Spring naar bijdragen

dinsdag 22 september


Vie

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen, beetje erg vroeg op.
Heb de informatie van maandag met belangstelling gelezen.

"Wat is er nog als je niet meer van drank kan (mag!) genieten?

Nou, heel veel. Toen je geboren werd was je toch ook niet aan de drank? Dat heb je ook allemaal overleefd. En dan nu zitten klagen dat je niet meer mag drinken?

Wat er verder allemaal voor TIQ's zijn, of andere verklaringen; wie er baat bij heeft, neme het aan.
Voor mij geldt nog steeds, dat ik geen alcohol meer drink. Ik vind de uitspraak van Woman heel mooi: Een uitgekauwd kauwgompje.

Wens iedereen een heel fijne dag waarin je veel dingen meemaakt die prettig voor je zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sluit ik mij bij aan, Vie; een uitgekauwd kauwgompje.
En ik hoop dat over 2 jaar nog steeds te mogen beweren, want inderdaad; het leven heeft Heel Veel te bieden.
En liefst zonder roesmiddelen, want dat vertroebelt slechts de waarneming.

Nu ben ik eigenlijk aan het valsspelen, door op deze draad te reageren, want ik ga nu een waterbed opzoeken... :D

Succes, u-allen-die-vroeg-opstaan, ik ga mij deze avond laven aan de première van "The Age of Stupid", in Brussel, nabij het Atomium. Een serieuze poging van de weldenkende mens om de wereld te verbeteren. Om maar eens een voorbeeld te geven van plezante dingen des levens zonder 'boozzze'. En Vie; voor mij is dat een feestje, absoluut!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik besef ineens dat dit misschien niet zo'n prettige dag-opening is.
Maar het is wël jouw eigen leven waar je mee bezig bent, forumgenoten! Dat is niet niks.
Het is jouw feestje.... en daar kan jij zelf van maken wat je maar wil.
Mijn mening is dat je niet zomaar op de wereld bent gezet, het heeft een bedoeling.
Wat ga je daarmee doen?

Ik ga vooralsnog de honden uitlaten, en dat zou nog wel eens komisch kunnen worden omdat ik in het donker niet zo goed zie.
Als ik terug ben, en er misschien wat meer mensen aanwezig zijn, ga ik flensjes bakken. En dan zie ik vandaag wel weer verder wat ik van het nuchtere leven ga maken.

En jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffff,

gelukkig zat er een vertragingsactie op de koffie!!
Gevangen!!!
thankx :D

ik zat even vast in het draadje van gisteren maar nondejuu, wat een lappen van tekst!!
Nu weet ik nog niets :huh:

het enige wat ik heb begrepen is dat marieke wel het huisje heeft gehad.

Marieke,
Als het waar is,
Van harte gefeliciflapstaart meid :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat zijn de plannen voor vandaag?

nog leuke dingen in het verschiet of wordt het gewoon een zeurderige normale dinsdag?
Ik moet hedenochtend weer naar het Leger, daar heb ik zin in want het is weer tijd voor overleg met de daklozen en de brijder.
en verder hoop ik ..........dat het vandaag betaaldag is!
ik ben een beetje in de war of het nu vandaag is of volgende week, maar ik wil zo graag een maksertje kopen!
ik zie er namelijk niet meer uit!
ok, dit was teveel aan info, maar een drukke en spannende dag dus!

en bij jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jahaaa okeheee je hebt me wakker geroepen!:D

Goeiemorgen dus allemaal!

Wat een goeie opening, Vie.
Weet niet wat je bedoelt met de tekst van maandag?
Maar ben het geheel met je eens. Graag wil ik weer worden zoals ik geboren ben: rein, puur, echt en zonder verslavingen. En dat kan ik alleen zelf bereiken, daar kom ik steeds meer achter. De regie van het leven weer in eigen hand nemen. Ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen.

Dar; doe je het wel rustig aan? Beter nog een dagje weer op kracht komen dan er straks weer een (te) hoge prijs voor betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de koffie!
Aangezien ik nog in de pyjama zit ga ik snel douchen en aankleden.

Dar,

Ik zou nog maar een dagje "uitzieken".

Mijn stelregel is: na ziekte e.d. één dag koortsvrij rondhuppelen, naar buiten en
alles weer gewoon doen, en daarna weer naar school/aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nee. qua alcohol gaat ok, zit midden in het afronden van een relatie dat vergt nogal wat en lijkt maar te duren ( advocatengedoe) maar het positieve is dat ik geen troost of vergetelheid zoek in de drank en dat wil ik heel heftig vasthouden, dus kga wandelen in het herfstbos en heb veel steun in het meelezen op het forum, uiteindelijk leef je het leven dan wel alleen maar het meeleven en de bemoediging op het forum is een fijne steun in de rug.
Ben niet zo vaak onderdeel van de gesprekken maar ik lees stukjes die heel diep bij mij binnendringen en steun geven.
Deze bijna Sarah ( we zijn geloof ik redelijk in aantal op dit forum) gaat douchen en wenst iedereen een goede dag , Dar nog maar even kalm, anderen werk ze, Vie fijn dat je altijd even reageert,

Tot later AS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Thee, zet 'm op!:D
Heb net de teksten van gisteren gelezen, inderdaad, wat een stof...........
maar wel tot nadenken!

Mensen ik ga eruit.
Voortmaken want alwéér weg zijn voor de controleurs komen :wacko:
Dat rondzwerven maakt wel dat ik vaker tegen de gedachte aan drank moet vechten.
En uiteraard op momenten dat ik (ver) van huis ben en niet ff kan inloggen om hulp aan jullie te vragen. Nou ja, tot nu toe red ik het, het blijft bij de gedachte al voel ik dat de trek op de loer ligt.

Iedereen een goede dag toegewenst!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...