Vladimir Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 plastificeren ipv plasticiferen idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 He vladimir, alles goed met je??Hoe zit het met de horoscopen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Vladimir,Misschien blijft geplasticificeerd wel beter zitten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Whatever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ja Witte heb geen drank nodig om te liegen maar lukt me zonder ook nog aardig moet ik zeggen hahaha. Naja hou niet van liegen maar moest er toch in na al de moeite er te komen. Gelukkig waren die andere honden die er wel in mochten als soho of geleide erg goed opgevoed want anders was ze nog een borrelhapje ook voor ze. en dan had ik een nog groter probleem gehad. Hierom en dat koppetje van Caro kan ik vandaag weer lekker nagenieten. Het leven zit toch in dit soort dingen en die hoeven niet groot te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Owwe Adam voor jou hebben we gescoord een boekje van neurocampus want daar stond ook een stand van. Zeg maar eens dat we niet verder nadachten als alleen maar liepen te geiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hier alles ok.Die horoscopen; morgenavond hebben we er zin in en tijd voor.De maandag is onze zondag, dus bij uitstek de dag waarop we daar eens doorheen kunnen spitten.De informatie van alle personen is ondertussen een week bezonken.plasticificeren is een leuk woord, trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 O jongens er is weer een nieuwe crypto!"riolingsdirectie"Het moeten 13 letters worden.dochter had een 5 voor haar SO (het was ook bere-moeilijk) dus een wit voetje bij de docent is niet mis! Ik heb toch echt geen slecht NL in de pocket maar heb het SO nagemaakt en vond het pittig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik vind die crypto's van jou wel leuke breinbrekertjes Houtje. Ben er niet zo goed in maar mijn eerste idee is riolering = iets met water en directie = staf. Hmmm laat het nog even bezinken (heeft trouwens ook iets met riolering te maken bezinken haha). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 shitbaas......... houtje d8 ik direct, toen ik het las hahaMaar das te makkelijk en geen 13 letters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Houtje, is het riolingdirectie of rioleringsdirectie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 afvoerhoofden?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Pijpleiding is mooi maar slechts 11 letters.Wel móói gevonden.En EmmaRoos, het is mét tussen-s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Weet jullie, het is gewoon leuk om iets in je achterhoofd te hebben lopen zoemen wat dat opeens naar binnen "klikt". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hoi Dar/Houtjeik neem altijd oude dekbedovertrekken en leg zemet de open kant naar boven en gebruik ze dan tussen dekbed en onderlakenin. Doe ik al jaren ook op camping onder slaapzakkenvroeger had je lakenzakken, maar die waren altijd zo smaldat je er als een worst in gedraaid werdMaar je klinkt al weer wat aktiever Dardus misschien is t gezweet over nu?dan komt het uitzieken er aan, lekker lezen met veel kopjes thee eneen mooi muziekjeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Jane,Ook een goed idee. Maar wat is "de open kant naar boven"Dekbedhoezen zijn toch dubbel gestikt gewoon of knip je ze open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Gaat niet Dar en zit onder mijn limiet. Kan jij het ff proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Nah Adam, die steek op open water vergeef ik je. Nee, het is directie zonder S aan het eind (enkelvoud voor directie). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Kunt u zelf niet tellen, meneer Neurocampus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Het zijn er toch 13?Ships, dochter is eten bij een vriendje.Maar a f v o e r l e i d i n g is 13 letters dus lijkt me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Houtje, in de onderkant stop je de hoezen normaal,maar nu doe je m met de opening naar het kusseneind en kruip je erzelf in.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Adam niet zo slim want de laatste dag is gratis entree. Reis is maar 5.90 en dan de metro nog. Als je zoiets leik vind mag je met mij gratis mee omdat ik een begeleider mee mag nemen dan kost het jou niets en mij 5.40 omdat ik met invalidevervoer ga. Caro heeft het boekje en wil het je zenden. Ziet er erg mooi uit en ken neurocampus wel maar was wel glimlachen want toen we het zagen dachten we meteen aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Nou Adam,Er moet eerst een inzending worden gedaan door de kids. Dan kijkt de leraar of het goed is. Dat kind kan dan een extra punt scroren aan het eind van het jaar door in de top 5 te staan.Erg competatief allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Dat is toch een overwinning Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 161010? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden