen van wie ik graag wilde zien dat zij ingelogd waren.Sinds mijn Ban heb ik die lijst niet meer en ga dan elke keereven naar Home om te kijken wie er online zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 niemand heeft die maatjeslijst toch meer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hello helloDiep geslapen, veel gedroomd. Mn gewelddadige ex kwam langs, ai daar was ik niet blij mee.Eerst eens even lezen. (en koffie)Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Zo, koffie achter mn kiezen. Kate, ik lees jou ook graag hoor :) !Carolien, ik had hetzelfde, een vriendin wilde heel graag mee naar Italie, maar ik heb het voor de zekerheid wel vijf keer gevraagd of ze echt wel wil, omdat ik weet dat ze spaart voor lang verblijf in Azie. Ja ze wou echt echt echt mee. Dus hoera, leuk, we gaan naar ItaliePlannen maken, voorbereidingen treffen, ehm nee ik ga toch niet mee. Pfffff daar zakt dan wel een beetje mn broek vanaf. Toch teleurgesteld hoor !Eerst de hond naar buiten, straks weer hier doeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi!Ben weer terugNiet bij afMaar bij nu Dat kan helemaal nietTerug naar nu Nah, heb lekker weer met zoon gegetenWerk weer even in de buurt, vandaar.Gister reed ik dus ook door dit oude dorpEn dacht: Wat heb ik hier al die jaren gedaan?En voelde me intens rot.Net reed ik er ook weer doorEr was een leuk nummer op de radioIk zong mee en bewoog op het ritmeBewust van de hond naast meEen straat met huizenOp weg naar mijn zoonEerder een nummer van Gary Mooredat stamt uit een bepaalde tijdDenkt mijn hoofdIk ging terug naar die tijdEn wat er gebeurde en wat er niet gebeurdeToen besloot ik niet te huilenMaar te zien naar dat gevoelHet ging wegHet was gewoon muziekHannah Goed van jou!Denk aan jou!Tasseke: Ik denk dat je heeeel beroemd gaat worden Niets aan de hand meis, maar een etiket. Je bent allang goed!Zonuendan een extra radslag als dat zo voelt. Balans kun je oefenen door de dingen met aandacht te doen.Kirky is een dappere strijder! Mijn hoofd is welkomIk zie wat ze doetNiet altijdDat gaat niet ineensIk denk het komt wel goedmet mijn hoofd en mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik zag Ziza!Een groet!Ik ben weer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Zo mijn laatste dag vakantie zit er weer bijna op.De eerste week met de family in Brabant geweest en met z'n viertjes uitgerust.We hadden een leuk huisje , zwembad vlakbij , geen nintendo's maar kids spelen met elkaar en met ons.Echt tot rust gekomen kan ik wel zeggen.Deze week overdag geluierd en s'avonds een paar keer uit eten geweest en een filmpje gepakt.Vanavond mag ik spreken in Den Haag bij een CA (=Cocaine Anonymous) meeting.En daar heb ik ook wel zin in want het is al weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.Morgenochtend een sponsee en daarna voetballen jihaaa !! Ik ben blij dat het seizoen weer is begonnen.En vanaf maandag zijn de kids weer naar school en mijn partner en ik weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 For Today --Whatever our protestations, are not most of us concerned with ourselves, our resentments, or our self-pity? -- Alcoholics Anonymous, page 62*************************************************************************Keep in mind that our community is not composed of those who are already saints, but of those who are trying to become saints. Therefore let us be extremely patient with each other's faults and failures.-- Mother Teresa*************************************************************************Grumbling is the death of love.-- Marlene Dietrich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoe zit dat ook al weer met een televisie onder een raam (die wel eens open staat) is dat verstandig ?? Ik vrees van niet. Zit nog steeds met de indeling van mn atelier, omdat ik mn tevee over mn boxen wil...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Jazeker Hannah...hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Heb een andere oplossing gevonden maar mooi njet geen geluid over mn boxen hoor. Nou ja even uitvogelen dan maar. Heb ik weer wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 pffff daar ga ik maar niet op in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 De kwoot!!! Een kwoot is een citaat.Een belangrijk element uit een tekst lichten, wat bijzondere aandacht verdient.Het kopieëren van een heel bericht vind ik niet nodig.We zijn niet zo kort van memorie en hebben leren lezen.Echt zot wordt het, wanneer de respons uit drie nietszeggende woordjes bestaat.Het maakt de dagdraad onoverzichtelijk!Gisteren was dit tersprake gekomen en Women was sjaggie.*** Hannah, de vogels zitten net met de kop in de veren,Dus niet weer knuppels in de hoenderhokken gooien.Zinloos gedoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Theemuts, ze bedoelt Hannah en terecht.Gisteren gaf Hannah haar mening. Dit is een tikje opruierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ha Soothe,DE Amsterdammer in hart en nieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi Ziza, fijn te horen dat je het fijn had.Ziza, al een cursus spreken in het openbaar gevolgd?Ik durf dat niet, echt waar.Ongetwijfeld ga je zinnige dingen zeggen..Succes en een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Mensen , ik ben weg! niet voor jou hoor Hannah. Ik ben denk ik alleen dit weekend en heb zovééél te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Zeg Kirky! Zou leuk zijn als ik ooit eens respons van je kreeg.Voel me door jou een beetje gegenereerd. :$Ga jij bij een nieuwe baas je hele hebben en houwe vertellen.dat lijkt me niet verstandig.Houd een beetje een low profile, geef de nodige antwoorden.men hoeft niet alles te melden.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Dank je Soothe !Theemuts, volgens mij heeft het iets te maken met bliksem ofzo, zou dat kunnen ??Gek is dat, als ik niet drink lijkt het wel of ik veel meer tijd heb voor alles. Het is pas 3 uur en ik heb al van alles gedaan. Met een kater leek het wel of ik achter de tijd aanholde. Nice fenomena Ik ga even van de computer af, boodschapjes doen, mn badkamer moet nog ernstig schoongemaakt. Muziekje op en poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hannah, geen dagindeling. Schande.Ik heb helemaal geen structuur.Loop een heel etmaal achter m'n staart aan te hollen.En er gebeurt weinig.Sterkte met het wel en wee in huize Hannah.En jij bent daar de baas, niet dochterlief.Onderneem iets om het tij te keren.Geen gezonde toestanden, lijkt mij.De structuurloze!Aanp, d en dt kwestie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Okè Kirk, wist ik niet.Maakt het dus een "beetje" lastig.Het komt goed denk ik.Je bent nu een vernieuwde Kirky.Tob niet, het loopt atijd anders!Ik ben weg. Wat een puinhoop hier. Pfffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden