witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Jaja natuurlijk gezien niet hahahaKan bij jou trouwens nog veel langer aan ScootheWordt je een sort van Tony Boltinni.Trouwens ik zou later ook nog eens een reisje Italie kunnen overwegen hahahaTijnNee zou geloof ik ook niet inloggen als het mis is.Misschien toch een soort van schaamte ofzo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Of een soort Charles Aznavour! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Af en toe gluur ik even. Ik zit een huisje op Texel te zoeken.Weekendje weg. Anna neem ik mee. To blow the cobwebs away! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Witte, ik dacht dat jij nog een jonge blom was.Vraag me niet waarom. Zomaar een idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Lekker voor jullie. Ik ga morgen ook een weekendje weg.Heb er veel zin in, lekker gezellig met twee vriendinnen.Nu maar hopen dat het weer ff beter is als vandaag.....Toch zou je eigenlijk de volgende dag dan moeten inloggen Tijnvoor het helemaal uit de hand loopt.Nog beter is om in te loggen als je aanvoelt dat je de verkeerde kant opgaat.Halen ze je hier weer omhoog, tenminste dat is wat ik hier ook vaak lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 das vast in navolging op de "rookpaal".....Werkt ook zo goed ... not.....Ahh dat klinkt aardig maar als je me opzoekt bij wie is wie zie je dat, dat toch niet zo is hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Mensen, hallo...Ook ik kan het niet meer bijbenen...de hele grote golf nieuwe forumgenoten.Ik gun jullie alles, ik vind het ook fantastisch dat jullie de weg hebben gevondennaar een mogelijk droog leven!Maar ik voel me een beetje tussen de wal en het schip beland!Het is zó overweldigend wat er aan nieuwe deelnemers zich aanmeldt, dat ik me een beetje verloren voel...Daarnaast zijn de meningen af en toe zó sterk, bijna rigide, dat er voor ons, oudgedienden,ervaringsdeskundigen ook, geen ruimte meer lijkt.Het forum was tot op heden een verzamelplek van mensen van alle windstreken, allemeningen, alle gezindten....Echter met deze nieuwe stroming mis ik een groot aantal eerdere forummers!Ik blijf posten, investeren...maar ik begrijp ook dat er mensen afhaken, en achterblijven zonderde hulp van het forum....en dat kan vast niet de bedoeling zijn...Jammer dat ik mensen mis,blij met alle nieuwelingen!Nou, dit was één van mijn hersenspinsels van de afgelopen weken..Liefs, Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Waarheen Witte? Of is dat top secret? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Oh jee Trees,dat is een hersenspinsel waarvan ik denk, goed dat je hem hier neerzet.Ik weet alleen geen oplossing. We hebben met een groepje geprobeerd om een augustuspact open te stellen, voor iedereen die zich in de zomer had aangemeld,maar in de praktijk bleek dat niet te werken, omdat we juist van jullie die hieral langer zijn, zoveel kunnen leren.Ik snap wat je bedoeld, maar sorry heb geen idee hoe dat anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hoi Trees.Hoessie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 taalfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Bovendien denk ik niet dat het hier gaat om "oud"-en "nieuw"gedienden...Misschien gaat het wel om het onvermogen dit op een prettige manier samen te voegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Misschien dat andere die er morgen zijn er ideeen over hebben Trees.We lezen het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Trees, soms voel ik dat ook.En ik ga zelf voor een hard liner door. Zéér rigide;)Hoewel ik morgen ook uit kan glijden,daar ben ik me wel bewust van.De drankduivel.Schrijf rustig iets als het hoofd ernaar staat.En de "nieuwelingen" trekken elkaar er ook weer door!Maar de huiskamer krijgt de afmetingen van een congresgebouw.Er ontstaat wat verlies aan overzicht.Zo voel ik dat soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Moet t nog proberen zelfs tijn,Maar ben zoals scoothe het noemt aan het meewerken om het congresgebouw groter te krijgen, geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Truste trees, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Slaap lekker, Tijn, Fibo!En morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik heb er niet zo'n probleem mee. Ik ben er toch af en toe.Maar door het groter aantal mensen, flitsen de berichten in een sneltreinvaart over het scherm.Beetje moeilijker bij te houden! Meer niet.Ik ben een stapje verder en kan een rustdag inlassen.Ik krijg geen trek of behoefte te drinken.Soms leg ik de vinger op de zin en onzin van drinken.Wordt me niet altijd in dank afgenomen, ook dat geeft niet.Soms zwam ik maar wat.We komen er wel uit, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Zal toch wel dat we eruit komen?maar ik snap Trees wel hoor.Hoop echt dat iemand er een idee over heeft die goed kan werken.Ik stop met bouwen, ga lekker slapen.Weltrusten voor straks jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik ga ook inpakken.Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 eenmaal is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Rapilos,Drains doen inderdaad pijn. En artsen hebben daar geen oren naar tenzij je echt razend wordt. Ik vergelijk het maar even met de drain die ik had i.v.m mij klaplong (al heet dat dan anders.). Ik heb er tot nu toe nog steeds last van dat dat ding tegen mijn borstspieren aanzat.Op je strepen staan!En weet dat er hele goeie mode-ateliers bestaan voor één-borstigen (zelf uitgevonden woord) tegen redelijke prijzen.Kirky,Rustig herstellen, lieve jongen.Jane,Ik heb vroeger tot de halve marathon gelopen. Echt lol heb ik er nooit in gehad, maar vond het wel leuk als ik weer eens wat meer kon.Wingchun,Ik zie steeds je naam voorbij komen met veel lof. Tjee, man, je hebt indruk gemaakt en ik heb dat gemist. Hoe dan ook ben je best een lieverd al snap ik niet altijd waar je heen wil met je gedachtenspinsels.Suffertje,Hannah,Wat voor beauty-arrangement? Met massage? Misschien wil ik wel mee. Ben je niet in je uppie!Tijn,Pas op, want ook wakker blijven, kan een verslaving zijn.Kirky,Als jij in aanmerking komt voor de jaarlijkse griepprik, zul je ongeveer twee weken na de gewone griepprik de anti-mexikaanse krijgen en dan weer een tijdje later de tweede tegen de mexicanen. He nou word ik nieuwsgierig. Hoe komt het dat je maar 1 nier hebt?Hoe dan ook, als je maar 1 nier hebt, val je onder de noemer nierpatient. Als ik jou was, zou ik terstond lid worden van de nierpatientenvereniging. Die hebben ook een forum. En ja jij valt onder de groep die 2 weken na de griepprik de eerste varkensprik kan krijgen (stond vandaag in de AD).Aurelie,Je partner zal nog even moeten wennen. Maar waarom geschreven? Is de relatie al zo slecht? En hoe dikwijls heb jij al gezegd te stoppen met drinken of te minderen?Het duurt lang eer je omgeving terug vertrouwen krijgt. Echt waar.Dat is ook de reden waarom stoppen voor een ander niet lukt.Stoppen doe je voor jezelf en daar heb je alles (ook je relatie, want sommige partners vinden het maar al te makkelijk op alles op een alcoholische partner met een overdosis aan schuldgevoel te schuiven) voor over.Voor het stoppen met roken heb ik dus niet alles over, want niet drinken is mijn hoofdoel.Woman,Buik - dans - hond Vladimir,Welkom en veel succes.Let wel, de ene verslaving is de andere niet en de ene persoon is de andere niet.Wat voor mij werkt, werkt niet per se voor een ander. En wat niet voor mij werkt, kan wel voor een ander werken.Druppeltje,Ik kan je alleen veel sterkte wensen. Het kan nog lang duren met botkanker en het doet gewoon heel veel pijn.Alleen bewonder ik je al voor de moed die je hebt om toch te schrijven. Ook ben ik blij dat je goed direct contact hebt met iemand van het forum. KnuffelTijn,Librium is snel verslavend en als jij nu alweer naar de huisarts gaat voor een volgende portie.......Ik was niet blij met de libriumkuur.Soothe,Ik kan het niet meer bijbenen, dus ik vergeet menigeen. Vandaar dat ik tegenwoordig maar een paar dooddoeners heb voor het welkom van nieuwe forummers. Zo crea kan ik nou ook niet meer zijn. Ik zat nu rond middernacht. Het gaat me helaas allemaal te snel.Welterusten allemaal en zonder is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden