Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja Suf, ik begrijp het heus wel. Het is ook moeilijk om ieders intentie te kennen met alleen maar tekst en geen intonatie, blik etc. Ik wens je alleen maar het beste.Zo kan het ook Houtje, een keer proberen.En recepten zijn altijd welkom Hannah. Iemand interesse in kofte?Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja Hannah, zet recepten asjeblieft op de receptendraad, je weet, ik wil altijd recepten.Wat wordt het hier ineens donker zeg, krijgen we straks soms een noodweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Jeetje ik voel me niet goed zegStomme notarisSoort koortsachtig verdriet, veel huilenProbeer een beetje te slapen maar een buurman is aan de voorkant van het huis heftig aan het hameren en spijkeren,en aan de achterkant loopt een kind in de tuin te jammerenEn mn vaste chillprogramma's zijn van de tevee gehaaldWat een gedoenou hou me maar rustig weer, kleine stapjes, veel rustengoed eten, hondje uit verder nietsMorgen weer een nieuwe dagBah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dank voor de felicitaties, ik kan er weer een half jaar tegen Zo te zien blijven jullie gezellig bij het onderwerp en is het een kleurrijke dag hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hannah, ik denk dat we idd met verschillende brillen zaten te lezen. Jouw uitleg over hoe je je inleeft in Suf maakt me wel eea duidelijk. Het is natuurlijk heel persoonlijk hoe je omgaat met het afscheid nemen.Ik heb de hele rits nog eens gelezen en ik kan het iets beter volgen nu!Vie, hier ook al donker!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Woman toch. Wat zijn jouw relaxprogrammas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dhendro, mooi werk.Zelfs de hitte wordt niet als excuus gebruikt.Op naar het hele jaar. Hoppa! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dat dacht ik nou ook al Kirky. Wist alleen even niet hoe.., nou ja, ik zit op de grens nu, laat dus maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 He Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: VieHet is voor het eerst dat Tactive op de dagdraad een bijdrage doet, tenminste in de tijd dat ik meeschrijf. Dat vind ik heel netjes. Dankjewel Tactive, en ik hoop dat jullie ook wel begrijpen dat we een beetje zaten te dollen. Adam zit je dingen uit te lokken? Ik geef mijn kat altijd gewoon iets uit blik, wat uiteraard vroeger ook iets levends is geweest. Maar kuikertjes? Een kuikertje is sgeel. Ik zou het niet doen, echt tamelijk onsmakelijk. Het is voor een kat niet eens gezond. Als je nou een Boa Constrictor had zou ik het nog begrijpen. Nou Vie en Tactive,Ik zat niet te dollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoi allen, even over de merknamen.Het is mij een volstrekt raadsel dat merknamen triggeren.Doen we niet een beetje te ingewikkeld. Je kan niet door de stad lopen en de uithangborden en spandoeken, lachen ons toe. De TV staat bol van de reclame!Niet drinken betekent niet dat we wereldvreemd moeten worden.Leef gewoon door zonder drank en stoor je niet aan het circus er om heen.We hoeven het niet te verneinen! Het bestaat, maar wij hoeven niet meer!Op deze manier kan je nergens een kop koffie halen.Stel dat er bierviltjes liggen, bij het zien daarvan wordt het echt onmogelijkde drank te weerstaan!!Zullen we niet drinken en verder gewoon doen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zo mensen, ben er even klaar mee voor vandaag. Zou het de warmte zijn?Fijne avond allemaal, hou het droog zou ik zeggen en een hele dikke knuf voor jou Woman!!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 En nu koken. Actione! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hé Valentine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Goed Valentine. Ik had er even zin in.Wat ik aangeef is te stoppen en er niet van alles bij te slepen.Dat moest ik even delen. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Corinne dat had ik eigenlijk al aangepast na correctievingertje van Kirky. IK zat te dollen. