witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Gelukkig Kirky.Nog meer onduidelijkheden zijn niet goed.Ik hoop dat je snel weet wat hij heeft, en dat de koorts snel zakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Truste Tijn.Leuk dat je nog even online bent woman.Ik heb je foto gezien en wil je een groot compliment maken dat je dit allemaal zelf gemaakt hebt!!Heerlijk voor je dat je iets anders gevonden hebt in de tijd die je anders kwijt was geweest met "ongezonde"dingen....Wat is je volgende project?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hahaha lol........Heerlijk moet ook kunnen op zn tijd, ff lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Aleen even kijken of ik nog veel peebees heb! Beetje gossip.Helemaal niets, dat wordt rustig slapen.Forumgenoten.Pleasant Dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Ik ga ook mn bed induiken Kirky.Sterkte met je zoon de eerstkomende paar uren.Ik hoop dat de jongeman een beetje slaapt vannacht.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Kirky, dat de patient zich morgen beter mag voelen.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Witte, mijn volgende project wordt: Een buikdanskostuum Lieve mensen ik ga mn pecee uitzetten. slaap zacht en schone dromen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden