marcodimitri Geplaatst 3 september 2009 Rapport Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen allemaal, heb begrepen dat het een ongeschreven regel is om de eerste te zijn om ff de dag te beginnen. Hoop dat het nu goed gaat en op de juiste afdeling van het forum zit. Heb zelf zoiets van; als jullie voorbij de slijterij kunnen lopen, dan kan ik dat ook. Fijne dag allemaal en tot hoors.
Vladimir Geplaatst 3 september 2009 Rapport Geplaatst 3 september 2009 Dag 1.Gisterenavond heb ik dit forum ontdekt, nadat ik de bodem van mijn laatste trappist had gezien en vond dat het écht zo langer niet kon.En door hier in het rond te lezen, heeft een goed gevoel mij besprongen. Inderdaad, zoals MacroDimitri al zegt, als jullie het kunnen, kan ik het ook.En vooral; ik heb een intens gevoel van opluchting gevonden, gisteren, door het lezen van de vele teksten over alcohol. Herkenning.Toegeven dat een mens fout zit is de halve strijd gewonnen, toch?Dus kom ik voor vandaag met de volgende gedachte:Stoppen met vechten tegen de goestingEn starten met vechten tegen de drankDag 1 is voor mij begonnen.Met gelijk een verzoekje:De categorie 'ditjes en datjes' is waar het allemaal gebeurt, nietwaar?Toen dacht ik: ok, dat is de emoversie, is er ook en intelversie?Een categorie "weetjes en watjes", bijvoorbeeld, als intellectuele tegenhanger van de emotionele rompslomp die stoppen met zich meebrengt?Of zou het dat weer nodeloos complex maken?'t is maar een vraag... ;-)V.
lady jane Geplaatst 3 september 2009 Rapport Geplaatst 3 september 2009 Stoppen met vechten tegen de goestingen starten met vechten tegen de drankVladimir, wat een mooie om op je profiel als handtekening bij je naam te zettenJane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden