Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Heey Isa, wat goed van je!!En wie is dat cluppie van jou? Bij mij is het FC Groningen.Houtje ik denk dat het goede antwoord gegeven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hahahaha Feijenoord dus hahahahaahahSneu voor jullie zeg en 6 december alweer verliezen!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Zat ik op je cryptische vraag er niet ver naast Adam. Jammer van de koelkast hahaha maar jij Abraham zien is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Watje moet weer ff liffen. Adam je bent gewaarschuwd hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Adam,ouder en wijzer dan jijwijsneus, of moet ik zeggen snotneusJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Gekheid hoor Isa, Groningen doet het ook barslecht de laatste tijd.Vorig jaar ging het allemaal zo lekker en nu?? Waardeloos, dus jullie winnen ook vast van ons, daar hoef je niet over in te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 oh jee Emmaroos en Isazaten jullie net zo lekker op een lijnkomt die voetbal er toch niet tussen he?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Goeie middag (kan nog net) allemaal,Hier een gewone zondag, wasdag.Mijn verkoudheid is duidelijk niet op zijn retour.Of zou ik een nieuwe opgedaan hebben, een opvolger a.h.w.Sinds gisteren heb ik ook hoofdpijn ervan.Leuk? Nee, maar er valt goed mee te leven.Helaas zal ik maar wel weer mijn koren afzeggen.En dan kijk ik morgen verder of ik ook piano afzeg.Mijn pianolerares is erg bevattelijk en bij haar slaat alles altijd op de oren.Ik zie wel. Dit past aardig in het kader van alles dag per dag bekijken.Verder heb ik echt niks te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 hi ha ...mag ik ook hopen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik ook niet hoor Isa en Jane.Hahaha ik zie me al: Boere!!!! Boere!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 goh hij zei mevrouw tegen me!!!maar ja wijsneusdat kun je ook anders opvatten hoor,en ik snotter ook heel wat af deze dagendacht dat ik een goeie sportconditie hadmaar valt vies tegen.Oh enne Adam, ik word 56leuk dat je op dezelfdedag jarig bent.Hoop ik wel dat Vladimir deze kennis nietin zijn astrologische alci-onderzoek gaat gebruiken,lees je mee graaf Vlad?Ik hoef niet hoor!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Goedenavond allemaal!Ik kom ook binnenvallen. Ik ben eten aan het koken.Ook al lijkt het voor velen simpel, voor mij nu een hele opgaaf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Corinne jij ook besterschap meis.Wat een snotneuzen hier allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Nee hoor FF kan zwaar zijn om eten te koken want wat voor een ander simpel is hoeft voor jou zo niet te zijn hoor. Kan zelf maar amper de trap op en af, das ook simpel ja voor een ander dan. Niets van aan trekken en maak er ene lekker potje van. Bedoel........hahaha. Smakelijk voor zodadelijk en dat heb je het toch weer geflikt om dit te laten lukken. Zover als ik je een beetje kan gaat dat ook want je bent een tijger hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hoi allemaal,Ik meld me hier ook maar even ,maar ik ga der ook gelijk weer uit ,ben psygisch doodmoe,en nee niet aan de drank Knuffel voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hoe komt dat dan Meiske?Is er teveel door dat koppie gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 quote: Originally posted by: wingchunWat maakt dat het een hele opgaaf is Fish? Gister las ik ook al zoiets. Het kost me veel moeite om goed voor mzelf te zorgen.Er is nu een vriend van me bij me, scheelt een hoop.vandaar dat ik nu niet niet zo veel schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 quote: Originally posted by: houtjeErg competatief allemaal. Hmm..Competitief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Wing gewoon Nederlands mag hier ook hoor zodat iedereen het snapt. Voor mij gaat het een beetje erg ver wat je zegt maar miss komt het dat ik maar de helft van jou postings heb maar het gaat om het inhoudelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Theemuts bestaat ook al niet. Schiet mijn maar in de feestverlichting want ben maar een simpel druppeltje. Zit ik hier tegen geesten te praten?Zal die chocomelk maar weggooien want die bekomt me dus ook niet hahaha.Maar waar zijn de echte dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik snap er echt he-le-maal geen hout van.Zal wel aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Waar Wingchun het over heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Emmaroos heb ik ook last van maar Theemuts schijnt het te begrijpen dus die snap ik ook niet meer hahaha of die bestaat ook niet. Heb voor verpleegkundige gestudeered en niet voor cryptolog pppppfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Heey druppeltje, ben je ook Verpleegkundige? Ik ook.En ik denk dat er een ufo geland is die ins langzaam hersenspoelt want Isa doet ineens ook zo gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ja Fibo en Mickeal hoeft zich geen zorgen meer te maken om zin neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden