safidepafi Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Ga een goed boek lezen Wing.Of maak muziekschrijf een gedichteen colummga bij een buur op visite die eenzaam iswordt een guerilla-tuinier en ga snachts bomen, struiken of bloemen planten op stukjes grond bij je in de buurt die leeg en saai zijnga je huis vervenbekleed je bankdoe yogaobserve the art of doing nothing by doing nothingmaak een kampvuurtjega skinnydippenwordt vrijwilliger van de kindertelefoonhelp humanitas door mensen wegwijs te maken in nederland die hun eigen vertrouwde omgeving ontvlucht zijnNou ja wat wil ik zeggen Wingit will pass but you can make it pass too
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 hee safidepafiHoe is t met je??Weet niet meer of ik t goed zeg, maar ben je nog herkent bij de gallerij???
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Deze meneer gaat nu slapen, ik ben even naar Will geweest omdat ik stiekum toch wel zin had in 1 drankje.Nou dat was bij Will dus al over hoor, ik ben nog steeds meer als 7 maanden zonder alcoholtruste allemaal tot morgen:lips:
CPAS Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Beste mensen,Ik ga mijn nest opzoeken.Even heel off topic of toch wel on topic: ik vind het erg dat zoveel mensen de Nederlandse taal zo slecht beheersen, dat ik soms denk met anderstaligen te maken te hebben.Slaap lekker!
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Zo mn inktvisbuikdansrok begint nu wat te worden. Door de belletjes lijkt het niet meer op de tentakel van een inktvis. Als het echt goed af is zal ik zeker een foto neezetten Heb meteen weer een idee om de belt die ik al klaar had nog mooier te maken, maar moet even zeker weten dat ik dat echt ga doen want dat is echt Heel Veel Werk.....Maar ja als het maar rinkelt en schittert en fonkelt dan is eigenlijk alles wel goed. Zoveel mogelijk volhangen zei een mededanseres me ooit. Dit is trouwen het topje waar ik ook nog mee bezig ben....begin nu lekker wat voorraad te krijgen. Zal moeilijk worden om het te verkopen straks, zoveel werk zit er in dat ik er helemaal aan gehecht ben geraakt...http://img211.imageshack.us/i/dsc00763t.jpg/
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Gelukkig AR dat je trek is verdwenen onderweg.ehhh corinne... vogels hebben een nest toch..... hahaWat ben jij ontzettend crea bea woman. Ik vind het er echt heel gaaf uit zien.Heb laatst je handen van Fatima ook gezien.Lijkt me heerlijk om op die manier lekker bezig te zijn.(ik ben verre van creabea, maar heb gelukkig wel andere hobby's hoor)
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst 27 augustus 2009 Weltrusten allemaal voor straksen een fijne dag morgenbye bye
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Ik ga er ook van tussen, laat vanavond, maar dat komt door Pulp Fiction Dag allemaal, slaap lekker xx
HenkT Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 ja kruip er zo maar weer in, dat doe ik ook, gewoon even wakker ben ikweltruste Hannah
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden