tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 ohhh gelukkig!!toevallig zat ik van de week aan je te denken, zo veel rust, op een gegeven moment ben je wel een keer uitgeslapen.heb je trouwens je corset al binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 goedemorgen aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Morge Niwi!!uitgeslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Kan iemand me vertellen hoe ik nu echt moet wakker worden.Ik ben zo een ochtendmens en nu ?Heb bijna 8 uren aan één stuk geslapen.Geeuwen, goed dat jullie me niet horen.Oh het zonnetje is daar ! Wat heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 ik ben altijd uitgeslapen eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Machahet is heel simpelgewoon de tijd nemen om wakker te worden Nah, klinkt een beetje lullig maar je lichaam is blijkbaar nog niet uitgeslapen!ik heb bemerkt dat ik in de eerste instantie verschrikkelijk slecht sliep en daarna..........uren en uren kon ik slapen, ik heb een periode gehad dat ik echt 13 uur nodig had.daarna had ik zoveel energie dat ik het met 5 uur deed en nu?Nu slaap ik ongeveer 7 uur per nacht maar daar heb ik wel 1,5 jaar over gedaan.lijkt lang maar het is het echt waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Niwi,dan kan je je bed verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 He Dar!!!Vandaag is je eerste dag toch??? hoe laat moet je beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Tasseke, een periode van 13 uren slaap,kan ik me niet voorstellen, amai.Dar, ik ga een douchke nemen en haren wassen,dan kan ik fris aan de poets beginnenwant zoals ik me nu voel zal dat niet goed lukken.Een fijne, zonnige, droge dag aan iedereen.Ik blijf jullie lezen.En, vandaag laat ik de eerste staan.Aan diegene die het moeilijk hebben, sterkte.Knuffel aan allen.Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Lieve Tas:VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!:music:present:::moon:rose;Fijn joh dat je je verjaardag nu zo anders kunt beleven!Trouwens: een strijkbout, ok, dat snap ik maar GLAZEN ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Overigens: goedemorgen allemaal!En welkom aan de nieuwen onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Dar,ik schiet terplekke in de lach!!! er mocht geen les gemist worden ach, dan heb je een weekje respijt, kan je je nog beter voorbereiden!Sara,bedankt!die glazen? tja, drie maanden terug heb ik mijn laatste colaglas gebroken, ik drink dus al drie maanden alles uit een wijnglas staat wel luxe maar niet echt handig!V. heeft terplekke al mijn wijnglazen in de vuilnisbak gegooid, met de mededeling "jij drinkt niet en als iemand anders dat wel wilt, dan doet diegene het maar thuis".ach, erg gastvrij is het niet maar ik kan altijd nog wijn schenken in een colaglas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Goeden morgen allemaal allereerst ,,Tasseke Happy Birthday HIEP HOERAAAAAAAAAAAVie, Dar thanks voor je lieve reactie,Tja had er vannacht effe super moeilijk mee werd wakker en boem trekDenk schrijf het even van me af , sorry dat ik het nieuwe draadje ervoor heb geopend,ben nooit zo vroeg wakker de laatste tijd maar denk spanning,heb nog even met hondje genuffeld, manlief kwam der ook nog uit en zei na 7mnd ???? en dan nog trek, dat ga je nu nie effe verlkooien he zei die liefde vol:)maar heb inderdaad nog even geslapen, maar stijve spieren nu van de spanning denk ikMaar ben droog gebleven en da,s belangrijkste toch????IK wilde het eerst hier weer weghalen , maar denk laat maar staan ,is denk ik ook goed voor de nieuwkomelingen toch??????????Verder iedereen goed geslapen knuffie van meeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 TASSEKE:D:heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::heart::heart::musicnote::present::moon:Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Tasseke van harte met je tweede droge verjaardag.Ik wens je een fijne dag toe met je familie en vrienden:musicnote:Kirky beterschap. Laat je onderzoeken in het ziekenhuis dan weet je gelijk hoe het zit met je nier.Zal wel een tijdje duren voor een afspraak dus dat kan je niet veranderen.Accepteren wat je niet kan veranderen en veranderen wat wel kan.Nou drinken doe je dus al niet meer dat kon je veranderenacceptatie dat het zo gaat bij de dokter (zodat je niet gefrustreerd raakt) is voor iedereen wel eens een feithelaas.Alle anderen een fijne dag.Wij hebben een Beach party op het plein voor ons huis.Met twee grote zwembaden van 50.0000 liter en je kunt bungy jumpen.De galerie heeft een open dag, je kan er meehelpen een strand te schilderen met alle leuke dingen die op een strand gebeuren en een voorproefje krijgen van de workshops.Het heeft de hele nacht gegoten en ze hadden 5000 mensen verwacht.Ook hier een lesje in acceptatie ben ik bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 HELLUUPPPMijn mondhoeken scheuren uit van het vele grijnzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Meiske je hoeft hier nooit sorry te zeggen omdat je wilt schrijven dat je trek hebt.Ik stuur je wat KMW(Kalmte, Moed en Wijsheid)Zo en nu Beach party en Open Dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Goede morgen overigens allemaalik ga weer werken vandaag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Dar de laaste 2 mnd voor ik geheel stopte dronk ik dag en nacht Ik drok toen nog 4 flessenwijn per dag en s,nachts nog de nodige sterke snap ie,ben er niet trots op hoordus denk dat het wekkrtje van drank er soms nog in zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Meiske,Het is goed dat je het bericht niet hebt weggehaald! is ook nergens voor nodig, het forum is er tenslotte voor noodoproepen.jij had het vannacht moeilijk en dan is het ook jammer dat er eventjes niemand was om je te steunen, maar ik ben in ieder geval beretrots op je!! je bent toch heel slim weer naar je bedje gegaan.Je bent in ieder geval weer een ervaring rijker, niet leuk een gremlinaanval maar op een gegeven moment wordt het minder en weet je steeds beter hiermee om te gaan.zeker te weten een van mij!je hebt het toch weer doorstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:TASSEKE: PROFICIAT :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Meiske: je moet dus echt geen sorry gaan zeggen!Zou toch te gek worden als je hier niet mag schrijven dat je trek had.Ja het kan op de raarste momenten opzetten, ook na 7 maanden.Ik wens iedereen een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Tasseke ik heb het vanmorgen over het hoofd gezien, maar alsnog, een beetje laatVan harte met je verjaardag!!!!! Safi ik stuur je een beetje zon van hier uit, vanmiddag zou het trouwens overal opklaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Meis ik had het ook in de 7de maand hoor, een hele week erge trekaanvallen.Goed van je dat je er in berust hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Hee Meiske, niet fijn voor je maar goed dat je er doorheen bent gekomen!Ja wat Tas zegt herken ik wel; ook ik heb soms "ineens" de gedachte aan drank, heel raar, heb dan geen trek maar uit het niets komt dan zomaar de gedachte om te drinken. Ik schrik daar nog van maar weet ook dat het nog een oude gewoonte is die aan het uitslijten is. Stom hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Ik ga weer onderweg, vanavond een feest dus ik zie jullie morgenochtend weersucces voor de lopers vandaagTas fijne verjaardagfijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden