Spring naar bijdragen

zaterdag5-09-2009


meiske

Aanbevolen berichten

goedenmorgen allemaal

ik ben net wakker geworden met een mega trekpffffffffffffffffffffff
alhoewel ik eerst toch heb geslapen,maar nu ontzettend gespannen

maak eerst maar een kop warme melkmet honig dan zie ik wel verder

denk even kijken hier ,maar alles is nog in diepe rust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen,

Meiske wat naar voor je dat je hier helemaal alleen was toen je het moeilijk had. Hoop dat je nog wel even lekker hebt kunnen slapen.

Ik kwam even kijken of er nog meer vroege vogels zijn. Zometeen de honden uit. Ik vind het enige vervelende van de herfst, dat het maar niet licht wil worden als je zelf al helemaal, bioritmisch gezien, klaar voor de dag bent.

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ja hier ook, maar het is tenminste droog.
En nu ik je toch spreek, schiet het me meteen te binnen dat ik vanavond best wel eens mosselen zou kunnen eten, daar is het net goed weer voor.
Ja gekke associatie, maar een tijdje geleden schreef jij dat je bij vrienden lekker mosselen ging eten, daar moet ik nu ineens aan denken.
Je schreef gisteren ook, dat het 's mprgens wel uit te houden is met je rug. Ga je dan ook dingen doen, of lukt dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie ga maar gauw lekker wandelen met de honden, het is wel wat regenachtig en winderig maar dan is het straks des te fijner thuiskomen.
Ik werd wat vroeg wakker van de wind,,,, tegen het raam....
Meiske ik hoop dat je nog even onder zeil kunt, en dar ook goedemorgen, en albertina..
Las net bij wie is wie de intro van stopper, erg herkenbaar en weer een supergemotiveerde dame erbij.
Ik moet nu ook even ertussenuit, heb een kleindochtertje ( baby nog ) en die wil een flesje, dus tot later en een fijn dag in Rotterdam Vie! AS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

Met heel veel plezier ben ik vandaag mijn bedje uitgekomen want ik ben ..............Jarig:D

voor mij is dit een dag van bezinning en overdenking
het is de tweede droge verjaardag die ik ga meemaken en voor het eerst sinds jaren verheug ik mij hierop.
Gossie wat heb ik een verjaardagen gevierd met veel drank en trammelant, welgeteld 6 vechtpartijen meegemaakt en één scheiding, allemaal veroorzaakt door teveel gezelligheid en dronkenschap!

door al deze ellende heb ik mijn verjaardag 10 jaar niet gevierd, ik had er zelfs een hekel aan als gefeliciteerd werd, ik kreeg het dan benauwd en werd paniekerig "oh moet ik nu mijn verjaardag vieren?"
heb het zelfs gepresteerd om met mijn verjaardag een vakantiehuisje te boeken en dit niemand te laten weten, beetje vervelend want ze hadden me als vermist opgegeven.

Dit jaar?
dit jaar ben ik blij!
ik ben 37 geworden in volle gezondheid, ik heb mijn dochter, ik heb nog meer mensen om mij heen waar ik bijzonder blij mee ben en ik heb afscheid genomen van de ellende die ik niet meer wil en ben nu hard aan het werk om straks op mijn 40e mijn nieuwe leven te beginnen.
Ik kijk er nu al naar uit, maar eerst geniet ik maar van deze dag!!!

Vandaag een rustige dag, we gaan met de hele familie lekker uiteten en daarna een rondje kermis!
that's it, nog steeds geen wild feest maar eindelijk een dag om gewoon blij te zijn!

voor iedereen een dikke knuffel van mij :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, ik heb het sneekie gedrag nog niet afgeleerd :D

nee vandaag helemaal niets!
Ik vier het samen met mijn moeder, die was de 1e jarig, we hebben om 15.00 uur afgesproken bij mijn moeder en daarna gaan we lekker uiteten!

gewoon rustig aan er gaan ook 4 kleine kinderen mee dus kunnen we niet al te gek doen maar dat wil ik ook helemaal niet.
lekker simpel dus!

V. staat nu te douchen want die moet werken dus het enige gekke wat ik doe is straks uitgebreidt ontbijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de afgelopen jaren alles strijkvrij gekocht...........
maar tja, kinderen worden groot!!
het enige wat hier gestreken moet worden zijn de overhemdjes van dochterlief :D

Maar Dar inderdaad even de modem resetten!
het feit dat je wel internet hebt, zou je telefoon het ook moeten doen

tina,
ben je de nacht een beetje doorgekomen? of gaat je slaapritme er nu ook onder lijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...