An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Mugje: heb je knap gedaan!!! Stapje voor stapje.En dat slapen.. tja.. accepteer het gewoon.Wat is erger: een tijd slecht slapen of....met een kater rondlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ik ben ff weg, boodschappen doen, doei doei en PEMEnorm bedankt voor de moeite, dit had ik niet willen missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goede morgen allemaal,Maak er een fijne droge dag vanDar fijn dat je toch af en toe er even bent.An:heart:Tas:heart:Pem ik kan me voorstellen dat je supertrots op jezelf bent, je word nog es een echte pc techneut;)Vie ook fijn dat ik jou iedere keer lees hoe is het met horen?Houtje:heart:Thee volhouden nu:heart:Jennifer zet hem op hoor die 3 dagen worden er met gemak 30 maar bekijk het per dag hèIk heb me lekker verslapen en ga nu opschieten dusFijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen AR,tsja zo langzamerhand wordt ik er steeds handiger in die computers, wie had dat ooit gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen allemaal,nieuwe medeforummers,van harte welkom.Houtje, hahahahaha, je bent een keurig gezin.Blij te weten.Trouwens, Vie An, Pem, Opa, Tas AR, Dar en alle anderenook een heel goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Mugje,Accepteer het slechte slapen idd maar. Het wordt langzaam aan steeds beter. Zo is het bij mij ook gegaan. Eerst heel veel nare dromen over van alles. Maar dat wordt steeds minder. Hoewel ik nu in een fase zit dat het me weer overvalt. Wat mij opvalt is dat ik het nu ook moeilijk heb met het niet drinken. Of dat met mekaar te maken heeft weet ik niet. Een tijdje ging het me gemakkelijk af het niet drinken en droomde ik ook minder, en nu droom ik weer en heb ik moeite om gestopt te blijven.Maar vandaag laat ik de eerste staan hoor.Ondanks het dromen sta ik vele malen fitter op als met drank op naar bed gaan.Dus we blijven knokken om het droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Werk ze AR. Het horen ging tot tien minuten geleden vrij goed, totdat een toestelletje er de brui aan gaf. Wat nou weer! Het is ook zo een fijne techniek, een druppeltje transpiratie kan ze al uit hun doen brengen.Pem ik heb een mailtje naar die universiteit gedaan, zie wel of ik antwoord krijg.Ik vind het trouwens vandaag geweldig lekker weer, een beetje regen, een beetje grauw, maar toch dat je in je hemd en korte broek buiten kan lopen. Zoals ik me voorstel dat het in de tropen kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goeiemorgen allemaal,ff lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Jennifer, soms is het ook een warrig verhaal, omdat er verschillende vragen en antwoorden door elkaar heen lopen en dan raak je het spoor vanzelf wel bijster. Maar als je hulp nodig hebt dan roep je maar en je zult zien: anderen reageren snel. Sommigen zullen zelfs speciaal voor je inloggen. Dat is mij ook gebeurd als ik met tranen in de ogen mijn gevoelens opschreef. Maar je medegenoten hier zijn er voor je. Reken daar maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hallo allemaal,ik weet niet of ik het nu al goed doe maar ik wilde iedereen even bedanken die gisteren zo vriendelijk waren om mij te wijzen op het feit dat mijn profiel zichtbaar, anders was ik er nooit achtergekomen denk ik, het is nu geregeld maar hardstikke bedankt, verder moet ik alles nog een beetje 'uitvogelen' komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Adelaar, fijn je hier te zien. Ontdenk het maar. Proberen en veel lezen en als je er aan toe bent schrijven.Ik had idd een mailtje gekregen dat je profiel afgescherm is. Dus geen zorgen meer.Zo zie maar weer we letten hier heel goed op elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jen, ik ben nu inmiddels ongeveer twee jaar op dit forum. Als je investeert, leer je mensen kennen. Dat kan erg leuk zijn.Dan weet je ook ongeveer waar hun verhalen over gaan. En dan is het niet allemaal warrig meer.Het forum heeft mij wel enorm geholpen, en nog steeds. Niet alleen met het stoppen met drinken, maar voornamelijk in wat er NA het drinken gebeurt. Hoe je je dan gaat ontwikkelen.Mugje ik vond toen ik nog volcontinu werkte, de nachtdiensten ook het zwaarst. Zeker in de zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 jennifernetjes hoor ,weer dag driemet terug lezen kwam ik je posting van gisteren tegenjammer dat je niet meer respons kreegvolgens mij was je daar wel aan toedus nu doorgaanlaat de eerste staan en je wint elke dag een dagsucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Het Keurige Kind uit het Keurige Gezin is bijna in Roermond.Ouders gebeld dat hij eraan komt en wat hij aanheeft: zegt die moeder moet ik soms met een bord gaan staan?Zo hey die had me tuk.Dochter wakkergemaakt die murmelde dat ze nog een kwartiertje wil slapen (vooruit dan maar).Ik moet nog doezen maar dat is zo raar want om 11 uur moet ik sporten dus moet ik wéér doezen.Toch maar even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hey Jenn,Weet je soms sneeuw je onder in het geheel. En dat is niet leuk. Dat had ik in het begin ook heel erg. Soms is het zo dat ieder in zijn eigen ding opgaat. Maar laat het je niet ontmoedigen. Nu zo lezend baal ik dat ik het gisteren niet opgemerkt heb.maar je gaat goed en laat vandaag ook die eerste staan. Daar gaan we vandaag samen voor. Deal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jennifer,De meesten zijn hier wel eens gestruikeld (ik wel dus en ik ken er méér).Maak er winst van ipv verlies en leer hoe je het volgende keer kan voorkomen.Lees anders de Tips bij Terugval nog eens, bij Tips en Adviezen, ik heb ze van de week nog een keer omhooggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hahahaha Houtje,Mooi verhaal, die bezorgde moeders ook. Zou mij ook kunnen overkomen. Maar in deze tijd kun je toch maar een beetje bezorgd zijn denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Voor nu ga ik uitloggen. Fijne dag en bovenal een "droge dag" allemaal en wellicht tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 jennifer zelf ben ik iets minder kort hier aanwezighaalde vorige week de mijlpaal van 10 maanden droogheb in november 2008 ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hebben jullie dat ook weleens, dat je ingelogd hebt, maar eigenlijk niks belangrijks weet te melden?Of komt het omdat ik net wakker ben en s'morgens niet zo vlot ben als de vroege vogels van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen allemaal! Ik zie dat sommige mensen al op zijn gestaan op de tijd toen het mij pas net lukte om te gaan slapen. Denk dat we allemaal wat last hebben van een verstoord slaapritme! Ik wou even mededelen dat de verwarring voorbij is en dat het vanaf nu officieel Diempje is. Heeft de forummeneer toch best snel gefixed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Diempje dan.Ben blij dat ik je als eerste welkom mag heette onder je nieuwe naam...Gefeliciteerd Bako met je 10 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Nou ja, als het zo druk is raken er wel meer mensen ondergesneeuwd. Zoals Opa (hallo Opa) en Adelaar. (Hallo Adelaar)De zon gaat schijnen, ik ga even voorzichtig weer een paar tenen naar buiten steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goeiemorgen theemutsIk las gister van jou en je vriend, wat naar allemaal voor je en ook dat je fam. zo dicht op je zit.Gelukkig heb je toch na vannacht weer wat kunnen slapenHoop dat je vandaag een betere dag krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jaja Nederland uw wachtland....Ik hoop met je mee dat je uitslag positief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden