Houtje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tas,Wij hebben plastic zakken voor het plastic. Zgn. plastic -plastic zakken. Het stinkt niet zo, is redelijk schoon afval. Staat naast mijn afvalbak. En eens in de drie weken halen ze het op.Het scheelt je 40% van de ruimte in je kliko, zie het voordeel (see the sun, see see see the sun, see the sun schine, :music;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goeiemorgen deze morgen..even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Albertina, bedoel je dat zo'n uitlaatservice 20 euro per keer kost? Ze zijn niet wijs, dat kan toch haast niet!Als ik een paar dagen van huis ben, laat ik:Een kat, drie honden, drie kippen, een karper en twee ezeltjes goed verzorgen voor 5 euro per dag. Maar dat is dan niet via een officiële service, maar een meisje uit de buurt. En ze doet het nog haast beter dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tarieven Losse Boswandeling (1½ uur): €20 -Losse Strandwandeling (2 uur):€30 -Bos abonnement 15 rittenkaart:Strand abonnement 5 rittenkaart: € 20,00€ 30,00 - 1 HOND€ 45,00 - 2 HONDEN€ 180,00 - 1 HOND€ 300,00 - 2 HONDEN€ 100,00 - 1 HOND€ 200,00 - 2 HONDENTijden zijn exclusief reistijd Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 houtje,je denkt toch niet dat hier het plastic wordt opgehaald?? dat moet ik zelf wegbrengen!Ze hebben alleen de containers voor glas, papier en plastic niet naast elkaar neergezet, ze staan alle drie apart, vandaar die drie kilometer!!Lang leve twee grijze kliko's, ik gooi alles bij elkaar!!ok, erg, ik weet het Tina,€20,- per keer?? dat is wel erg veel! zover ik weet heb je hier een soort van strippenkaart en dan kom je op 2,- per keer.Wat krijg je voor die 20,-?? een gouden halsband en een perfect onderhouden speelweide??Wel leuk een hondje maar inderdaad, goed over nadenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik ga naar mn werk, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Werk Ze Witte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 een goede dag allemaal..ik ben nog niet ingelezen heb het even druk met verhuizen, later op de dag hoop ik te reageren, AS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Morge Hannah!!!!Er zijn genoeg leuke dingen om te doen, eventjes op je gemak achter de PC (als je er niet vanaf wordt gedonderd ).Wel spannend hoor, eventjes een weekje relaxen en jezelf laten verwennenProject luier is binnen gekomen dus ik ga mijn moederlijke gevoelens even checken.laters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 project luier blijft maar slapen!! soms heb ik de neiging om hem eventjes met mijn vinger te prikken, nahhh laat maar even!!is het trouwens niet makkelijker om gewoon naar een last minute te kijken?zolang er maar zon is en je goed wordt verwend dan maakt het toch niet uit waar je heengaat?of had je sterke voorkeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedenmorgen allemaal , Dar een mooie opening, en ik heb de link mees geopend toen ging werd ik eraf gegooid kon ik weer opnieuw beginnen:)ik heb nog niets gelzen door dit kleine dramaatje voor me ik ga nu even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tas, sterkte en doe in vredesnaam rustig aan,houtje beterschap met de hoofd pijn, migraine pffweet wat is het is ik heb er immigran ampul ervoor en helpt goed ben ik er meestal met een paar uur vanaf en niet dufHa tas dat plastic apart doen wij hier al een jaar en bevalt goed moet ik zeggenTjee albertina wat duur?????Dar wel een lief koppiezo weer bij gelezen , fijne werkdag voor degene die moet werken en een fijne dag wens ik iedereen toe met veel zon:)knuffel van deze oude tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Albertina,heb je buiten geen ruimte voor een onderkomen voor je toekomstige hondje,dan hoef je ook geen sleutel af te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Lieve mensen,bedankt voor het meedenken, ik wil er ook weer geenhondenforum van maken.Nee Meiske ik heb alleen een terras ik woon op de 1e verdieping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 albertina ;tja dat word dan lastig tijn naar voor je maar ga in iedergeval vol goede moed verder,heb je voor jezelf al een dag programma gemaakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tijn,ondanks het slechte weer zou het goed zijn een flinke wandeling te maken.Buitenlucht is goed en het heeft mij door heel wat lastige momenten heen geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tijn ;ik zou zeggen doennnnnnnnnik ga zo 15 km joggen , hier is het lekker weer de zon schijnt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goede morgen allemaal,Houtje, Will heeft diverse keren een nieuw kaartje gekregen omdat er iedere keer dingen aangepast moesten worden op die kaart. De laatste keer zaten er 14 dagen tussen.Dus helemaal niet erg dat je hem kwijt bent kunnen ze meteen de gegevens updaten;) sterkte met je migraine.Tijn volhouden, het word beter.voor iedereen een die het nodig heeftMaak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Albert,jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedenmorgen AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hier stroomt het hemelwater rijkelijk,geen zon te bekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Albertina, zo gaat dat toch heel vaak, je hebt het ergens over en zo zit je weer in een heel off-topic onderwerp. Ik vind het juist wel leuk, dat we op allerlei gebieden met elkaar meedenken. Juist die variatie boeit mij dan weer.Tijn, dat is vervelend, zo'n rotnacht, en verstandig van je om niet weer te gaan slapen.Een flinke wandeling gaan maken? Het is van dat lekkere uitwaai-weer.Ik heb de laatste tijd wat last van irrationele angsten. Misschien kennen sommigen van jullie dat wel, dat je gaat zweten en je hart als een razende tekeer gaat. Nu heb ik zo'n idee dat ik die angst gewoon toe moet laten, of een plek geven. Maar het is heel gek, het is een soort paniek en als ik dat voel, wil ik alleen maar dat het wèg is, dan kan ik er op dat moment niets mee. Raar hè?Ik denk dan wel, ach joh, dat heb je nou al zo vaak gehad, en toen gebeurde er ook niets. Maar op zo'n moment werkt zo'n gedachte niet.Het is geen ramp ofzo, en ik ga er ook niet van drinken, maar het voelt een beetje eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie .Dan zit er ergens heel diep weg nog een emotie vast die je nog niet hebt verwerkt denk ik ,ik heb dat namelijk ook heel vaak,maar helaas weet ik dat ik na een nare droom heb die steeds weer het verleden opniieuw laat beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ik ga weer werken tot later:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Tijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden