linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Kijk Hannah,Dit vind ìk nou vervelend!Je smijt je ongenoegen hier neer en vervolgensverdwijn je zonder iets constructiefs met jefrustraties te doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Zucht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Soothe,een zucht geeft lucht aan een hart vol smart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Jij weet vast nog wel een mooi gedicht van Rawie over smart, Soothe.Alles wel naar omstandigheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Doch de dampen dezer rampennoch de nevels dezer nachtzullen breken bij t'onstekenvan de dag waarop U wacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Jàà een mooi gedicht van Jean Pierre!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ha, die is ook mooi Linde! Die sla ik op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Mijn grootvader placht dat te mompelen als iets hemteveel werd Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Linde/ Vie, alles wel.De administratie vraagt enige aandacht.J.P Rawie komt.Groet aan de lady's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ik luister naar de najaarswindwaarin ik, wat ik ook verloor,in elk geval berusting vind.Dezelfde wind waait nu ook doorde burgerlijke buitenwijkwaar wij elkaar hebben bekend.-Het wordt mij stilaan duidelijkdat je aan vrijwel alles went.Rawie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Wij die elkaar tot bloedens toeop alle zwakke plekken kwetsten,wij beiden zijn ten langen lestede onbesliste vete moe.Het laatste licht faalt in het westen,mijn lieve vijandin, zie hoeik mij van wapentuig ontdoe;dit is uiteindelijk het beste.Het heeft alleen zo lang geduurd:de bitterheid waarmee wij stredenheeft voor ons alletwee voorgoedzowel de toekomst als het hedenvolledig in de war gestuurd.-Zeg nu maar hoe het verder moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 De administratie!!Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ja Soothe, prachtig dicht hij!Ik heb eens een hele nacht drinkend methem doorgebracht, mijmerend over weemoed enandere pijnen zoals alleen dronken mensen dat kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Dank Soothe, dat je in alle administratiedrukte... dat soort misantropische gedichten, of uitspraken, ook zoals van Linde's opa, doet mij altijd glimlachen. Al weet ik niet of misantropisch het juiste woord is, maar in ieder geval doet het mij denken aan mijn vader, die altijd met een boer-met-kiespijn-grijns van die dingen kon reciteren.Hop Soothe, aan de administratie.Linde, had je een goede band met je Opa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Mensen ik ga even fourageren anders straksmisnoegen hier!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 TroostStel dat de avond niet zou vallenen dat het moeizame gedoedat wij bedrijven met ons allenzou doorgaan tot oneindig toe.Ach kind, het maakt me nu al moe,wanneer ik aan de duizendtallenverdrietjes denk die waar en hoeook jou nog zullen overvallen.Wees maar tevreden dat het komt,het nu nog zo gevreesde eindeaan al ons nutteloos getob.Denk je eens in: eenmaal verdwijnt deellende; het gelul verstomt;mijn lief, verheug je er maar op.Jean Pierre Rawie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 En nu weg, anders krijg ik een ban.Niet alco gerelateerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Het stond er anders Adam, maar ik voelum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Een stukje poëzie schaadt niet Theemuts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Haha Soothe, als jij daarvoor een ban zou krijgen neem ik 'm van je over, want ik heb er naar gevraagd, en jij bent alleen maar gentlemanlike geweest om aan die vraag te voldoen.Is het allemaal gelukt Thee, met het sjouwen van buurvrouw's spullen?Ik ben hier overigens duizend dingen tegelijk aan het doen. Een vertaling die niet opschiet, het opruimen van de keuken, hier meepraten.Misschien tijd voor wat meditatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ja Vie, ik had een goede band met grootvader.Ik was naar zijn vrouw genoemd en een beetje zijnoogappeltje.Ik zie hem nog voor me!Een rijzige deftige man in een ouderwets kostuum die met mij ging wandelen, in de ene hand zijn wandelstok metzilveren zwanekop, met de andere hand mijn handvasthoudend.Als we een vrouw tegenkwamen liet hij mijn hand losom zijn hoed af te nemen.In het dorp waar ik woonde vond men hem een eigenaardigeman.En dat was hij ook, eigenaardig.Erg eigen erg aardig.En als hij dan zong in de kerk, uit volle borst met zijn helezware bas dan was ik vervuld van trots!!, vooral omdat dedominee hem bij het uitgaan van de kerk steevast compli-menteerde met zijn bijdrage in de samenzang.Och ja mijn grootvader!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi pipeloiVanmiddag naar debank, wat huishoudentjes doen, en verder met mn buikdans top. De tijd lijkt wel te kruipen voordat de lessen weer beginnen...1 oktober weer een optreden met de groep, in het Gemeente huis Oostzaan. Ik heb zin !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Leuk om te lezen Woman,zin om iets te doen,zin om te leven, wat alcoholabstinentiewel niet vermag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Wat prachtig Linde! Ik zou het eerder "een tikje excentriek" noemen.Heb jij veel eigenschappen van hem?Is ook niet alcoholgerelateerd, maar anderzins toch eigenlijk wel, want we hebben het hier wel vaker over, hoe we door vroeger nu zo zijn geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden