Trees Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Lieverd, we leven allemaal met je mee!Deze dag zullen we allemaal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Rapilos sterkte:present:Morgen Trees,Hoe gaat het met je?Alweer een nieuwe dag voor ons allen.Laten we er samen van genieten.Alvast de eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Morgen Jasmijn,Fijn dat je er bent. Vandaag laten we de eerste staan.Heerlijk toch. Alweer nieuwe dingen ontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Ben ermee weg.Op naar het werk.Tot laters.Liefs voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Carolien, veel plezier, liefde, blijdschap op je verlof!Wat ik nog even wil zeggen: wat heeft het forum toch onverwachte cadeautjes!Ik heb hierdoor wéér een heel fijn mens leren kennen!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedenmorgen allemaal,Een korte groet van hier. Moet me haasten. Ik heb me verslapen en moet zo naar het werk.Rapilos sterkte vandaag.Dar, fijn om je hier weer op het forum tegen te komen.Jasmijn, top je beslissing om te stoppen. Volhouden!!!1Vandaag laat ik de eerste staan.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedemorgen,Rapilos, heel erg veel sterkte gewenst.er wordt hier aan je gedacht.Voor alle anderen ook een heel goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Morgen Dar,Carolien is is mij ontschoten waar de reis naartoe gaat.Evengoed een goede rieis gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedemorgen allemaal!Rapilos, sterkte! Er wordt zo te lezen door erg veel mensen aan je gedacht, ik hoop dar dat extra kracht geeft.Jasmijn, super! Je klinkt echt goed, volhouden hoor, het wordt alleen maar beter!Albertina, hoe is het met je lijf?Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Val,ook goedemorgen,mijn lijf doet pijn, ben een kwart van de dag op en voor het overigeveel rust.Ik heb vierkante oogjes van de dvd kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 goedemorgen allemaal Dit gaat niemand geloven maar ik heb me verslapen kom net mijn bedje uitrollen en eerlijk gezegd met pijn in mijn hart, tjonge wat lag ik lekker!!!ok, ik weet dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk nieuwsgierig zijn naar mijn dagje Leger des Heils.nou, een ding is zeker, ik zal daar echt niet doodgaan aan het harde werken! mijn begeleider is géén majoor maar een kletsmajoor, tjonge wat kan die man praten.Ok, ik ga dus twee dagen in de week aan het werk in de keuken, de daklozen maaltijd verzorgen en een inloopspreekuur waar mensen voedselpakketten kunnen ophalen en gewoon een kop koffie kunnen krijgen.Verder hebben ze ook een tweedehandswinkel, dus eigenlijk gewoon allerlei hand en spandiensten, dan hoop ik wel dat mijn begeleider me de rust geeft om het daadwerkelijk te doen donderdag begin ik officieel en ik heb er zin in!!!!! het is klein maar gezellig en gemoedelijk en er gebeurt altijd wel wat dus weinig kans op verveling.ondertussen heb ik hier de tafel gedekt want dochterlief gaat voor het eerst naar school, of tenminste...... ze heeft een rondvaart door Amsterdam.zo ga straks bijlezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goeiemorgen.Hier ook een kaarsje voor Rapilos.Tas dat klinkt goed, leuk te lezen dat het je bevallen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Klinkt goed Tasseke! Lijkt mij best leuk om te doen.Albertine, ik wilde dat ik je kon helpen, dit klinkt zo treurig... Hoe zijn de vooruitzichten? Misschien hen je dat al geschreven mast ben ik het even kwijt en teruglezen..., nee dank je!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goeiemorgen allemaal,even eten, bijlezen en dan te werkSerkte rapilos!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 haha,je zal het weten Dar, een kleintje in huis geniet er nog maar lekker van voordat je het weet zijn ze alweer groot en een stuk minder grappig!ik heb net twee muizen en een mol moeten opruimen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Ik was zeker nieuwschierig naar je introducie bij het ldh Tasseke.Leuk te lezen dat het je bevallen is.Hoop dat je er ondanks alles toch een leuke tijd krijgt.Wens je in ieder geval veel sterkte.Nu moet ik rennen voor mn werkFijne dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hi hi Dar!!Mijn kat is gek op lezen, alles wat ik op tafel leg pikt ze in. Ik denk dat ze de meest belezen kat ter wereld is onderhand. Ze slaapt het liefst in de boekenkast op een leeg stukje. Als ik er boeken zet word ze boos...Ik ha zo lekker naar Rotterdam, winkelen van het niet aan drank uitgegeven geld, joepie!!!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Mijn kat is een uitstekende muizenvanger maar als hij er klaar mee is, verstopt hij de lijkjes altijd ergens. En dat gaat me toch stinken!Ik weet niet of jullie ook met hotmail of livemail mailen, maar wat heb je daar tegenwoordig een hoop van die hinderlijke uitklapreclame op. Zit je rustig je mail te lezen, pats, staat er weer zo'n uitklapper voor je snufferd. Irritant zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Witte,ook jij een hele fijne dag!Valentine,een belezen kat??? die van mij ligt altijd op de televisie, ach een beetje lui ingesteld!ik kan er niets aan doen maar ik wordt altijd vrolijk van die beestjes, ik laat 's ochtends altijd de katten uit, dat ziet er natuurlijk niet uit zo een optocht daarom wordt ik hier odnertussen het kattenvrouwtje genoemd!het lijkt trouwens wel of het er steeds meer worden, nu loopt de kat van de buren ook al mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedemorgen!Zoon ligt heerlijk te ronken en heeft het leuk gehad in Roermond.Hij moest van die moeder aan mij zeggen :$ dat hij zich keurig gedragen had.o o o o o ik lig weer ik een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 morge houtje!!!mooi om te lezen dat hij het naar zijn zin heeft gehad! waar het gamen al niet goed voor is, in ieder geval de sociale contacten en je hebt hem keurig opgevoed!!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedemorgen allemaal.Rapilos: ik wens je een voorspoedig herstel toe! en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Mijn kat heet "printkat" hij ligt altijd op de printer en vreemd genoeg hij drukt op allerlei knopjes, en opeens rolt er van alles uit dat ding!Tas, fijn dat het een soort van "meeviel" gisteren. Je zult toch wel moe zijn geweest denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goedemorgen Allemaal,Lynn is in the house.Afgelopen dagen weinig op het forum aanwezig geweest, druk met werk, verjaardag, etc.Zo eerst maar even alles teruglezen.Heel veel nieuwe mensen zie ik, goed hoor, de eerste stap is gemaakt. Sterkte en volhouden hoor, zonder drank door het leven biedt veel meer.Rapilos, sterkte.Zelf ben ik nu 4 weken gestopt met drinken. Afgelopen zaterdag was ik jarig en had om een uur of 5 een trekmoment, iedereen zat aan de wijn en ik voelde me heel onrustig. Ik dacht bij mijzelf ik neem er eentje, maar gelukkig niet gedaan.Was wel een rotmoment. Afgelopen zondag ook een verjaardag op het strand, toen geen enkele moeite gehad om de eerste te laten staan, terwijl ook iedereen aan de wijn zat. Ik ben zo blij dat ik deze stap heb genomen door niet meer te drinken, ik zie er beter uit, voel me beter, kan mijn werk beter uitvoeren, sterkere moeder voor mijn kinderen. ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en ook de kracht vinden om deze verslaving te overwinnen.Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Fijn hè Lynn! Goed zo van je, zelfs op je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden