Spring naar bijdragen

Zaterdag 22-08-2009

ikbenFrits

Aanbevolen berichten

Drup,
het is aan jou om de keuze te maken, wel of niet te schrijven.
Om eerlijkhied in menselijk lijden wordt niet gevraagd.
Ik lees je liever even iedere dag, dan mezelf af te moeten vragen hoe het met je gaat.
Er speelt ook acceptatie mee voor jou.
Dat lijkt me erg zwaar.
Schroom niet, schrijf wanneer je wilt.
Ik heb er alle begrip voor.

Toevoeging,
onder welke omstdandigheden dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Drup, juist omdát we hier allemaal problemen hebben, waarmee en hoe dan ook, kan, mag en moet je hier uiting kunnen geven, ook aan je allerzwartste gevoelens en gedachten.
En weet je......... je denkt misschien heel negatief over jezelf maarre......ik bewonder je nog steeds enorm!!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

in jouw situatie ben je volgens mij beter gebaat met hulp, dicht bij huis.
Natuurlijk is een goede mail vriendin erg fijn.
Maar het zou fijn zijn als je iemand zou hebben die dicht bij je in de buurt woont
en er meteen kan zijn als je hem of haar nodig hebt.
Ik heb mezelf al aangeboden, aan jou de keuze.

sterkte vrouwtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
sterkte met je schoonvader, als ze de dosering hebben bijgesteld, kan het zijn dat ie ineens ook weer opknapt, voor zover mogelijk dan natuurlijk.

Drup, ik ken je niet maar heb gemerkt dat er veel naar je gevraagd is, en dat gebeurt niet zomaar, daar heb je iets gekregen, waarschijnlijk nadat je veel hebt gegeven. Dus wijs aangeboden steun s.v.p. niet af, zeker nu je die zo goed kunt gebruiken,
sterkte en ik hoop je hier nog veel te lezen!

Ben terug van de fam.bijeenkomst en heb alleen aps bosvr. en koffie op, en heelrijk indisch gegeten.
heerlijk dus, maar dat eerste woord is ook toepasselijk dus die houen we erin.

Ga naar bed, nog ff mijn detective lezen anders kan ik niet slapen na 14 blz forum,
truste allemaal
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Saar.

Kirky ik heb dat altijd wel gevraagd hoor in de tijd dat ik solliciteerde.
Ik bracht het altijd als: mag ik de reden weten, want dan kan ik dat meenemen in mn volgende sollicitatie.
Zeker is het zo dat er bedrijven zijn die een globaal antwoord geven, maar dat was zeker niet overal zo hoor.
Wat mij verder altijd heeft geholpen is de gedachte dat als ik afgewezen werd, ik het daar ook zeker niet naar mn zin zou hebben gehad.
Ik weet niet of je daar iets aan hebt, maar mij heeft het toen zeker geholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik kom ook nog even binnenrollen!
Drup, :heart: komop meid, die Weduwe kennen we allemaal, en die heeft ons nog nooit wat goeds gebracht! En kan je hondje niet ergens onderdak voor die weken vakantie?
Misschien denk je dat je beestje niet zonder je kan, maar aan een verdrietig baasje heeft-ie ook niets!

Sterkte, meid!

Mensen, slaap lekker!
Hannah, succes met de verjaardag! Ik heb een idee dat jij juist beter functioneert met een beetje druk op de ketel, dus het gaat vast prima!

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, weer thuis en het is hier rustig, en de vlieger Hannah? die heb ik vandaag al 3x voorbij horen komen.. zucht..
Poeh, dat viel nog niet mee, een overvolle Grote Markt, maar gelukkig kan ik als fotograaf op het podium en hoef dan niet tussen de mensenmassa, maar stond wel naast de boxen dus nu heb ik een tuut in mijn oor.
naja, dit was genoeg festival, ik kreeg er toch wel trek van, iedereen met wijn en bier en swingen in de open lucht, dus toen het afgelopen was ben ik snel weg gegaan!
ik wordt een beetje mensenschuw geloof ik... ondertussen zijn de foto's aan het laden, ben benieuwd of het wat geworden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was leuk !
Netjes aan de cola en cassis :)
Het was echt een heel leuk feest, en zo hoort het ook. Een leuk feest is ook leuk zónder drank !
Nog even gebuikdansd met de dames en verder de hele avond geswingd. Heerlijk ! Moest wel even meegetrokken worden maar na een liedje zat ik helemaal in de groove.
Wel moeilijke momenten gehad, maar het is gelukt. Als mensen vroegen drink je niet ? dan zei ik : nee vanavond niet, want ik heb morgen geen zin in een kater :)
En ow ow ow wat waren een paar mensen dronken zeg hee, er werden shotjes uitgedeeld dus kotsen, lallen vervelend doen....en toen was ik toch wel heel blij want ik was wel hartstikke gezellig en had dikke pret :):)
Nu mn welverdiende doos roomsoesjes dichtdoen anders eet ik het hele pak op haha, heb ik morgen ook nog wat.
Nu heerlijk slapen en morgen geen kater !!
Dahaaaag !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...