albertina Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen,wat is het nog donker zeg.Mooi spreuk Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcodimitri Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hallo Dar,wat doe je voor werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen Dar,Ik dacht al dat jij bezig zou zijn met de opening. Heb daarmee maar gewacht want die van jou zijn altijd heel mooi.Eerst even aan de koffie nog dan maar. De rest zal zo ook wel opstaan. Voor mij komt nu al het 3e bakkie.Werk ze straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen Dar, wat een mooie spreuk. Die zal ik in mijn oortjes knopen.Hoe gaat het met Mees?Mijn dag zag er tot dusver zo uit dat ik een wandeling met de honden heb gemaakt, en het is inderdaad guur. Lekker, wel.Verder wil ik een berg werk verzetten en eens zien of ik vandaag een positieve bijdrage kan leveren aan de wereld om me heen.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen,Vie, Suffertje en Marco (Dimitri laat ik achterwge;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Dar,ik zal voor je duimen om 11.00:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 morge tina!hoe staat het leven bij jou??? kom je dagen nog door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 hihihi Dar!!wat een dondersteen!heb je straks een gesprek?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Ze beginnen wat lang te worden Tas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 en hetzelfde natuurlijk!! volgens mij lijkt maandag exact op donderdag!!denk dat het eens tijd wordt om iets te organiseren!! een verkleedoptocht door de buurt of zoiets, een live-band onder je raam, een orgel in de straat ik wordt nu al recalcitrant als ik denk dat je de dagen door moet worstelen!wanneer moet je eigenlijk weer naar de arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Het is echt een schatje Dar, zo grappig met dat vlekje op zijn neus.Albertina, heb je al besloten of je een hondje neemt of niet?Als je werkt is het wel mogelijk om een hondenuitlaatservice in te schakelen. Maar een hond 8 uur alleen laten elke werkdag, ik zou het noooooit doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 volgende week Tas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 ha een poepie hoor!!!ik zal voor je duimen straks!Vandaag een rustige dag, ik moet alleen oppassen tot een uur of twaalf en daarna moet ik aan de administratie!ik heb hier een klein probleempje met de belastingdienst en de politie, dus ik stort mij vanmiddag op bezwaarschriften, klachten en weet ik al niet meer.Morgen mag ik weer naar het Leger en dan mag ik zaterdagavond mee met de Soepronde! mij benieuwen maar dat schijnt heel leuk maar wel heftig te zijn.Verder sukkel ik gewoon een beetje door, ik weet het niet, ik ben een beetje vlak de laatste dagen.maar dat zal toch ook wel weer over gaan? daar ga ik in ieder geval van uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Vie,ik heb al enkle reacties gekregen.De één zegt van wel de ander van niet.Pffffff, ik ga er nog eens goed over nadenken.EEn hondenuitlaat service trekt mij niet zo.Dan moet ik ook de sleutel van mijn huis afgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 tina,volgende week dus! nah dat is in ieder geval weer een puntje om naar uit te kijken!het zal wel aan mij liggen maar ik helemaal gemist hoe het met de BA is gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Hallo & goedemorgen & fijn jullie te zien allemaal!Ik hoef nog geen koffie, heb al dagen hoofdpijn en me suf geslikt aan pijnstillers, maar die helpen ook niet meer.Stress, en gedoe hier in huis, en v.a. en nog wat. Dochter wil persé bij mij in bed slapen, dan kan ik weer niet slapen, ik moet de pijnpoli bellen maar ben mijn afsprakenkaart kwijt. En dat durf ik weer niet te zeggen. Mijn schouderspieren lijken wel scheepskabels zo strak: dus vandaag maar eens de fysio bellen of ze dat los kunnen maken, en de huisarts voor extra immigran, want ik kan amper uit me oge kijken van de migraine/hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 En daarbij kost het €20,= per keer.Beetje duur, komt op €100,= per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Geen opwekkende posting sorry. :moon: RISE AND SHINE IN THE MORNING :moon:een nieuwe dag die wacht ons op!!!!!!!!!Maak er wat van, ik doe het ook!Samen zijn we sterk en kunnen we het aan! :moon: de zon schijnt in je hart al regent het buiten :rose: en ik ben :heart: zeer gehecht aan de ochtendploeg :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Lieve Hout, bel die pijnpoli. Weet je wel hoeveel afsprakenkaarten ik niet kwijt ben geraakt?Dat is maar een stukje karton met plastic er omheen hoor, hebben ze er staaaaapels van liggen.Wat stelt dat nou voor als jij pijn hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 even totaly onzin..........ik heb een brief gekregen van de gemeente dat zij het plastic apart gaan inzamelen!nu begint een beter milieu uiteraard bij jezelf maar waar moet ik in hemelsnaam al die bakken neerzetten?op dit moment kom ik tot 6 verschillende dingen die ik apart moet verzamelen. de keuken is te klein om uberhaupt één vuilnisbak neer te zetten laat staan meerderen en dan hebben ze de containers ook nog op verschillende plaatsen neergezet!en dan snappen ze nog niet dat men negatief over de gemeente denkt, ach een rondje oud papier, glas en plastic is maar 3 kilometer, goed voor de conditie dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Goedemorgen Houtje,Gewoon zeggen dat je je kaart kwijt bent.Je zal echt niet de enige zijn die dit overkomt.En toch maar even naar de dokter voor immigran.Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 houtje,BELLEN!!!!anders heb ik nog wel een stapeltje voor je gegarandeerd dat ik bij elke afspraak die kaart kwijt ben!het is weer wennen hé? iedereen in het gareel, nog onwennig dat ritme en die drukte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden