dhen Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Beate; een handtekening is die regel in het onderschrift die je bij sommige mensen ziet staan. In je profiel kan je deze aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Nou Rapilos,onder die jas ziet het er misschien niet uit,maar je doet het toch maar mooien gelijk heb jevan binnen zitten kniezenword je ook niet vrolijkeren wandelen dat heelt jeHoud je taai en een fijne dag verderJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Mooi kunstwerk Fibo!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Vladimir, bij knoflook moet je het groene dingetje wat in het midden zit eruit halen. Soms zit het er wel in en soms niet, heeft met versheid te maken geloof ik. Dat groene dingetje zorgt voor maagkrampen ! quote: Originally posted by: VladimirZot; járen geleden, ik zal 25 geweest zijn, heb ik eens uit noodzaak en liefdesverdriet enkele tenen knoflook gegeten. Ik ben toen 3 dagen doodziek en kotsmisselijk geweest. Met een mag die zich van krampen geen uitweg meer wist. Later, zeg, de afgelopen 3,4 jaar, heb ik nog wel eens geprobeerd rauwe knoflook te eten. Het deed me echter niets meer, dus dacht ik dat het toen een combinatie van ondervoeding en lichte griep geweest moest zijn. Nu sta ik kip te marineren en eet een klein stukje knoflook, dat aan mijn duim was blijven hangen. Ineens geeft mijn maag datzelfde op-zijn-kop gevoel als 12 jaar geleden! Jippie! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Net terug van de markt, veel versieringsspul gehaald voor mn belt en top. Vanavond lekker aan de slag en veel tevee vanavond dus lekker op de bank borduren. Wel weer teveel geld uitgegeven, maar ja, als ik vroeger de kroeg indook met pinpas kon het me ook niet boeien. Dus een keertje is heus niet erg, en het is een investering voor mn buikdansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Ben nu de film 'mannen die vrouwen haten' van Stieg Larsson aan het downloaden. Heb er hele goede berichten over gehoord. Ben benieuwd, ga hem vanavond kijken dus wie weet voor de nieuwsgierigen morgen een korte recensie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Ik ben ook weer thuis, supergoed geslaagd voor sportschoenen voor "de kleine" (à la Tasseke) en ook nog gewone Sneakers ( = vlgs. mij gymschoenen die je op straat draagt, meer niet) met een leuke korting we kregen een bon van de voetbalclub. Daarna lekker 2 voor 1 gehamsterd.Jaaaaaaaaa Fibo vroeger zou ik bij twéé flessen wijn voor één er meteen 24 gekocht hebben onder het motto dat ik zoveelbespaarde, en begon ook eerder met zuipen onder het mottodat het zo goedkoop was, affijn een hoop ellende !Die liet ik dan wel eens thuis bezorgen (omdat ik bang was om in de winkel een bekende tegen te komen).Die bezorgservice is een ideale voedingsbodem vooralcoholisten. Zelfs de verplichte rol beschuit en wc-papier die je normaal erbij legt, hoef je niet meer te kopen.Wij hadden vroeger in onze wijk een winkel waar je je boodschappenlijstje naar toe kon faxen en laten bezorgen.Nou wég schaamte en tegen die bezorger zei je gewoon dat jeeen feestje had (en die was ook gek althans die deej alsof diedat was) en wat bier vergeten was. Dure blikjes waren dat.Als ik teveel bier had gedronken nam ik meestal blikjes en gooidedie in een grijze vuilniszak en nog wat afval erbij gedaan en dan afsluiten en in de kliko zodat mijn man het niet zag. En maar denkendat die ook gek was!O o o wat loop je jezelf en de hele wereld toch te belazeren zeg.Vreselijk. Ik kan er nu om "lachen" wel met een zuur lachje want al die streken heb ik tenslotte zelf wél uitgehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 En laat ik erbij zetten, al die tijd dat ik bezig was mijn drank te regelenverwaarloosde ik mijn kinderen, mijn gezin en mijn relatie.En daar kan ik bepááld niet om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Houtje,Jij was in je drankperiode ook van het gedacht:"half bezopen is weggegooid geld" ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Ja, Houtje,Herkenbaar hoor,Ik bracht de flessen tussendoor vaak weg, anders kon je precies zien wat ik per week dronk, en dat was toch echt een beetje te gek.Trouwens, jij drinkt al bijna 4 jaar niet meer he, als ik zo eens naar je stopdatum kijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 jij ruim een jaar niet meer, rapilos ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Rapilos: ik leef met je mee met die drains. Geloof me, ik weet er alles van.Het moment dat die dingen eruit zijn voel je je bevrijd.Ik kan me voorstellen dat je je ellendig voelt.Op het moment dat ze eruit zijn ben je het ook weer snel vergeten.En de uitslag zal ook wel goed zijn zoals ik heb begrepen.Daar gaan we gewoon van uit. Houtje: fijn dat je zo goed geslaagd bent. Altijd zo'n gedoe om al die spullen bij elkaar te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Niwi,Ik drink inderdaad nu ruim een jaar niet meer.En het bevalt heel goed, na welliswaar een moeilijk begin, maar daar heeft iedereen last van (gehad) denk ik.Jeetje Thee,Wat een rotdag heb jij achter de rug.Zulke dingen komen vaak allemaal tegelijk he.Hoop dat je zoon ervan geleerd hebt, want zo,n jongen kan je een grote zorg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Ja Rapilos,Het 1e jaar is het moeilijkste, daarna gaat het ook niet vanzelf,maar wordt het meer een gewoonte en dat is ook oppassen.Niet teveel leven op de euforie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 An,Ja, dat zal zeker een bevrijding zijn als die drains eruit zijn.Heb jij dat ook wel eens gehad dan?Nou, of de uitslag goed is maandag weet ik niet hoor.Hooop het natuurlijk wel, maar ze sluiten niets uit.Dus laat ik maar met het ergste rekening houden, dan valt het misschien niet zo tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Rapilos,Muts,wat een gedoe allemaal, en dat terwijlhij alleen maar over de auto klom?Stiekum moet ik een beetje lachen,kwajongens streken.Beterschap met je enkel.Houtje,leuk he dat hamsteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Niwi,Ik weet dat het na een jaar niet echt vanzelf gaat (dat niet drinken)Maar het wordt wel een stuk gemakkelijker.Ben me er terdege van bewust, dat het gevaar altijd op de loer ligt.Dus ga iik niet denken;oh, het gaat nu al zo lang goed, ik kan wel weer een glaasje proberen.Ik weet uit ervaring, dat dat nooit goed blijft gaan.Bovendien heb ik genoeg voorbeelden hier op het forum gezien.En..een gewaarschuwd mens telt voor twee he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Goed gezegd, Rapilos,ik viel na 10 jaar weer door de mand.Pfff, en dan is het erg lastig weer op 0 te blijven.Maar het gaat goed en dat wil ik zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Muts,pootje omhoog, icepack erop en vannacht met een kussenonder je voet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Inderdaad, Muts,allert blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Dat bedoel ik dus,3 jaar 10 jaar....als je gevoelig bent voor alcohol, zal je dat altijd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Rapilos: vier keer heb ik het meegemaakt. Mijn lijf lijkt op een ritssluiting.Moed houden meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Jeetje An,Dat is niet mis.Ervaringsdeskundige dus.Nou, ik houdt de moed er wel in hoor.Nog een paar daagjes dan ben ik er echt van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Hallo allemaal,Ik heb een leuke middag gehad met mijn vriendin. Heel serieus over dingen gesproken, terwijl de humor er toch ook bij was. Zulke gesprekken relativeren, spiegelen onze gevoelens. Dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Heb mijn dag niet vandaag maar speciaal voor Tasseke ff ingelogd:Lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je die nog maar heel vaak mag meemaken. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden