linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Of ik eigenschappen heb van mijn grootvader Vie?Ik denk dat ik een bepaalde gevoeligheid heb die hij ook had.Hij streefde altijd naar harmonie en dat doe ik ook.Hij zei vaak:het ware te wensendat alle mensenmet al hun gebreken zichzelf eens bekeken.Dan zouden ze het pratenover een ander wel laten!Ik heb de neiging wel om dat te doen.Verder citeerde hij vaak en dat doe ikook graag en veelvuldig,tot grote ergernis van mijn kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 O Thee wat lief, dat briefje wat je kreeg!Toch buitengewoon aardig hè dat iemand de moeite neemtom je dat te laten weten.Goed dat het zo is afgelopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 grappig Thee,hetzelfde zei vroeger mijn wiskundeleraarals hij ons(stelletje vervelende pubers)zag aankomen.Hij gooide dan zijn armen in de lucht en riep:Hij die hier binnentreedtlaat alle hoop varen!Grappig dat dat bij jouw oma hing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 he hallo lees ik daar jean pierre rawie..... gelukkig even wat anders na een discussie te hebben gelezen die ik niet snap en me een wat onbehagelijk gevoel geeft. Ongenoegen mag er zijn maar graag even in pais en vree afronden. Voornoemde dichter zie ik regelmatig in een cafe in mijn woonplaats..... en soms als hij omringt is door dames van "onbestemde" leeftijd en een karafje rode wijn binnen handbereik wil hij wel eens wat voordragen. Heb het nu over een poos terug. Ik vermijd de kroeg maar even. denk altijd dat het na NOG een glaasje nog gezelliger gaat worden maar nee........en het verstand begint dat eindelijk een beetje te snappen. Goed weekend gehad vrijwel zonder....en dat voelt al zoveel beter. Ook het lezen van het forum en het BEZIG zijn ook al is het ad kantlijn met je verslaving maakt dat ik me goed voel, ik hoor ergens bij.... en voorlopig wil ik dat bijhoren als heel positief ervaren......weer fris en fruitig de week in allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Zit maar wat dom in de schaduw toe te kijkenwaar het licht al is geweestToch heerst er nog een ingehouden woede waar het licht geen toegang heeftHet lijkt me zaak daar iets mee te doenIk voel het in mijn benen als ik loop met korte enkordate woeste passenIk voel het in de ochtend als ik met een knoop in mijnmaag wakker wordIk voel het in mijn hoofd waar het gekonkel bizarre vormenaanneemtIk voel het als ik een soort van compliment krijg, het suddertna. Er blijft iets achter na het compliment dat knaagtDe tintelingen in mijn armen die willen schudden , mijn benen die willendansen maar ook schoppen, de wanhoop van huilen waarna de stilte veelal met een lachkick wordt overdonderdWaar gaat het nou eigenlijk allemaal over?Wat is er nou zo belangrijk dan?Zeg Adam, je geeft wat op me afDat stoort me. Laat mij mijn gang toch gaan.Ik had wat over je laatste grap kunnen zeggen.Ik deed het maar niet.Als mensen zeggen, wat fijn dat het nu weer goedmet je gaat. En ze bedoelen dat ik waarschijnlijk niet meer drink.Ik heb gezien hoever ik niet meer wil gaanIk weet waar ik was, niet vergetenDaar ga ik niet terugDat zag ik mooi op tijdIk kan normaal een glas drinkenals ik en de rest van de werelddaar niet zo krampachtig over doenIk lijk weer in de ban van ietsSchuld te voelen over iets wat ik welof niet doeSpijt te hebben over hoe ik soms over dingendenk en een volgende keer weer andersIk oordeel weerOver mijDat maakt me boosop mijDat reflecteer ik weer op jouZo is de cirkel rondBehalve als jij daar niets mee doetGeen oordeel hebt over het marjoose boosDan blijft het hierEn is er maar één manierHet licht erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Pfff hebben jullie ook wel eens het idee dat je hoofd gewoon vol zit? En dat het voorlopig ook niet veel beter lijkt te worden omdat er zoveel verschillende dingen nog moeten gebeuren, dat je het overzicht gewoon kwijt bent? Vie & Thee, reactie op PB komt binnenkort, maar ben nu dus 100 dingen tegelijkertijd aan het doen en tegelijkertijd lijkt het niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Love the poems btw Ben zelf helaas nooit veel verder gekomen dan puberteits-gedichtjes maar het lezen van gedichten kan me nog altijd erg raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Dan denk ik AnnaSophie dat wij in dezelfde plaats wonen en hetzelfde cafe frequenteerden!Voor mij overigens bijna verleden tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Met andere woorden:Ik zit de boel weer te verstierenVrouwe jeuzel in optima forma!Ik verlaat het pandKom wel terug alsik wat te melden hebHet ligt niet aan uHet gaat jullie goedIk ga maar eens tot op het bot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Sophie, ik begrijp dat je Groningse bent.Leuk te horen, dat je de meester ziet rondgaan.Grijp je kans en ga er voor. Even dit ga je accoord met Sophie.Afkorten is erg in zwang. Zo is Theemuts- Thee, Valentine- Val, Wingchun-Wing etc etc.En AnnaSophie gaat Anna worden, daar kan je vergif op innemen of men moet het gewoon compleet schrijven.Er is al een Anna. Dan wordt het vreemd als men Anna groet, en het is AnnaSophie!Dus voor de overzichtelijkheid.Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 wat een mooi gedicht/schrijven, ik dacht dat ik de enige zou zijn die het weer zwaar gaat maken, zie nu dat er meer mensen het moeilijk hebben, da s voor hun niet leuk maar ik voel me nu niet zo alleen, terwijl ik zit te typen zingt Gerard van de Maasakker er lustig op los. ik wil ter biecht komen, ik ben gisteren zo vreselijk dronken geweest, ik weet er zelf nix meer van maar partner vond me op de keukenvloer en vriendin kwam vanmorgen vertellen dat ik niet leuk was! nou dan sta je er weer mooi op niet dus en ik voel me dan ook allerminst prettig, ik geef het niet op hoor maar vooralsnog lukt het ook niet echt....... ik ben zo jaloers op een ieder die er wel van af kan blijven!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Toch Adelaar zal dat wat je beschrijft niet geheel vreemd zijn voor velen van ons.Voor mij in ieder geval niet!En nu drink ik meer dan 3 jaar niet meer.Ik ben net zoals jij ook begonnen met het 1e glas niet meer te nemen.Wat er ook gebeurde!!Niet het 1e glas nemen!En er gebeurde van alles!En met de tijd merkte ik dat ik de dingenprima aankon zonder dat glas.Dus kop op, raap jezelf tesamenen doe mee aan het niet nemen vanhet 1e glas!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Gevonden op de keukenvloerMaar waar ben je nu?Hier. Niet op de keukenvloer.Je kan bedenken wat deed me daar belanden?Maar wat maakt het uit, je struikelde en hop!Je geeft niet op. Hoe zou je kunnen?Welkom in de wondere wereld van keukenvloerverledenMet emmer en sop de vloer opnieuw betredenLiefdevol strelen met de mopFrisse geuren waaien door je huisMaak het niet te bont met berouwWees lief voor je vrouwEn vooral voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Soothe, ik zou nooit Anna verwarren met een ander hoor. Zoals zij schrijft kan niemand dat.En toevallig ben ik Vie met de korte naam (hihi) die bijna niet meer afgekort kan worden, maar ik begrijp dat afkorten wel prettig is, dat doe ik zelf ook. Voor mij is het Sophie (hallo Sophie).Dank je voor je antwoord Linde.Adelaartje toch. Waarom? Je weet nu toch wel beter. En nu ben je weer die dronken lor die alweer op de grond heeft liggen dweilen.Het heeft geen zin om een ander te gaan bewonderen om haar of zijn nuchterheid. Ga eerst maar eens voor jezelf kijken wat JIJ prettig vindt voor jezelf. En dat is vast niet dronken over de vloer dweilen en er niks meer van weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Adelaar, ik lag pats boem overal.Ik viel een keer pats boem bij een speeltuin.Zat m'n voet klem tussen het traliewerk!Ik kreeg hem er onmogelijk uit.Steeds als ik overeind kwam donderde ik neer.De politie kwam langs, brachten me niet even thuis, ho maar.Informeerde aleen naar m'n welstand!Zal een uur later zijn, dat ik begreep dat als ik tussen de tralies door m'n schoen losmaakte,de voet smaller was!En zo keerde ik huiswaarts.In plantsoenen "out gaan" was ik ook goed in!Maar..Adelaar, er is hoop mits je de eerste niet neemt.Dan langzaam, slijt het uit.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hai K, en hoe is het gegaan vanmiddag?Jammer dat je geen Kurky heet anders was het een Hai Ku geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 S, gaat met woef uit!! Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Woefse Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 dank jullie allen voor het geschrevene ik weet niet hoe ik op die keukenvloer terecht ben gekomen, t ging daarvoor waarschijnlijk ook niet al te best, het niet kunnen herinneren van dingen vind ik nog het meest kwalijke van de zaak, inderdaad de eerste niet nemen, ik ga het morgen weer proberen, vandaag heb ik de eerste en volgenden al op t doet me sorry dat ik het zeg wel goed om te horen dat er meer mensen struikelen, vallen en dweiken, heb trouwens wel een zeer pijnlijke plek op mijn kop! eigen schuld zal ik dan maar denken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Middag allen!Kirk, het is je gisteren al gezegd, maar ibrupofen helpt echt goed! Je "mag"200tot 400 mg per keer hebben, maar als het echt heel erg is, kan je de dosis verhogen tot 600 mg.Die dosering krijg je ook van de kaakchirug als er een kies getrokken is.Max. 2400 mg per dag!Te verkrijgen bij iedere drogist en apotheek Gewoon huismerk nemen!Hanna, gewoon blijven schrijven! Forum heeft jou nodig!Adelaar, gooi al die drank weg, hijs je in pyjama, en ga de deur niet meer uit!Dit is de eerste dag van de rest van je leven, doe er wat mee!Wij komen (bijna) allemaal van de keukenvloer, en de meesten van ons (behalve Kirky) zitten nu gewoon op een keuken- of bureaustoel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Marjo, af en toe wat drinken, een strak plan.En ook "normaal" drinken.Zo hoort het!! Een wijs besluit, met een baan in het verschiet.Niet TÉ krampachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 En woeffen Linde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi allemaal,Dat heb je mooi omschreven Trees je advies voor adelaar!Sterkte met je rug kirkyEn Marjo jou berichtjes begin ik eindelijk te snappen..In het begin snapte ik er niet veel van, maar nu ik hier wat vaker ben, begrijp ik ze beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Adelaar,Los komen van de alcohol,normaal leren leven, geen losbol ,meer willen zijn,je wilt weer dromen, gelukkig zijn,een mens zijn met een glimlach, zonder alcohol,Ook jij kunt het maarrrrrrrrrrr dan moet je zoals velen van ons zeggen :Ik laat de eerste staan, en doe wat Trees zegt gooi weg die zooi en hijs je in je pyama doe je deur op slot en gooi( figuurlijk dan) de sleutel wegEen hele dikke knufffffff van mij en veel suc66666666666666 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Goedenmidaag all; he vergeet ik helemaal Kirk hoe is het nog niet zoals het moet he,wens je dan ook veel beterschap toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden