Spring naar bijdragen

dinsdag 22 september


Vie

Aanbevolen berichten

@Woman, bij mij dus het omgekeerde, ben opgegroeid met drank, tenminste de gezellige kant ervan. Als er drank in kwam werd het gezellig. In die zin koppel ik dus drank aan gezelligheid.
Aan de andere kant, mn opa was ook een alcoholist, nare ervaringen daarmee, dus zou ik beter moeten weten he. Zou eigenlijk vaker daaraan moeten denken, wil zelf niet zo worden.
Was het niet isa die het over dat hongergevoel had??? Ik ben zo slecht in namen onthouden, sorry!
Maar daar heb ik dus ook heel erg last van. Ik dacht dus dat het van het drankgebruik kwam, maar dat is dus niet zo begrijp ik. Alleen maar weer positief dan.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik nooit overdag drink, gelukkig maar.

Dit is voor mij de laatste week dat ik 'ziek' thuis zit met een gebroken rib. Toch heeft deze periode mij goed gedaan, ben heel erg met mezelf bezig geweest. Heb zelfs mn partner kunnen helpen (hoop ik), want hij heeft nogal een donkere kijk op de dingen. Heb hem uitgelegd dat er heel veel kleine dingen zijn waar je van kunt genieten, en die niks kosten. Een lach van je kind, de zon die schijnt, we zijn allemaal gezond. Dingen die heel veel waard zijn.

Ik ga zo ook maar slapen, denk ik. En was het niet Emmaroos die ook FC Groningen supporter is?? Wordt niks morgenavond bij Utreg:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja het is echt zo. laatst op dat feestje ook, iedereen dronken, behalve ik en nog een vrouw. En wij hadden de grootste lol en stonden enorm te swingen.
En de Dam tot Dam Loop is ook bewezen dat ik het een stuk leuker vond dan vorig jaar, ondanks mn gevecht tegen het eerste glas.
Vind alleen wel, dat is mijn bevinding tenminste, dat mensen die wijn drinken enorm uit hun graatje stinken, mensen die bier drinken vind ik het best lekker ruiken, maar wijn oe beetje zurig ofzo jakkes.
Ook weer een bewustwording hoor want ik dronk ook wijn....dat weten we dan ook weer. Van wijn ga je uit je mond stinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...