Spring naar bijdragen

dinsdag 22 september


Vie

Aanbevolen berichten

Ik ga uitloggen.

Misschien werp ik vanavond nog een blik, misschien ook niet. Als ik nu weer blijf hangen, komt er niets uit mijn handen. Nog niets gegeten, moet mijn was nog vouwen, wil graag meer lezen. Herstarten met schilderen, op tijd opstaan, meer met hondemans spelen en wandelen, zo kan ik nog een hele poos doorgaan, maar dat doe ik niet. Ik moet nodig weer maat weten te houden. Met de drank lukt dat momenteel goed, ik drink geen alcoholhoudende goedjes meer, nu nog de rest.
Dit forum is zeer nuttig, hoor, maar ik moet eventjes uitkijken dat ik de andere dingen niet ga laten verslonzen. Daar hebben jullie dan geen last van, maar ik wel.

Tot ziens!

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo lekker aan het koken. Met kipreepjes en beenham en heel veel wortel en perzik. Blikje gepelde tomaten erdoor, beetje chorizo, kleine blokjes kaas. Jammie ! Staat nu te prutten op kleinste vuurtje.
20.30 komt een film die me wel wat lijkt, met William Hurt. Op de een of andere manier voel ik me nogal aangetrokken tot deze meneer. Dus ik mag weer zwijmelen :)
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al zo lekker gegeten, een salade met sperziebonen, linzen, perzik, sla en blauwe schimmelkaas.
Inmiddels heb ik geregeld dat ik morgenochtend een gesprek heb met die collega waar het niet lekker mee loopt.
wel erg spannend maar het moet gewoon gebeuren, ik ga zo maar het een en ander op papier zetten en voor mezelf bepalen hoe ik het graag zou willen
werk aan de winkel dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kom ik toch langs steeds. Als ik zeg dat ik wat minder ga komen, heb ik steeds ineens zoveel te vertellen.
Sorry, hoor, dat ik gisteravond zo een lang bericht heb geschreven, maar ja, voor een klein deel was het aan iedereen en verder heb ik steeds aangegeven op wie ik reageerde.
Vladimir, ik maakte me gewoon ongerust over u. Dus beste makker: doe stille voort met dat waar ge mee bezig zijt en hou de achterdeurtjes dicht. Ik wou echt alleen maar aangeven waar gelijkaardige gedachten als de jouwe mij in mijn valkuilen deed lopen.

Trek (om even op het bericht van Adam in te gaan) neemt allerlei vormen aan al naar gelang van waar je verlangens (al dan niet terecht of gewenst) naar uitgaan. Meestal is deze op te lossen door een glas chateau de la pompe of gemeentepils te drinken (i.e. kraantjeswater: superlekker, van uitstekende kwaliteit en ook nog supergoedkoop). Dus bij trek: water drinken. Denk vervolgens aan een normaal goede maaltijd en ga niet graaien in de snoep- of koektrommel. Op zich is dat al een advies voor ieder die wil 'lijnen'. Voel je je een beetje ongelukkig: drink water. Heb je trek in iets ongezonds: drink een glas water. Jammer dat ik geen handelsgeest heb, maar anders zou ik net als apS water als het allerbeste medicijn ooit verkopen. Dat is het ook, maar uit de kraan is stukken goedkoper en lekkerder dan dat of ander bronwater. Weten jullie trouwens dat Bar LeDuc puur Utrechts waterleidingwater is. Alleen in die verpakking betaal je wel 1000 maal meer dan wanneer je het in Utrecht uit de kraan tapt. Helaas willen mensen toch opgelicht worden.

Ik zit nu trouwens mijn tienerjaren :huh: in te halen. Ik zit ABBA te luisteren. Voor mij allemaal nieuwe nummers. Ik ben een laatbloeiende orchidee. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Spud de oorzaak van mijn pijn is 4 hernia's maar de oorzaak waarom mijn beenmerrg niet goed is blijkt een ander verhaal dus. Het is niet goed maar een antwoord komt er dus niet of een klets verhaal. Toch is medisch bewezen dat het beenmerg niet goed is. Naja een mens is interessant en ik doe mijn best nog interessanter te zijn hahaha. Sorry ik spot er maar mee want heb het gehad met die witjassen die er een bruine kop boven dragen terwijl ik een witte kop heb en een bruine jas draag...........:o

Typisch voorbeeld van het verschil tussen een arts en patient hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat net in het verkeerde draadje (van gisteren) te posten. Doe het hier nog maar eens over ;)

Goedenavond allemaal. Interessante discussie hebben jullie gevoerd over alcoholisme.
Van mezelf weet ik dat ik nooit meer alcohol moet gaan drinken, ook niet 1 glaasje. Ik heb al een keer eerder 8 maanden droog gestaan, heb toen een keer op een feestje 1 glas wijn gedronken. Dat ging goed, maar een paar dagen later dacht ik : ik neem een lekker flesje wijn mee en dan doe ik daar een week mee, dat ging ook goed. Maar na 3 maanden zat ik weer op 2 flessen wijn per dag, soms maar 1 fles maar het zijn er ook weleens 3 geweest.

Ik denk dat ik dus echt gewoon nooit eer moet drinken

25 jaar geleden ben ik gestopt met roken. Ik rookte zeker 2 pakjes per dag en ben toen van de 1 op de andere dag gestopt. Ik had er opeens genoeg van, een paar jaar geleden heb ik een keer in een zatte bui een sigaret gerookt maar die vond ik zo smerig dat ik het echt nooit meer heb gedaan.
Ik denk dat dit met alcohol bij mij echt niet meer kan, één keer een glaasje drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Net wakker geworden, dacht ga ff een half uurtje op de bank.... pfff werden dus 2 uur.

Gaaf je zo positief te lezen Tijn, gaat echt heel goed met je he?
Ik vind het ook leuk dat je opnieuw ontdekt hoe leuk het is om met je kids (of heb je er 1?)
dingen te ondernemen.

Spannend AR morgenochtend.
Kun je alvast wennen aan je andere dag en nacht ritme;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonet doggy uit gelaten en kwam iemand tegen met en ander hondje wel vaker deze tijd dus we liepen samen met de blafjes. Zei het baasje tegen me dat het altijd leuk is om met me te wandelen want de hondjes gaan goed samen en je hebt altijd wat gezelligs te vertellen. Hierop raakte ik heel ontroerd want het zijn toch de kleine dingetjes in het leven.

Nu naar bed want moet morgen al vroeg op morfine controle en dat gaat ook goed.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...