Spring naar bijdragen

Woensdag 23 September 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou ik was al een spelletje gaan doen!!!

morge allemaal!!!

goed geslapen?


Ha tapas,
een tijd geleden! ik zat van de week net te lezen dat je weer behoorlijk over je grenzen bent gegaan.
trek je het nu een beetje of zit je nog midden in het loslaatproces?

Dar,
knap je alweer wat op? je bent toch niet gaan werken he gisteren?

Houtje,
wanneer komt dcohterlief thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb bijna niet geslapen vannacht en ben nu een brief aan het schrijven voor het gesprek wat ik zo meteen moet gaan voeren op mijn werk.
Dat gaat niet makkelijk worden. Er zit me zoveel dwars dus heb ik besloten om het in briefvorm te doen zodat ik het voor kan lezen en me niet van mijn apropos te laten brengen.
Wat een geworstel zo op de vroege morgen maar het is er op of er onder voor mij. Me weer aanpassen of me laten gelden en zeggen wat me nou echt dwars zit met het risico dat we ruzie gaan krijgen
bah!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas,

had je dat niet beter gisteren kunnen doen?
eerst al je grieven opschrijven en daarna een goed stukje om het gesprek te leiden?

hoe dan ook, dat doe je goed! zo blijf je wel bij het gesprek.
is dit het gesprek over en met je collega? of is dit weer iets anders?

bye the way,
ik heb straks mijn intake voor de vers training

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Tas, wat zal ik zeggen, het gaat eigenlijk best goed hier maar op die toppen ga ik steeds te hard en dan kukel ik weer naar beneden omdat ik mezelf voorbij ren
Dat ADHD verhaal en verandering van medicijnen heeft mijn leven behoorlijk op zijn kop gezet. Ik ben me nu veel bewuster van dingen en dat is auw, nog meer leven in TL licht
Ik moet de balans weer zien te hervinden en dat is een flinke worsteling soms. Het schijnt er allemaal bij te horen maar fijn is het niet
Het is vooral keihard werken en mezelf weer herontdekken en daar wordt ik knap onzeker van.

maar je zal het herkennen denk ik zomaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteravond lukte me dat niet, toen was het nog een warboel en paniekgolven en kreeg ik het niet op een rijtje
hoe meer ik het probeerde hoe meer ik in de war raakte en op een gegeven moment zag ik niet eens meer wat het probleem was
toen ben ik maar gaan slapen, nou ja, slapen, een poging tot slapen van 2 tot half 6
nu vloeit het gelukkig wel mijn pen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tassie,

Dochter is gisteravond thuis gekomen, he-le-maal kapot. En met een ongelofelijke berg was.

Maar ik had gisteren zo'n drukke dag en van maandag op dinsdag maar 5,5 uur geslapen
(dat is voor mij te weinig) dat ik er om 22 uur inlag en eigenlijk dacht ik ga er nog uit
als de was klaar is, nou dat is niet gelukt dus nu zit ik met de kreukels.

Tapas, meis, moeilijke klus maar ik stuur je een (((((((((((( :heart: )))))))))) mega knuffel.
Je bent goed bezig! En ik snap dat je daar slecht van slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wanneer houdt het eens op tapas?

zeggen dat het na je 35e wat rustiger wordt, maar volgens mij begint de ellende nu pas.
ik wordt er ook behoorlijk onzeker van, goh wat is het lekker om hard te gaan! maar dan drie keer knipperen met je ogen en je bent te ver gegaan.
pff, de balans is nog ver te zoeken.

gelukkig zijn we niet voor één gat te vangen :D

heb jezelf het gesprek aangevraagd?
hoe doe je het eigenlijk op je werk? is iedereen op de hoogte van jou situatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Tijn!

By ze way, ik heb vandaag ook weer zo'n mega-hyper-drukke dag. Niet leuk meer.

Moet bv. om 5 uur nog bij de psych zijn (enige plekje, heb twee maanden gewacht) dus in de
file heen en in de file terug. Ondertussen moet ik eten zien te breien want Dochter moet
voetballen als ze nog leeft tegen die tijd.
En mijn Ex komt ook want vanavond hebben we een zwaar gesprek met Zoon
over het gamen.
En om 9 uur staat er al iemand voor de deur en zo gaat het de hele dag door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Tas,

Je hebt gelijk, Dochter is natuurlijk veel belangrijker dan die was.
Ze hebben het leuk gehad! Verder heb ik weinig gehoord, want
ze is thuis gekomen, gedouched (moest van mij, hoewel geen zin)
en is naar bed gegaan.
Ze moet om 8 uur eruit want ze hebben het 1e uur vrij en moet dan
ook nog naar school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, heeft je dochter het naar haar zin gehad? ik hoop het echt!
voelt ze zich nu wat prettiger op school? had zo met haar te doen!!

Tas, het wordt makkelijker en niet makkelijker als je ouder wordt. doordat je je bewust wordt hoe het werkt bij jou kan je er aan de ene kant meer grip op krijgen en leren om er mee om te gaan, maar aan de andere kant is er ook de pijn dat het is zoals het is. Dat je een vlekje hebt en dat je daar altijd rekening mee moet houden. Het moeilijke vind ik dat het gevoeligheden zijn die ieder mens heeft en dus herkenbaar zijn, alleen hebben de meeste mensen het in een wat mindere mate waardoor het wat hanteerbaarder is en gaan ze daardoor tegen jou zeggen dat jij het ook maar zo moet doen en je niet moet aanstellen enzo en dat kan wel eens pijn doen. Was het maar zo simpel.

Op mijn werk hebben we allemaal een 'handicap' want het is een project voor mensen met psychosociale problematiek die het op de reguliere arbeidsmarkt niet trekken, een kneusjesplek dus ;)
maar diegene waarmee ik in de clinch lig is een betaalde kracht die niet meer zo goed de scheiding aan kan brengen tussen persoonlijke zaken en professionaliteit en ik kan niet met afstand en nabijheid dus dan wordt het erg ingewikkeld........is het nog te volgen??? Het gaat voor mij door elkaar lopen en daar kan ik niet mee omgaan en het verwijt is dat ik dat dan maar moet leren want het is niet haar probleem... duhuh!! Ze zet me emotioneel klem en verwijt me dat ik me klem laat zetten... wie is hier nou de betaalde begeleider en wie is de client?? Die rollen moeten dus weer even duidelijk worden.


en mijn werk is een project voor mensen met psychosociale problematiek, dus juist een plek waar rekening met je zou moeten worden gehouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

ik neem in ieder geval mijn petje voor je af!

Natuurlijk zit je hier niet op te wachten maar het is toch maar weer een oefening om met dit soort dingen om te gaan.

ik zit een beetje in net zo een situatie.
de afronding van de therapie in het ziekenhuis verloopt behoorlijk moeizaam.
Continue wordt ik er op gewezen dat ik onbehandelbaar ben.
in plaats ze nu toegeven dat ze zelf niet de juiste therapie aanbieden halen ze iedere keer weer mij onderuit.
het maakt me bere-onzeker dat er mensen zijn die mij onbehandelbaar vinden.
Natuurlijk moet ik dit naast me neerleggen en gewoon doorgaan met de nieuwe therapie maar er zijn echt momenten dat ik wil afhaken.
Hoeveel moiete moet je doen om iemand tegen te komen die actief met je meedenkt?
Natuurlijk zit er aan elk aspect meerdere kanten maar uiteindelijk ben ik diegene die met die meerdere kanten moeite heeft om in te zien.

maar goed, ook ik ga morgen weer heen met een vooraf opgestelde brief, zodat ik niet van de wijs gebracht kan worden!

Sterkte hoor met je brief en natuurlijk het gesprek!
laat je niet van de wijs brengen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ik ben er ook weer.
De eerste wasmachine is al klaar, die moet ik even in de droger doen.
Wat heb ik weer geslapen vannacht zeg, sinds ik niet meer drink slaap ik ongeveer het dubbele aantal uren als toen ik nog dronk. En dromen, ontzettend, de gekste dingen spoken 's nachts door mijn hoofd.
Toen ik dronk droomde ik nooit zoveel en zo intens, maar ik sliep toen waarschijnlijk niet echt, ik was gewoon knock out :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...