nelis Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Ben maand terug zomaar gestopt met drinken.Geen onthoudingsverschijnselen, geen ander humeur (prima) gewoon knop om.Als ik een glaasje zou drinken, 1 glas is geen glas.Dronk best veel, flesje of 3 + sterke drank.Heb geen hulp.Funtioneer denk ik goedNelis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Gaaf man!Zo ben ik ook gestopt.Knop om en nu niet meer zeuren.Voor mij is het pas een week en tegelijkertijd al een week.Welkom!ps. forum: onder "wie is wie?" kunt u zichzelf voorstellen en op de dagdraad ziet u onze bekommernissen in het droog houden van onze dagen. Ieder zijns weegs, allen hetzelfde 'probleem'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gaya Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Knap hoor Nelis,Bij mij werkt het niet helemaal zo.ben hard aan het werk om te stoppen met behulp van de hulpverleners.Ik heb de knop nog niet gevonden maar ik heb wel het gevoel dat het er aan zit te komen.Nog even doorzoeken naar die knop, hij moet bij mij ook aanwezig zijn ................ Toch???|?Maya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Misschien heb jij een schakelaartje Maya!Het heeft geen zin om je te vergelijkenwant dan doe je het nooit goedje vergelijkt je meestal alleen met mensen die beter lijkenmaar ze zijn niet beterze zijn andersen jij bent andersjij bent uniek!!!!eerst ff accepterenen dan kijken wat echt bij jou pasten daarvoor gaandan kan het niet mislukkensucces Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst 11 september 2009 Welkom Nelis,Ik heb ook zo van de één op de andere dag het knopje omgedraaid, nu bijna 2 weken geleden en ik heb totaal nog geen behoefte aan alcohol gehad. Met roken heb ik het ook zo gedaa, van de een op de andere dag gestopt, nooit meer behoefte eraan gehad en dat is nu bijna 25 jaar geleden.Nu moet ik nog zien 20 kilo af te vallen en dan ben ik helemaal blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst 11 september 2009 20 kilo = 20 weken, zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden