Spring naar bijdragen

dinsdag 22 september


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Naomi, ik kan u helemaal volgen.
Ik denk dat ik het geluk heb gehad, al in de goot te zijn beland geweest, ver voordat ik aan de drank begon.
Die 2 hadden dus hoegenaamd niets met elkaar van doen.
Anders gesteld; ik ken mijzelf ook zonder drank.
Dus ben ik niet bang te hervallen; ik heb mij nadien pas leren kennen met drank.

En als ik dan de vergelijking trek, ben ik liever broodnuchter en chagrijnig dan stiefeldronken en niet te genieten...

Oh, en Naomi: dank voor de waarschuwing!
Want inderdaad, op de top kan men overmoedig worden en dus niet vaak genoeg worden gewaarschuwd voor de val...
Is het trouwens niet zo dat de meeste doden vallen bij de afdaling (van een bergklim)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer,

Even gaan buurten bij het oudere echtpaar naast mij. Gezellig gebabbeld over van alles en nog wat. Glaasje icetea met ze gedronken. Nu heb ik hier natuurlijk weer een hoop gemist. Moeilijk hoor, om bij te blijven. Hebben jullie daar ook moeite mee of ligt het aan mij?
Ga de pagina's maar even snel doornemen, dan kom ik misschien tot antwoorden of commentaar.

Tot straks,

Naomi

p.s. Mijn hond is het er niet mee eens dat ik achter de pc kruip, hij wil eerst wandelen. Gelijk heeft ie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:$ jaaa hoor,daar istie weer!
nuttige tips? blijf van die eerste af!!!!
ben helaas gisteren zo allemachtig nat gegaan,(zal het woord terugval maar niet gebruiken,want dan rollebolt de hele meute over mij heen,en neen ik heb ook geen internet-verslaving,au contraire,maar heb toch "even " bijgelezen,tjonge jonge wat zijn we weer lief voor elkaar!)
heb gelukkig niet op het forum liggen brallen zag ik,dus uithuilen,en wederom opnieuw beginnen helaas.

waar haal je rhodiola osea extract? ja via het net uit china,maar dan gaat het per kilo! en zo gezond hoef ik nou ook weer niet te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, eindelijk weer een beetje bijgelezen. Terug van de wandeling met mijn eigen hond en die van de buren. Ze hebben een moeilijke periode momenteel en weinig tijd voor het arme beest. Hij is hierdoor hele dagen alleen.

Emmaroos: mooie metafoor; over bergbeklimmen.

Vladimir: goed dat we het eens zijn. Bergbeklimmen kan erg gevaarlijk zijn, op ieder moment van de klim. Ik weet niet of dat klopt wat u zegt over die afdaling, maar het zou zomaar kunnen. Ik persoonlijk denk dat de klim en de afdaling moeilijk zijn. U en ik hebben dan weer het geluk dat ons het begin van de klim niet al te zwaar overkomt. Naar boven of naar beneden, het is oppassen geblazen. Als alle beklimmers elkaar helpen en adviseren en zo nodig een handje willen toesteken of even een zetje in de goede richting geven, lijkt het mij toe dat het wat soepeler gaat. Een positieve houding tegenover elkaar is zeker gewenst.

Kirky: dat is alvast een goed begin van je, solliciteren voor een vrijwilligersbaan.

Allemaal die zaterdag meegeforumd hebben: ik heb er een blik op geworpen en ben toen overgegaan naar de volgende dag. Niet te volgen en met al die correcties van de moderator. Het was begrijp ik een chaos en een hoop geruzie. Ben blij dat ik andere bezigheden had die dag!

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spudje, dat low profile, was een grapje hoor.
Het wil niet zeggen dat er ineens rake dingen staan te gebeuren.

Iemand met een low profile, benadert de zaken een beetje beschouwend,
zonder al teveel ophef, een ietwat ingetogen manier.
Soms zou men iets meer uitgesproken kunnen zijn.
En ineens kwam Trees met een zeer high profile de huiskamer binnen!


Zoiets zal het zijn, denk ik!:

Spud, ook een low profile? Soms hè.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spuddeke, ik ben al een poosje op zoek naar een geschikte ketel die op de kachel water kan verwarmen. Voor mn ochtend splash en splush bij de wastafel. Ik heb daar geen warm water en als ik toch smorgens de kachel aanzet kan ie meteen een ketel water verwarmen....:)
Lekker met wat etherische olie erin
Dus wie weet heb je eentje staan ??

quote:


Originally posted by:
Spud

Sjonge zeg! Wat kan een mens veel verzamelen in 2 jaar! 2 jaar geleden bedacht ik, less is more en ik begin overnieuw, maar het is uiteindelijk weer more geworden.
;)
Blijkbaar een rasechte verzamelaar.
:D



Wel grappig, al die dingen weer door te spitten... Plannen, ideëen en gedachtes zoeven weer voorbij, ook de resultaten die ik voor ogen had. Niet aan toegekomen dus. Maar wel een hoop materiaal.
:D

Wijze les, voordat ik iets in huis haal omdat ik er iets mee van plan ben, ga ik eerst maar even kijken of ik er ook wel de tijd voor vrij kan en wil maken, want anders zit ik in het volgende huis weer met more. En mijn doelstelling is toch echt less.
;)



Iemand nog spullen nodig?
:P

Zonde om weg te gooien.
:D
En da's echt dodelijk.
;)



De volgende keer als ik verhuis, ga ik mooi bij iemand weg, kan deze alle spullen hebben, behalve m'n katten (da's geen spul), m'n dagboeken, foto's en mezelf.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...