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit en ik begrijp Tactive best wel.Er zijn nu veel nieuwe mensen, dan kunnen we ons een beetje presenteren toch?Ons kent ons, maar veel mensen kennen ons nog niet.Ik heb het in ieder geval niet als een vingertje van hogerhand opgevat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: TactiveBeste forumdeelnemers, Kennelijk ontstaat hier nu de discussie over het gebruiken van bepaalde krachttermen die onder schuttingtaal vallen. Zoals velen weten, is dat niet toegestaan. Om de simpele reden dat dit een openbaar forum is, dat door veel mensen gelezen wordt. Als we deze bewoordingen zouden toestaan, dan zou dit in veel berichten voorkomen en dat geeft geen nette indruk en kan nieuwe bezoekers afschrikken. Daarom willen we het forum vrij houden van dergelijke taal, ook als bepaalde letters door een * zijn vervangen. Uiteraard kan het gebeuren dat er een keer schuttingtaal in een bericht voorkomt. Onze taak is om dat te verwijderen en de betreffende schrijver hierover in te lichten. We hopen op jullie begrip en medewerking. Veel succes verder met het forum en deze dagdraad. Vriendelijke groeten, De moderator Heel kort, beste Tactive, ik ben het hier niet mee eens en wil niet als een klein kindje behandeld worden.Verder zou ik het op prijs stellen als de verschillende moderatoren een een verschillende ondertekening gebruiken, zoals Tactive1, Tactive2, Tactive3 enzovoort.Het valt mij tevens op dat sinds de 'oude moderatoren' plaats gemaakt hebben voor een nieuwe lichting (groene) moderatoren het modereren een stuk kinderachtiger is geworden. Het voelt voor mij alsof een paar mensen zichzelf ineens übermensch vinden. Als meer mensen over bepaald taalgebruik vallen, zullen ze heus wel gebruik maken van de knop 'Vertel dit aan een moderator'. Hoewel ook deze knop niet meer tot een snelle reactie van Tactive aan de afzender leidt en deze in het ongewisse blijft of zijn/haar bericht wel is gelezen.En ik blijf achter de inhoud staan van mijn bericht van vandaag 17.06 uur.Ik wens niet betutteld te worden en indien op deze manier verder gemodereerd wordt, kan ik vanuit mijn gevoel dit forum niet meer aanraden aan andere mensen.Als mensen of groepen beledigd worden, dan moet een moderator ingrijpen. Bij dagelijks taalgebruik ingrijpen noem ik betutteling.En eerlijk gezegd vond ik uw reactie hier op het forum erg beledigend naar het gros van de forumgebruikers. Ik had zin om de knop 'Vertel dit aan een moderator' te gebruiken. Helaas zult u zichzelf niet modereren. Vandaar dat ik deze reactie ook publiekelijk neerzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: kirkyaangezien het hier een kleuterklas word , steek ik virtueel de vinger op , met de vraag : mag ik plassen ? Kirky,Jij mag plassen, maar niet langer dan 2 minuten wegblijven en a.j.b. zitten op de plee en je piemel omlaag drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoe bedoel je Theetje, dat je gelooft dat je het net hebt uitgemaakt? Zoiets weet je toch? Wilde je het uitmaken, of was dit onverwacht, of hoe, of wat?Overigens Corinne kan ik nog steeds niets neerbuigends in de posting van Tactive zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Corinne, van mijn kant wel begrip voor de moderator. Een slip of de tong moet kunnen (ik weet nog steeds niet wanneer en wat er gbeurd is trouwens), maar ik vind dat ze het "gelijk" in de hand moeten houden om het forum voor iedereen prettig te houden. de oude garde kent elkaar en weet hoe iets bedoeld is, maar enthousiaste mogelijke nieuwe mensen en aspirant deelnemers moeten niet ontmoedigd worden en zich hier mogelijk niet thuis voelen. Het moet voor iedereen prettig vertoeven zijn hier en een gepaste woordkeuze vind ik wel horen hier. Alle smaken zitter er tussen he hier, dus ik vind dat we "in het midden" moeten communiceren. Niet te intellectueel, niet te plat, altijd respectvol en voor de gein mag het af en toe best even ordinair, maar daar zeg ik, ken de grens. Anderen kunnen erdoor weglopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 ????? Muts ?Waar kom jij nou mee voor ontwikkelingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Valentine , nu ga ik echt koken.Ik kan nogal plakken.Wat is er mis met netjes taalgebruik? Reduceert dat het Forum tot een kleuterklas?Ik vind het een correcte inbreng van Tactive en deel de menig van Vie.Bovendien, wanneer men dit toestaat kan het van kwaad tot erger worden,en ja, ook ik ben weleens gewaarschuwd.Ik was niet ontdaan en werd iets zorvuldiger.Geen probleem hier!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Adam, Ook jij mag een mening hebben. Die ik niet deel.Ga nu maar eens lekker op z'n Amsterdams los!Groet, je hoort. Niet gekwetst hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Jij hebt wel je eigen reden om niet met je vriend door te gaan Thee, maar vind je het erg? Of ben je opgelucht? Het lijkt me niet niks, je relatie uitmaken.Als ik even in mijn eigen situatie zou zitten, zou ik wel even heel erg in de min zijn. Mijn lief en ik hebben ons aan elkaar gevonformeerd, dat is met lief en leed. (Veel lief, gelukkig.) Maar het zomaar uitmaken? En dat per mail?Soothe eet heel smakelijk. Wat ben je aan het koken? Je weet, ik wil altijd weten wat iemand eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 En... je houd me van m'n eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden