Lianne Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 tis een cliche, maar de meeste zijn waar:een relatie die even rust nodig heeft is net als een hand zand..hoe harder je knijpt, des te eerder je het verliest..go with the flow jen, mannen zijn soms rare wezensooo correctie haha, mannen hebben soms wat ruimte nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 En.. bedenk eens hoeveel beter je dit aankan zonder drank, top meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Dat is zo Niwi, dank je, maar het is, en dat weet ik uit eigen ervaring, hartverscheurend om iemand aan drank te zien kapotgaan en niets te kunnen doen. Dat doet zoveel pijn, nog veel meer pijn dan jezelf kapot-drinken.Alleen schreef ik mijn berichtje tegelijkertijd met dat van Corinne, en iedereen reageert (ontzettend lief) op mij, maar ik vond Corinne haar bericht belangrijker. En ik wilde ook geen drama op het forum zetten, ben er gewoon een beetje uit mijn doen van. Maar dat gaat ook weer over. Je kan die dingen niet vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Maar niwi het niet willen aannemen van hulp blijft hetzelfde,met wat voor ziekte dan ook(alcoholisme is ook een ziekte toch???) en ja Vie ze had misschien ook beter naakt over straat kunnen lopen wordt ze wel op genomen ,is mijn ervaring(niet dat ikdat ooit heb gedaan ) voordat er verkeerde gedachte,s hier ontstaan Maar heb het nu over m,n zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie,het is inderdaad triest als je dat van een ander ziet en je weet zelf zo goed dat het anders kan...dat is die machteloosheid... omdat ze dan niet willen.Ik heb in mijn AA-periode zo'n 15 personen weten sterven van de drank,hetzij door een ongeluk, lichamelijke kwalen of zelfmoord.Iedere keer als ik dat hoorde, dacht ik, als ik weer ga drinken, gaat dat met mij ook gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Niwi, nu moet ik weer even lachen... dat is geen reclame voor de AA dan Ik ga over tot de dingen van de dag. Namelijk, wat sommige mensen irriteert eten bereiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie,dat waren helaas mensen die niet wilden geloven hoe erg deze ziekte wel kon zijn.En met "niet helpen" bedoelde ik o.a. geen drank meer gaan kopen, geen bescherming meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Niwi ik weet wat je bedoelt en dankjewel voor het meedenken. Ik kan er verder ook niks mee, je kan niet het leed van de hele wereld op je nek nemen.Ik ben zo'n type, als ik er niks mee kan, dan ga ik iets doen waar ik wel mee uit de voeten kan. Of ik probeer toch ergens iets positiefs in te zien.Of hoe doe jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie,ik doe dat precies net zoals jij, maar misschien zeg ik het met andere woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik weet niet of er iemand is maar misschien helpthet alleen al om het van me af te schrijven.Ik voel me de hele dag al uitermate depressief.Het gebeuren van gisteren is me niet in de koudekleren gaan zitten!Nu moet ik constateren, en dat vind ik vreselijk,dat een van mijn kinderen en dat zal wrsch mijnzoon zijn, mijn mobiele telefoon weggenomen heeft.Alleen al de gedachte vind ik onverdraaglijk en zorgwekkend.Niet dat de telefoon zo duur was en iets van 10 eurobeltegoed maar het idee!Alledrie ontkennen ze de telefoon te hebben cqte hebben gezien maar hij is weg en ik weet zekerdat hij weg is, incl. oplader.Ik ben er al met al super down van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Naddy Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Gluur even & leest even mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Shit Linde, jouw kinderen gaan wel ver... :S wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Linde, weggenomen? Wat moet er dan mee gebeurd zijn?Zo'n goedkope telefoon verkoop je niet zomaar.Kan je niet nog een zoekactie instellen.Als zoon hem zou hebben, misschien op z'n kamer verstopt.Ik zou toch nog even speuren, of iets krachtiger aan de tand voelen.Sterkte.P.S niet leuk, ook in verband met nummers.Maar blijf rustig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ja Diempje precies wat nu.Ik hoop zò dat ik me vergis maarhij is al dagen weg en ik heb overalgezocht!het is ook zo raar dat de oplader weg is.Financieel is het allemaal niet zo'nramp maar het idee dat een van je kinderenzoiets zou doen maakt me misselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tjeetje Linde erg hoor maar,ik zou z,n kamer overhoop halen om te zoekenKnuf van meeeeeenaddy welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hallo gluurder Haddy Maar Linde, je weet toch niet of je zoon die telefoon heeft weggemaakt?Die kan wel gewoon kwijtgeraakt zijn. Niet meteen het ergste denken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Is er geen andere mogelijkheid dan dat één van je kinderen het heeft gedaan? Als je het zeker weet zou ik hun mobiele telefoons innemen ofzoMaargoed, is met oudere kinderen zo lastig dat je er wat dat betreft niet altijd overwicht over hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik heb op zijn kamer gezocht Soothe.Gisteren heeft mijn zoon zelf een nieuwetelefoon gekocht misschien heeft hij de mijneingeruild.Ik heb geen van de kinderen beschuldigd, datvind ik te ver gaan.Het is ook soms tèveel 3 kinderen in je eentjeop te voeden, te begeleiden, alle problemenaan te horen en eventueel oplossen.Nu kan ik wel erg veel moet ik zelf zeggenmaar soms!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Linde kan je je telefoon niet even bellen?Dan hoor je hem meisschien ergens?Hallo Naddy, je hebt ons gevonden.Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Logische stap, even jezelf bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi MariekeDinsdag gaan het gebeuren.Maar wat een gedoe bij jouw daar.Dat is toch ook wat een valse beschuldiging, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.Ik heb het met je te doen, meid.Wat een kl%re buren zeg.Weg daar, hoe dan ook en je hele dagboek met aantekeningen van de overlast meenemen hoor naar de mogelijke rechtzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Lieve mensen, als ik mijn telefoon bel krijg ik de mailbox.Hij is thuis niet te traceren, mijn vriend heeft bij hemthuis grondig gezocht en het gekke is dat de oplader ook weg is.Als het nu alleen de telefoon was zou ik ook denken dat ie op eenrare plek ligt.Je directheid is oké Dar, dat kan ik wel hebben.Het is ook niet mijn bedoeling iedereen in rep en roer te brengen!Er is en wordt nog altijd veel gepraat over de scheiding enmijn drankperiode, mijn oudste dochter is in therapie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Dar heb jij nou dat gesprek op je werk gehad?Verder durf ik haast niet te zeggen wat ik aan het koken ben, maar het wordt wel erg lekker. Grapje van gisteren, van iemand die niet van recepten hield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vind het een beetje klinken alsof je een soort van nieuwe start moet proberen te maken met je kinderen Linde. De lucht klaren. Met elkaar eens goed gaan praten over wat er gebeurd is en hoe nu verder. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Linde, heb je een auto? Daar gezocht?Vie ik ga koken, zal ik zeggen wat?Ik durf niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden