Spring naar bijdragen

Zondag 20 september 2009

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is mooi gezegd Witte :)
xx

quote:

Originally posted by:
witte

ohhh nou je gezicht is niet te zien toch??

Lijkt me niet dat ze m verwijderen hoor.

Haha jij hebt morgen spierpijn denk ik van twee dagen aanmoedigen.

Ik zit te denken dat als je met alcohol stopt of mindert dan worden we niet echt aangemoedigd door de mededrinkers, die gaan eerder in discussie om meer te nemen.

Zo was ik voorheen ook altijd, ach joh neem er nog 1, gezellig, niet zo zeuren hoor, enz enz.

Terwijl we eigenlijk net zo hard aangemoedigd moeten worden zoals jij dit weekend hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, 3 meiden van de 4 van het groepje waarmee ik optreedt zijn blond :)
Ik heb de buikdanseres niet gezien bij So you think you can dance, jammer !!
Ja die man dat was echt spectaculair !!
Zo is het toch weer laat geworden. Nou geeft nix. Morgen staat mn wekkertje weer een kwartiertje eerder en dan heb ik nog meer dan genoeg slaap.

Ik heb even stiekem gekeken in mn agenda wat voor dag ik jarig ben, in november, en dat is Thank God op een maandag (vorig jaar op zaterdag, toen heb ik het dus niet droog gehouden...).....Dan ga ik heeeeeeel langzaam maar eens denken aan een eventuele mogelijkheid om dat droog te vieren.....
Alleen nog maar denken hoor, verder niet.

Nu hup onder de douche. DAG !
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wing; toevallig hebben wij het hier vanavond gehad over 'emotioneel ontwaken' (emotioneel tot leven komen).
Dat dekt zo ongeveer de lading van wat u hier beschrijft.

Aanrader: Antichrist van Lars Von Trier
Wie zo diep durft te gaan, beleeft absolute controle...

Oh, ps: het bevalt mij prima om 's avonds nuchter over straat te wandelen. Daar waar ik de afgelopen 2, 3 dagen toch het gevoel van heimwee begon te bespeuren naar de lamlendigheid van de drank. Die heb ik mijzelf vanavond afgekocht door samen met vriendin eerst anderhalf uur te cruisen in de CX en vervolgens naar de bios af te zakken voor Antichrist. Nadien (0:30u) was vrijwel geen enkele kroeg meer open, hebben we beiden een koffietje genomen en hebik in de 2e kroeg mijzelf op een tomatensap getrakteerd.

Echt wel dat de zucht naar drank nu weer naar de achtergrond is verdwenen.

:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...