Vladimir Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 quote: Originally posted by: wingchunDit is geen Alcohol de Baas Forum meer. Dit is een hardcore: ik wil stoppen site geworden. Dat is okay. Ik ga maar ns uigtloggen. Hi Wingchun,Verklaar u nader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Koop jij het via internet Tijn,of kun je via de sportschool of reformook eraan komenen capsules of tabletten?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Zat ook al te twijfelen om wat te schrijven. Zou hier niet eens meer durven te schrijven als ik wat gedronken had. Het gaat zijn doel voorbij op deze manier. Vind vaak ook dat de net gestopten vol goede moed zijn, gemotiveerd. Maar het heeft zih bewezen dat de meesten nog wel een terugval krijgen. Nu is drank slecht en vergif, na jaren lang gezuip en helemaal anti. "zoiets van nu ben ik goed , en de rest zijn mislukkelingen" Kijk eens hoe gek ze doen, ze drinken wel 4 wijntjes op een avond. Sorry hoor. Ah, I catch the drift.Thanx Zou het kunnen zijn dat er veel 1-september-stoppers zijn, die eerst even moeten 'inkomen' en 'terugvallen', zodat ze zich kunnen uitleven op hun 'lotgenoten', alvorens ze kunnen begrijpen hoe jullie dit forum al hadden vorm gegeven?Misschien?En misschien toch niet zo'n gek verzoek: een 2e categorie; "weetjes en watjes"De do's en don'ts van het forum, en dergelijke.Of de roddelpraat enzo. Ik weet het niet?En behoor natuurlijk zelf ook tot die groep van nieuwelingen/newbies, dus neem het ook maar even op voor ze..Die kritische noot is trouwens goed om te horen, want mijn eerste insteek is ook geweest: deze maand wil ik niet te hard voor mijzelf zijn als ik scheve schaatsen rijd. Pas wanneer ik in de Pyreneeën zit, zil ik zéker non-alcoholico draaien. En liefst nadien forever afblijven, net als met roken. Want het is en blijft vergif, hoe je het ook wendt of keert, nietwaar?De keerzijde is natuurlijk, dat jezelf toxiceren, vergiftigen, bij tijd en wijle vrij plezant is.:Maar ja ende zo.Laat ons u dus niet wegjagen en leer ons de pokdaligheid van een ervaringsdeskundige.Wij, beginnelingen, zijn elkaar slechts moed aan het inpraten, gok ik :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Nou sterkte dan maar weer Kirkyik wens je het besteen in elk geval een goede nachtrusten nu ga ik echt naar boventruste allemaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 quote: Originally posted by: VladimirOe wat sexy !! Nee ken em nog niet quote: Originally posted by: Beate@Woman: Kent u deze al? Jim Choo @ H&M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Vladimir, wat een avontuur Pyreneeen, k vlieg er weleens overheen, maar kamperen??? in je eentje?? enfin, je lichamelijke conditie zal een stuk beter zijn na een maandje of wat geen alcohol meer te hebben gehad. heel goed joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 hi vladimir, nee ik heb geen last van craving, heb dus wel nachtmerries gehad maar gaat nu beter. Lege flessen buiten de deur zetten? helaas ja, iedere morgen en iedere morgen komen er ook weer volle flessen binnen. ik leef met een alcoholist samen. Hij doet maar...ik doe niet meer mee, ik drink thee!Ik moet het dus volledig in mn eentje doen, want hij is een stoorzender zo te zeggen. Lang leve dit forum. Alles helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 jasmijn, antwoord op je vraag: het is een hel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Hallo allemaal,Tot hiertoe een goede avond gehad.Dochter is inmiddels thuis gekomen van een verjaardagsfeestje van een van haar nieuwe studiegenoten.Heerlijk nuchter kind is ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Houtje, van harte gefeliciteerd, en Tasseke, jij ook nog van harte gefeliciteerd !!xxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Kirky,Maandag gelijk een afspraak maken met de dokter. Het is nog niet helemaal ondertemperatuur, maar gaat aardig die richting op. Zeker als die 36,3 's avonds is. Meet morgenochtend na het opstaan ook je temperatuur, morgenmiddag en morgenavond. Neem dit mee naar je huisarts. DOEN! Ondertemperatuur is soms erger dan koorts, omdat dat kan betekenen dat je afweersysteem zijn werk niet goed doet.Mensen,Ik ga nu naar bed en wens een ieder een heerlijke nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 hoidiehoiwil iedereen nog even welterusten wensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mistyday Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 hALLO, BEN IK BLIJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 nou ik niet!!!!wat jij voelt, weet alleen jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 verjaardagen en drank!gaat niet samen!nee , ik ben niet diegene die gedronken heeft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 quote: Originally posted by: mistydayhALLO, BEN IK BLIJ? Geen idee, dat kan JIJ alleen zelf bepalen.Welkom op het forum en heel veel succes bij het stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 Tasseke,Een feest is echt leuk als het feesten zonder alcohol kan.Als mensen al zeggen dat het zonder alcoholische dranken niet leuk is, dan is het feestje dus gewoonweg niet leuk. Punt uit.Om plezier te hebben, is drank juist uit den boze. Want drank maakt dat een mens zichzelf niet meer is/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 Ik behoor naar bed te gaan in het kader van mijn structuur. Dus dat ga ik dan maar doen.Saai? Nee.Slaap lekker iedereen.Denk erom : je bent niet voor niks verzekerd voor ziektenkosten. Alcoholisme is een ernstige, chronische ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 ik ben diegene met een alcohol probleem en die niet drinkt, waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik meer zie dan een anderik heb het etentje van vanavond met kinderen echt moeten "redden" anders had het een zooitje geworden!mijn broer en schoonzus hadden al ruzie over wie er de avond mocht drinken en wie de kinderen deed!ok, nu kan ik zeggen "wat bespottelijk" maar ik had hetzelfde gedrag een jaar of twee terug.het geeft zo een kruislings gevoel........ben ik nu een moraalridder?heb ik de wijsheid in pacht?ben ik nu verder in het leven?of....gatver, ik wil zo graag oordelentegelijkertijd heb ik een hekel aan oordelenwaar sta ik nu?in het midden!ben ik blij?nee voor geen meter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 slaap lekker corinne!!bye the way,mis je af en toe best!zie je 's nachts opduikelen maar overdag nooitben blij voor jeblijf knokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 ok verjaardag, meer emotioneel dan anders,dit is een moment dat ik graag een borrel had gelust!lekker?gezelligheid?dempen van gevoelens/ontspanning?totaal de remmen los?NEE!alleen op hetzelfde niveau willen zitten omdat je het dan beter begrijpt!begrijp jij het nog?ik niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 Hoi moet nu eigenlijk nix zeggen want heb gedrobken geen idee waar partnwr is tis weer eeb grote rotzooi, elk weekend was zo van plan iwts andwra tw latwn ziwn nu, weer niet gelukt dus,,, ,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 mag het niet vragen maar kan iemand mij alsjeblieft helpen alsjeblirft... heb het weer helemaal verkloot bij schoonfamilie....... typisch ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 ik ga slapen!!kirk,vergeet je niet mijn aanbod? blijft altijd staan!Sorry,maar ik ben best even emotioneel! gelukkig wel nuchter, dus morgen weer fit!!!spreek iedereen later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 6 september 2009 Rapport Share Geplaatst 6 september 2009 kirky je hebt gelijk ga er van af! FIJNE LATE AVOND NOG VOOR DIE GENE DIE ER NOG ZIJN EN BLIJVEN OEPS HOOFDLETTERS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden