rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hallo allemaal, was even uitgelogd om nog even van de zon te genieten, wordt nu wel donker buiten een buitje, ik las dat jullie het over laura hebben gehad of ze nu wel of niet zou mogen zeilen over de wereld, heb net op het journaal gehoord dat ze voorlopig nog niet mag, maar nog geen definitief nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi vie, ja we gaan inderdaad naar de herfst toe nog een maandje, heb er ook wel een beetje zin in, al die mooie herfst kleuren, heerlijk wandelen. (natuurlijk niet in een stortbui haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hai Rotje, alles goed?Hier begint wel een geweldige wind op te steken, de gordijnen bollen op en er komt een behoorlijk dreigende lucht opzetten.Eventjes wat was binnenhalen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ja met mij alles goed, ben goed bezig met de internet behandeling. doe netjes het huiswerk wat gevraagd wordt. Had het gisteren wel even moeilijk, was gezellig op een bbq en de wijn ging lekker rond, op dat soort momenten vind ik het wel even moeilijk, heb dan ook de neiging om chagerijnig te worden. (kom ik achter!) maar toen er een aantal mensen na iets te veel glaasjes met een dubbele tong hun verhalen begonnen te vertellen voelde ik me toch wel weer beter worden. Ik dacht ha zo praat ik dus ook na wat glazen (geen gehoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 sorry vie vergeet helemaal te vragen hoe het met jou gaat. dus bij deze hoe gaat het ermee. (is de was al binnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi diempje een half jaar gefeliciteerd, lekker uit eten, hoop voor je dat het gaat lukken zonder wijntje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hallo!Ik ben ook weer even aanwezig, druk druk druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 O, ik zie dat het zo rustig is dat ik IEDEREEN persoonlijk kan begroeten!Ha Vie!Ha Suffertje!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi valentine, zit je op je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 O hoi Rotjekor, zag niet dat je ingelogd bent..Nee, op mijn werk zou ik nooit en te nimmer inloggen!Maandag weer starten maar ik ben gewoon druk met 'leven' zeg maar, dingen doen die moeten (administratie), fiets naar fietsenmaker ed, en dingen die leuk zijn.Ik werk trouwens in Rotjeknor, Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ha rotjeknor, dank je wel en ik hoop het ook. Goed van je dat je gisteren op de bbq de verleiding hebt kunnen weerstaan.Hoi Valentine!Vraagje: wat drinken jullie in plaats van alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Rotjeknor, dank je, met mij gaat het best goed. Ik merk dat ik nog steeds niet erg goed om kan gaan met bepaalde emoties zoals boosheid, maar die relateren zich niet meer onmiddellijk aan drank.Ha Val!Diempje, bedoel je wat drink je op feestjes?Ik weet heel veel lekkere alcholloze drankjes, maar op feestjes drink ik steevast sprankelende, ijskoude Spa Rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi diempje, ik drink op het moment veel water, koffie, thee, en in de avond meestal cola light. heb van de week op het forum gelezen dat er ook veel druivensap wordt gedronken. Ja het is dus maar net wat je lekker vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ja vie negatieve emoties wat moeten we er mee?? misschien komt het inderdaad niet van de drank, maar de drank stopte dit wel weg, tenminste bij mij en nu kan dat niet meer dus word je ermee geconfronteerd. hoe ga je ermee om, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Welke lekkere alcoholloze drankjes weet je nog meer Vie?Dronk eerst wel eens cola ipv alcohol maar ben er achter dat ik eigenlijk erg slecht tegen caffeine kan dus dat is niet zo handig. Ben daarom op zoek naar een andere vervanger. Druivensap is misschien ook nog wel een idee inderdaad, heb je toch nog een beetje die smaak ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 He, snap er niks van, ik zag jou ook al niet ingelogd staan Diempje (doet me denken aan de oud Vietnamese leider Diem, maar dat terzijde).Ik drink van alles: ijsthee, water, thee, sapjes... Ik dronk alleen alcohol in de kroeg dus die vraag is voor mij gelukkig niet zo prangend.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 valentine, soms zijn de gewone dingen ook leuk om te doen. Wel zo verstandig dat je dat op je werk niet doet, want je weet nooit wie of wat er op je werk meekijkt, ook al is dat in je pauze tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 weet je wat ook lekker is en zonder caffeine, lessini light Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 En dat is nog steeds mijn proces Rotjeknor, na dik twee jaar niet meer drinken. Nu moet ik erbij zeggen dat ik 20 jaar flink doorgez@pen heb, dus er valt heel wat te verwerken. Het gaat wel goed, maar het lijkt wel of je dan in een paar jaar tijd, 20 jaar gaat inhalen met emoties.en hoe doe jij dat?Diempje hou je van zoet? Ik niet zo, meer van pittig, zuur en zout.Als je wat geld uitspaart met niet drinken kan je een sapcentrifuge aanschaffen en de meest lekkere drankjes mixen... en nog verschrikkelijk gezond ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ga je nu niet meer naar de kroeg dan Valentine? Of ben je daar nu toch wat anders gaan drinken?Lessini zet ik op het lijstje om ook eens te proberen, geloof niet dat ik dat al wel eens heb gehad. Voel me tussen haakjes best wel beroerd, mijn buik neemt mij de hoeveelheid alcohol van gisteravond echt niet in dank af. Maar goed ook denk ik.Een sapcentrifuge Vie? Dat klinkt nog eens als een goed idee! Daar kan je echt vanalles in gooien of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ja Vie, ik heb ooit een sapcentrifuge geerfd (ja echt!), is heerlijk. Ik ben ook niet zo van de zoete, ik vind water met verse citroen lekker, en salgam, dat is hele pittige rode knollensap uit de turkse winkel.Van cola word ik altijd een beetje bleh. Uiteindelijk is het bij mij denk ik gewoon water.Ja Vie, die emoties die boovenkomen. Twintig jaar is niet niks. Voel je de positieve emoties ook sterker dan voorheen?Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Diempje, ik ben wel een paar keer in de kroeg geweest, was best gezellig maar toch anders. Ik kom er steeds meer achter dat ik andere dingen eigenlijk leuker vind om te doen.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Voor ik het vergeet: ik ben in de kroeg idd andere dingen gaan drinken zoals spa of ijsthee met heel veel ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi vie. ik weet nog niet hoe ik dat moet doen, omgaan met de emoties die ik nu dus wel ga voelen, ik denk dat er een hoop huilbuien tussen gaan zitten. ik ben de laatst 5 jaar steeds meer gaan drinken en de laatste 2 jaar dat ik gewoon moeilijk, heel moeilijk zonder kan.die sapcentrifuge is een goed idee, dat wordt sparen. ja eigenlijk zou ik het geld dat ik niet meer aan drank uitgeef apart moeten leggen. het koste mij p.w. toch zeker wel. zo'n 30 euro. per 4 weken is dat dus 120 euro whoe een hoop en dan reken ik niet eens alle tussendoor koopjes erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 knap hoor valentine dat je nog naar de kroeg gaat, zou ik nu echt niet kunnen, zou het totaal niet naar mijn zin hebben als ik daar niet zou kunnen drinken, wat voor sapje het dan ook is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden