AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Woman wat heb je het oooooooooontzeeeeeeeeeeeettend gezellig daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Truste Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik ga nog niet hoor, kom straks nog even gedag zeggen. Ja leuk he, was begonnen als grapje. We werden verzocht beetje gezellig te maken met lichtjes enzo door de organisatie, dus kerstlichtjes enzo. Toen kwam ik op het idee om een stoel met een schemerlamp buiten te zetten. Toen kwam het tafeltje, plantje, en zelfs een kapotte tevee van de buurman hihi. Toen werden we helemaal melig dus kleedje op de grond, een ouderwetse ochtendjas en sloffen hihiWerd erg gewaardeerd haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Nou Albert dan blijven wij zo ongeveer over....Ik ben intussen mn begeleidster aan het mailen, morgen leest ze mn mails van deze week.Waarom zou die verwijdert worden woman???Het is toch een normale foto.Of liever gezegd een "gezellige"foto??Die fles fris naast je staat juist stoer.Ik wil wedde dat bij de buren allemaal bierkratten staan.Duss s helemaal niks mis mee hoor met zo een foto, lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Salvador en Ruud Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Omdat ik er zelf opsta, Witte. Dat vinden ze niet goed. Maar mn gezicht is vrijwel niet goed te zien dus ach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Zo even de hond uit, en dan wil ik eigenlijk nog wat sinaasappels in de blender gooien, maar er bestaat een reeele kans dat mn armen niet meer willen. Hmmm lekker wel hoor, heb nog een blik perzikken staan. Die kan erbij. Nou wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 ohhh nou je gezicht is niet te zien toch??Lijkt me niet dat ze m verwijderen hoor.Haha jij hebt morgen spierpijn denk ik van twee dagen aanmoedigen.Ik zit te denken dat als je met alcohol stopt of mindert dan worden we niet echt aangemoedigd door de mededrinkers, die gaan eerder in discussie om meer te nemen.Zo was ik voorheen ook altijd, ach joh neem er nog 1, gezellig, niet zo zeuren hoor, enz enz.Terwijl we eigenlijk net zo hard aangemoedigd moeten worden zoals jij dit weekend hebt gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Leuk woman, gezellige stekveel sfeerenne ik maar denken met een donkerharigebuikdanseres te maken te hebbenmaar het bewijs is geleverd:de sinas is ingeruild voor............. cola!goed gedaan meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hallo allemaal,Mijn dochter heeft me vanavond gestrikt voor een potje Kolonisten van Katan. Het werden er vier en nu is de avond om.Het was heel leuk, want alle vier de spelletjes waren spannend tot het einde toe.Wat een non-informatie, he, maar anders denken jullie nog: Waar blijft ze, gaat het wel goed?Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hup Witteja je kunt het!goed zo!!bravo bravooooo!!!!you are the champion, you are the championik ben zoooooo trots op jefantastisch feest georganiseerdyes yes yesklap klap klapbis bis bisenz enz enzthanksJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 grappig te lezen jane dat dacht ik ook steeds dat ze donkerharig was.Komt vast door Jonina das toch zo ongeveer het beeld wat ik bij een buikdanseres heb.Hoe vaak heb je gewonnen Corinne??Doe je goed dmv een berichtje te laten merken dat alles ok met je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hahahaha Jane,En dat datzelfde dan geroepen wordt door een 17 kilometer lange lint van mensen... wowwwwwwwwwEn dat dan voor iedereen van het forum zou echt fantastisch zijn toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Bij de weg: jullie zullen me de komende tijd niet meer dagelijks op het forum treffen.Er zijn andere dingen waar ik mijn tijd meer aan ga besteden.Dit opdat er geen ongerustheid gaat ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik ga maar wel zo langzamerhand naar bed, deze week een enerverende weekWoensdagmorgen contract tekenen nieuwe werkgever, `s middags met Will naar `t ziekenhuis voor een behandeling op de pijnpoli waarbij ze een zenuw in haar rug proberen te verdoven.verder word het wat het restaurant betreft, jaar afsluiten denk ik (misschien vanaf december nog es een zondag of zo)En volgende week maandag beginnen om 8 uur met mijn nieuwe werk( dus vanaf dan hoor ik bij de koffie ploeg van `s morgens;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 spannend weekje voor je Ar...We zullen er vast nog wel over lezen.Enne ik moet ook 's morgens werken maar de ochtendploeg red ik vaak niet hoor.Ben meestal net op tijd mn bed uit en geen tijd meer voor de pc.Ben beneiuwd hoe dat jou vergaat dan hahatruste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Truste Corinne:lips:Ik zal je dus regelmatig missen, als je af en toe maar even iets van je laat horen okéLiefs Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Leuke film gezien Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Witte ik sta altijd 5 kwartier op voor aanvangstijd, dan kan ik even rustig koffie drinken en zo.onderwijl dat ik koffiedrink kan ik ook typen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 En mijn nieuwe werkplek is 5 minuten lopen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ook als je elke ochtend vroeg moet beginnen???Knap hoor ik red t niet, mn bed ligt zo lekker en straks helemaal als t nog donkerder en kouder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ja kicken Witteenne ik heb in Tunesie en Turkije alleenmaar donkerharige exotische buikdanseressen gezienen laatst op youtube via woman trouwensde meest spectaculaire mannelijke buikdansers gezienik geloof uit Egyptepracht was datmaar ja zo krijg je dus je vooroordelen bevestigddus woman aan jou om een lans te brekenvoor blond dances beautifull!!zag in so you think you can dance ook een buikdanseres naar de volgende rondeis ook uniek, ze moest nog wel choreografie erbij doenom veelzijdiger te worden, maar goed!Welterusten vastJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Had al lang in bed willen liggen maar kwam er ff niet van. Ga nu niet slapen zonder te zeggen AR dat ik veel respect vooor je heb en heb vreselijk waardeer je medeleven hier. Echt mijn waardering hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 geen leuke film Witte,Unspokenerg ernstig en wat verwarrendmoeilijk te volgenmaar goede acteursmooie beeldenen aangrijpenddus ik weet nog niet wat ik er van moet vindenfilmhuizen hebben soms rare filmsmet open eindefragmentarischnet moderne kunstik houd meer van duidelijkheidmaar goedthat's metrusteJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik moest tot juni `s morgens om 9 uur beginnen, dus gewoon even een kwestie van wennen;)`s middags om 17.00 uur sluit het bedrijf dus ben ik vrij, en ik heb al aan Will gevraagd of ze in de toekomst eten kookt, dan spendeer ik meteen meer tijd met haar ook en het is gezelliger, want nu eet ik 7 dagen in de week bijna een uitsmijter:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden