Spring naar bijdragen

woensdag 26 augustus

Trees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal,

Een korte groet van hier. Moet me haasten. Ik heb me verslapen en moet zo naar het werk.

Rapilos sterkte vandaag.

Dar, fijn om je hier weer op het forum tegen te komen.

Jasmijn, top je beslissing om te stoppen. Volhouden!!!1

Vandaag laat ik de eerste staan.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Rapilos, sterkte! Er wordt zo te lezen door erg veel mensen aan je gedacht, ik hoop dar dat extra kracht geeft.

Jasmijn, super! Je klinkt echt goed, volhouden hoor, het wordt alleen maar beter!

Albertina, hoe is het met je lijf?

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

Dit gaat niemand geloven maar ik heb me verslapen :D kom net mijn bedje uitrollen en eerlijk gezegd met pijn in mijn hart, tjonge wat lag ik lekker!!!

ok, ik weet dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk nieuwsgierig zijn naar mijn dagje Leger des Heils.

nou, een ding is zeker, ik zal daar echt niet doodgaan aan het harde werken! mijn begeleider is géén majoor maar een kletsmajoor, tjonge wat kan die man praten.
Ok, ik ga dus twee dagen in de week aan het werk in de keuken, de daklozen maaltijd verzorgen en een inloopspreekuur waar mensen voedselpakketten kunnen ophalen en gewoon een kop koffie kunnen krijgen.
Verder hebben ze ook een tweedehandswinkel, dus eigenlijk gewoon allerlei hand en spandiensten, dan hoop ik wel dat mijn begeleider me de rust geeft om het daadwerkelijk te doen :)

donderdag begin ik officieel en ik heb er zin in!!!!! het is klein maar gezellig en gemoedelijk en er gebeurt altijd wel wat dus weinig kans op verveling.

ondertussen heb ik hier de tafel gedekt want dochterlief gaat voor het eerst naar school, of tenminste...... ze heeft een rondvaart door Amsterdam.

zo ga straks bijlezen!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Tasseke! Lijkt mij best leuk om te doen.

Albertine, ik wilde dat ik je kon helpen, dit klinkt zo treurig... Hoe zijn de vooruitzichten? Misschien hen je dat al geschreven mast ben ik het even kwijt en teruglezen..., nee dank je!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi hi Dar!!

Mijn kat is gek op lezen, alles wat ik op tafel leg pikt ze in. Ik denk dat ze de meest belezen kat ter wereld is onderhand. Ze slaapt het liefst in de boekenkast op een leeg stukje. Als ik er boeken zet word ze boos...

Ik ha zo lekker naar Rotterdam, winkelen van het niet aan drank uitgegeven geld, joepie!!!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kat is een uitstekende muizenvanger maar als hij er klaar mee is, verstopt hij de lijkjes altijd ergens. En dat gaat me toch stinken!

Ik weet niet of jullie ook met hotmail of livemail mailen, maar wat heb je daar tegenwoordig een hoop van die hinderlijke uitklapreclame op. Zit je rustig je mail te lezen, pats, staat er weer zo'n uitklapper voor je snufferd. Irritant zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte,

ook jij een hele fijne dag!

Valentine,
een belezen kat??? die van mij ligt altijd op de televisie, ach een beetje lui ingesteld!
ik kan er niets aan doen maar ik wordt altijd vrolijk van die beestjes, ik laat 's ochtends altijd de katten uit, dat ziet er natuurlijk niet uit zo een optocht :D daarom wordt ik hier odnertussen het kattenvrouwtje genoemd!
het lijkt trouwens wel of het er steeds meer worden, nu loopt de kat van de buren ook al mee :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal,

Lynn is in the house.

Afgelopen dagen weinig op het forum aanwezig geweest, druk met werk, verjaardag, etc.
Zo eerst maar even alles teruglezen.

Heel veel nieuwe mensen zie ik, goed hoor, de eerste stap is gemaakt. Sterkte en volhouden hoor, zonder drank door het leven biedt veel meer.

Rapilos, sterkte.

Zelf ben ik nu 4 weken gestopt met drinken. Afgelopen zaterdag was ik jarig en had om een uur of 5 een trekmoment, iedereen zat aan de wijn en ik voelde me heel onrustig. Ik dacht bij mijzelf ik neem er eentje, maar gelukkig niet gedaan.Was wel een rotmoment.

Afgelopen zondag ook een verjaardag op het strand, toen geen enkele moeite gehad om de eerste te laten staan, terwijl ook iedereen aan de wijn zat.

Ik ben zo blij dat ik deze stap heb genomen door niet meer te drinken, ik zie er beter uit, voel me beter, kan mijn werk beter uitvoeren, sterkere moeder voor mijn kinderen.

ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en ook de kracht vinden om deze verslaving te overwinnen.

Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...